آموزش تغییر ایمیل اپیک گیمز

آموزش تغییر ایمیل اپیک گیمز

اکانت اپیک گیمز (Epic Games) از جمله حساب‌های کاربری پرطرفداری است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به خدمات و محصولات مختلفی که توسط Epic Games ارائه می‌شود، دسترسی پیدا کنند. از جمله این خدمات و محصولات می‌توان به دسترسی به بازی‌های رایگان، خرید و دانلود بازی‌ها، امکان بازی چندنفره آنلاین، ذخیره‌سازی پیشرفت بازی و غیره اشاره کرد. از این رو با یک حساب کاربری بسیار با ارزش برای گیمرها روبرو هستیم که گاهی ممکن است بخواهیم به دلایل مختلف اعم از تغییر ایمیل اصلی، بهبود امنیت حساب کاربری یا تغییر اطلاعات تماس و غیره آن را تغییر دهیم. بر این اساس ما در این مقاله از کافه گیم قصد داریم تا آموزش تغییر ایمیل اپیک گیمز را ارائه دهیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

تغییر ایمیل اکانت اپیک گیمز به چه دلایلی انجام می‌شود؟

برای هرکسی ممکن است پیش بیاید که بخواهد ایمیل اکانت اپیک گیمز خود را تغییر دهد. منتها وقتی افراد تصمیم به تغییر ایمیل اکانت اپیک گیمز خود می‌گیرند، به دلایل مختلفی است که برخی از مهمترین آنها عبارت است از:

  • وقتی ایمیل اکانت اپیک گیمز شما در معرض خطر سرقت اطلاعات شخصی و مالی قرار گرفته باشد و به‌طور کلی احتمال نفوذ و دسترسی غیر مجاز به آن وجود داشته باشد. که در این صورت تغییر ایمیل اپیک گیمز می‌تواند به حفظ امنیت آن کمک کند.
  • زمانی که در اطلاعات شخصی شما اعم از نام و آدرس یا تلفن و غیره تغییراتی رخ داده است. در این حالت ممکن است به بروزرسانی ایمیل اکانت خود نیاز داشته باشید.
  • در مواقعی که دسترسی به اکانت خود را به خاطر فراموشی رمز عبور یا هر دلیل دیگر از دست داده باشید. در این صورت با تغییر ایمیل می‌توانید به اکانت خود دسترسی یابید.
  • زمانی که ایمیل اصلی شما تغییر کرده است، شما می‌بایست ایمیل اکانت را به ایمیل جدید تغییر دهید تا در صورت نیاز بتوانید بازیابی پسورد اکانت اپیک گیمز خود را انجام دهید یا از اعلان های مربوط به اکانت اپیک گیمز خود مطلع شوید.
فروشگاه اپیک گیمز
فروشگاه اپیک گیمز

چگونه ایمیل ایپک گیمز را تغییر دهیم؟

تغییر ایمیل اپیک گیمز، پروسه‌ای ساده و راحت است. منتها باید توجه داشته باشید که این کار فقط هر ۹۰ روز یک بار میسر است. همچنین باید حتما برای اين کار از نرم افزارهای تغییر آیپی یا سرویس های رفع تحریم مثل «شکن» استفاده کنید. بر این اساس ما در این بخش از مقاله قصد داریم تا مراحل آموزش تغییر ایمیل اپیک گیمز را به صورت گام به گام توضیح ‌دهیم که عبارت است از:

  1. ابتدا مرورگر خود را باز کرده و سپس در نوار جستجوی آن سایت Epic Games را سرچ کنید. اینجا چند آدرس نمایش داده می‌شود که می‌بایست روی گزینه اول یعنی Epic Games Store کلیک کنید.
  2. پس از باز شدن صفحه بر روی گزینه Sign in  کلیک کنید.
  3. پنجره جدیدی باز می‌شود که باید در اینجا گزینه Sign in with Epic Games را انتخاب نمایید.
  4. اینجا ایمیل آدرس (جیمیل) و پسوردی که اکانت اپیک گیمز بر روی آن قرار دارد را وارد کنید که پس از راستی آزمایی و گذراندن حالت دو مرحله‌ای وارد اکانت اپیک گیمز خود می‌شوید.
  5. ابتدا روی اسم پروفایل خود و سپس روی گزینه Account کلیک کنید.
  6. به صفحه‌ جدیدی منتقل می‌شوید که می‌بایست در کادر پایین قسمت‌ Account Info بر روی کادر آبی کوچک شکل مداد که به معنای Edit  است کلیک نمایید.
  7. در این مرحله آدرس ایمیل جدید خود را وارد کنید.
  8. اینجا یک security code به ایمیل قبلی فرستاده می‌شود که باید آن را دریافت کرده و تایید و سپس وارد کنید.
  9. یک ایمیل به جیمیل جدید شما فرستاده می‌شود که باید آن را باز کرده و Confirm کنید.
  10. اینجا اکانت اپیک گیمز شما بر روی ایمیل جدید قرار می‌گیرد و پروسه تغییر ایمیل اپیک گیمز شما به پایان می‌رسد.

آموزش رفع خطاهای متداول اپیک گیمزپیشنهاد مطالعه: آموزش رفع خطاهای متداول اپیک گیمز

جمع‌بندی

همانطور که در طی این مقاله از کافه گیم به آن اشاره کردیم، تغییر ایمیل اپیک گیمز می‌تواند به کاربر کمک کند تا از اکانت خود بهتر مراقبت کند و از امکانات و خدمات اپیک گیمز بهره‌برداری نماید. منتها اگر تصمیم به این کار گرفتید، حتما می‌بایست از یک VPN خوب استفاده کنید و همچنین در نظر داشته باشید که هر ۹۰ روز فقط یک بار امکان تغییر ایمیل اپیک گیمز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید