همکاری فورتنایت با لگو و فال گایز در راه است؟

همکاری فورتنایت با لگو و فال گایز در راه است؟

بر اساس افشای اطلاعات اخیر، بازی بتل رویال فورتنایت که یک بازی آنلاین محبوب از سوی اپیک گیمز است، قرار است با Fall Guys و Lego همکاری کند. افشاگری‌ها حاکی از یک مینی گیم جديد با شخصیت‌های نمادین است که دنیایی از طراحی و امکانات ساخت را باز می‌کند. حال اینکه ما در واحد نقد و بررسی کافه گیم به این موضوع پرداخته‌ایم. لذا در ادامه همراه ما باشید.

همکاری با لگو و فال گایز

اصولا فورتنایت یک بازی پرطرفدار است که همکاری‌ها نقش مهمی در آن دارند. این به این دلیل است که بسیاری از بازیکنان مشتاقانه منتظر این کراس اوورها هستند. زیرا بازی را در طول سال بسیار جذاب نگه می‌دارند. همچنین در طول این کراس اوورها، بازیکنان جديد و متفاوتی وارد بازی می‌شوند. اکثر آنها از طرفداران سرسخت فرنچایز، شرکت یا افراد مشهوری هستند که با آنها همکاری می‌کنند و به همین دلیل است که می‌خواهند در وهله اول بازی را انجام دهند. همینطور شایعات درباره همکاری با لگو (LEGO) در فورتنایت مدت زمان زیادی است که وجود دارد و اکنون با اطلاعات جديد دوباره منتشر شده‌اند که اظهار دارد یک همکاری دیگر با فال گایز Fall Guys)) نیز در حال انجام است.

کراس اوور فورتنایت و فال گایز
کراس اوور فورتنایت و فال گایز

اضافه شدن یک شخصیت قابل بازی

به علاوه مینی بازی مبتنی بر Fall Guys ممکن است به فورتنایت بیاید. لذا برای کسانی که نمی‌دانند باید بگوییم که فال گایز یک بازی بتل رویال است که در آن باید موانع مختلف رنگارنگ را پشت سر بگذارید، تمام رقبای خود را شکست دهید، سریع به خط پایان برسید و برنده بازی شوید. همچنین بر اساس اطلاعات فاش شده از افشاگر محبوب HYPEX بر روی X، فورتنایت قصد دارد که شخصیت قابل بازی Beans از بازی فال گایز را به عنوان یک شخصیت قابل بازی به نقشه اضافه کند. به همراه آن یک مینی بازی کاملا جدید بر اساس خود فال گایز وجود خواهد داشت.

یک حالت بازی کاملا جدید

آنها همچنین این موضوع را به اشتراک گذاشته‌اند که LEGO نیز به عنوان یک حالت بازی کاملا جدید به فورتنایت اضافه می‌شود. قبلا نیز شایعات فاش کرده بودند که یک مجموعه فیزیکی Liama Polybag ممکن است در آینده وارد بازی شود. حالت بازی جدید به نظر می‌رسد قرار است شخصیت‌های بازیکنان را در این حالت به اشکال مجسمه‌های لگو تبدیل کند و همچنین اجازه می‌دهد تا آن‌ها با استفاده از بلوک‌های ساختاری لگو دنیای خود را بسازند و همینطور از نبردهای کلاسیک فورتنایت در حین حضور در دنیای لگو لذت ببرید.

اسکین های رایگان فورتنایتپیشنهاد مطالعه: اسکین های رایگان فورتنایت

جمع‌بندی

به‌طور کلی کراس اوورهای فورتنایت با فرنچایزهای محبوب جذابیت زیادی برای طرفداران داشته است. این همکاری‌ها محتواهای تازه‌ای ارائه می‌کنند. قابلیت پخش مجدد بازی را افزایش می‌دهند و بازیکنان جدیدی را از طرفداران مختلف جذب می‌کنند. همچنین فورتنایت با گنجاندن Fall Guys و LEGO قرار است علاقه بیشتری ایجاد کند. با این حال ارائه مداوم بازی با محتواهای همکاری‌های جذاب، به حفظ  و وفاداری بازیکنان کمک کرده است. حتی می‌توان موفقیت بازی فورتنایت را تا حدی به سازگاری و تکامل آن از طریق همکاری نسبت داد. از این رو به عنوان جمع‌بندی باید گفت که این مشارکت‌ها نه تنها بازیکنان موجود را درگیر بازی نگه می‌دارد، بلکه تازه‌‌واردها را برای پیوستن به دنیای فورتنایت ترغیب می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید