بهترین اسلحه های فورتنایت

بهترین اسلحه های فورتنایت

فورتنایت (Fortnite) یک بازی به سبک بتل رویال و بقا هست که بر روی جنبه سرگرم‌کننده ژانر بتل رویال با داستانی دلپذیر در پس زمینه و بسیاری از شخصیت‌های خنده‌دار تمرکز دارد. همچنین اضافه شدن مداوم محتواهای جدید، مکانیک بازی که استراتژی‌های تقریبا بی‌نهایت متفاوتی را امکان‌پذیر می‌کند، مسابقاتی که در آن ۱۰۰ نفر در برابر یکدیگر می‌جنگند و رایگان بودن بازی از جمله مواردی است که بازی فورتنایت را در دسته محبوب‌ترین بازی‌ها قرار می‌دهد. همچنین یکی از ویژگی‌های این بازی، وجود اسلحه‌های متفاوت و متنوع است که ما در این مقاله از کافه گیم قصد داریم تا بهترین اسلحه‌های فورتنایت را به شما معرفی کنیم. لذا در ادامه همراه ما باشید.

اسلحه‌های فورتنایت از چه نوعی هستند؟

در بازی فورتنایت اسلحه‌های مختلفی به لحاظ نوع آن وجود دارد که هر یک ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی دارند که شامل مواردی نظیر دقت، برد، قدرت، سرعت شلیک و ظرفیت خاصی می‌شوند. برخی از آنها نیز جزو بهترین اسلحه‌های فورتنایت هستند. با این حال می‌توان انواع سلاح‌های بازی‌ فورتنایت را به لحاظ نوع آن در دسته بندی‌های مختلفي قرار داد که عبارت است از:

  • سلاح‌های پیستول

سلاح کمری، تپانچه یا اسلحه دستی در دسته سلاح‌های پیستول قرار می‌گیرند که در بازی فورتنایت از آنها استفاده می‌شود. اصولا پیستول‌ها سلاح‌های دست‌یابی سریع هستند که با توجه به سرعت شلیک بالایی که دارند، برای مبارزات نزدیک مفید و کاربردی هستند.

اسلحه Hand Cannon در فورتنایت
اسلحه Hand Cannon در فورتنایت
  • سلاح‌های شات‌گان

و اما نوع دیگر سلاح‌های مورد استفاده در بازی فورتنایت، شات‌گان است که به آن تفنگ ساچمه‌زنی هم می‌گویند. بردی بیشتر از ۱۰۰ متر ندارد و به اصطلاح سلاحی نزدیک‌ برد است. از این نوع سلاح برای مبارزات در فاصله کم و داخل ساختمان‌ها استفاده می‌شود.

  • سلاح‌های انفجاری

یکی از انواع سلاح‌های مخرب مورد استفاده در بازی فورتنایت، سلاح‌های انفجاری هستند. اسلحه‌های انفجاری شامل بمب‌ها و نارنجک‌ها، موشک‌‌اندازها و غیره هستند که با ایجاد انفجار، آسیب‌های بزرگی را به دشمنان و زیرساخت‌های آنها در بازی وارد می‌کنند.

  • دیگر سلاح‌های تفنگی

همچنین در بازی فورتنایت از نوع دیگری از سلاح‌های تفنگی نیز استفاده می‌شود که شامل سلاح‌های از نوع SMG، سلاح‌های خودکار و نیمه خودکار، سلاح‌های از نوعCombat  و همچنین سلاح‌های از نوع Rifle می‌شوند.

  • سلاح‌های اسنایپر

سلاح‌های اسنایپر یا تک تیرانداز نیز یکی دیگر از انواع سلاح‌های مورد استفاده در بازی فورتنایت است. آنها برد بالا و قدرت زیادی برای حملات از راه دور دارند. در واقع این نوع سلاح‌ها به شما کمک می‌کنند تا از خفا و موقعیت‌های دور به سوژه حمله کنید.

اسلحه Heavy Sniper Rifle فورتنایت
اسلحه Heavy Sniper Rifle فورتنایت

خرید ویباکس فورتنایت، سریع و ارزانپیشنهاد ویژه: خرید ویباکس فورتنایت، سریع و ارزان

رنگ بندی اسلحه‌های فورتنایت برای چیست؟

یکی از ویژگی‌های خاص و جذابی که بازی فورتنایت دارد، نشان دادن سطح کیفیت و قدرت هر سلاح با رنگ‌بندی است. معمولا هم از چند رنگ برای این کار استفاده می‌شود که عبارت است از:

  • سلاح‌های به رنگ خاکستری

سلاح‌هایی که در بازی فورتنایت دارای رنگ خاکستری هستند، به عنوان سلاح‌های معمولی شناخته می‌شوند و جزو سلاح‌های سطح پایین به حساب می‌آیند.

  • سلاح‌های به رنگ سبز

سلاح‌های دارای رنگ سبز فورتنایت، نماد یک سلاح غیرمعمول هستند و در دسته سلاح‌های با کیفیت سطح متوسط طبقه‌بندی می‌شوند. این سلاح‌ها ضرر و پایداری بیشتری به نسبت سلاح‌های خاکستری دارند.

  • سلاح‌های به رنگ آبی

همچنین سلاح‌های به رنگ آبی فورتنایت، جزو سلاح‌های نادر و کمیاب هستند که به نسبت سلاح‌های سبز از ضرر و پایداری بیشتری برخوردار هستند.

  • سلاح‌های به رنگ بنفش

سلاح‌های بنفش فورتنایت به عنوان سلاح‌های رزمی و نبرد شناخته می‌شوند که سطح کیفیت بالایی دارند. آنها از ویژگی‌های خاصی نیز برخوردار بوده و عملکرد بهتری به نسبت سلاح‌های آبی دارند.

  • سلاح‌های به رنگ نارنجی

این دسته از سلاح‌های فورتنایت که به رنگ نارنجی هستند، به مراتب سطح کیفیت بالاتری از سلاح‌های به رنگ بنفش دارند. آنها به عنوان سلاح‌های افسانه‌ای و استثنایی شناخته می‌شوند و قابلیت‌ها و قدرت‌های خاصی دارند. همچنین به نسبت سلاح‌های به رنگ بنفش، ضرر و پایداری بیشتری دارند.

رنگ‌بندی اسلحه ها در فورتنایت
رنگ‌بندی اسلحه ها در فورتنایت

بهترین اسلحه‌های فورتنایت کدام هستند؟

در بازی فورتنایت از اسلحه‌های زیادی استفاده می‌شود و همچنین در هر فصل از بازی ممکن است شاهد سلاح‌های جدید باشیم. اما با این حال اگر بخواهیم به برخی از بهترین اسلحه‌های فورتنایت اشاره کنیم، آنها عبارت است از:

  • اسلحه SCAR Assault Rifle

یک از بهترین اسلحه‌های فورتنایت است که برای شلیک از فاصله‌های متوسط و بلند طراحی شده است. همچنین این اسلحه که یک تفنگ اصلی است، از دقت بالا و ضربه قوی برخوردار است.

  • اسلحه Pump Shotgun

اسلحه‌های شاتگان برای شلیک از نزدیک به دشمن بسیار مناسب هستند. به خصوص اسلحه Pump Shotgun که یکی از بهترین اسلحه‌های فورتنایت در این سبک از سلاح‌ها است. شما با استفاده از این سلاح و تنها با یک شلیک قادر به کشتن دشمن از نزدیک هستید.

  • اسلحه Bolt-Action Sniper Rifle

یکی از بهترین اسلحه‌های فورتنایت برای شلیک از راه دور، اسلحه تک تیرانداز Bolt-Action Sniper Rifle  است که از برد بالا و ضربه قوی برخوردار است.

  • اسلحه Rocket Launcher

این اسلحه که آن را در لیست بهترین اسلحه‌های فورتنایت قرار دادیم، قادر است چندین راکت را به طرف دشمن پرتاپ کند و در عین حال آسیب زیادی را به آنها و ساختمان‌هایشان وارد آورد.

  • اسلحه Tactical Submachine Gun

یک اسلحه با سرعت زیاد و نرخ آتش بالا که برای استفاده در فواصل نزدیک بسیار کاربردی است. اصولا از این سلاح برای نزدیک‌ترین مبارزات استفاده می‌شود.

  • اسلحه Heavy Sniper Rifle

این اسلحه نیز یک تفنگ تک تیرانداز است که به واسطه برد بالا و قدرت بی‌نظیرش، می‌تواند حریف را با یک شلیک از بین ببرد. این سلاح از قدرتمندترین و بهترین اسلحه‌های بازی فورتنایت است.

اسلحه ها در فورتنایت
اسلحه ها در فورتنایت
  • اسلحه Compact SMG

یک اسلحه بسیار کاربردی برای مواجهه با چند حریف از فاصله نزدیک در بازی فورتنایت، اسلحه Compact SMG است. اسلحه‌ای که بسیار سریع و دقیق عمل می‌کند و در لیست ما به عنوان بهترین اسلحه‌های فورتنایت قرار گرفته است.

  • اسلحه Tactical Shotgun

یک اسلحه بسیار موثر و در عین حال با سرعت بالا و ضربه زیاد است که برای شکست دادن سریع دشمن از فاصله نزدیک کاربرد دارد.

  • اسلحه Hand Cannon

یک اسلحه با برد بالا و ضربه قوی است که برای نبرد در فواصل دور و نزدیک استفاده می‌شود. این اسلحه از تفنگ‌های قدرتمند بازی فوتنایت است و می‌تواند با یک شلیک بازیکنان را شکست دهد.

  • اسلحه Grenade Launcher

این اسلحه از دسته اسلحه‌های انفجاری است که با پرتاب مواد انفجاری می‌تواند برای تخریب سازه‌ها و دیوارها، تله‌های دشمن و حتی ضربه زدن به گروه‌های بازیکنان استفاده شود. لذا یکی از بهترین سلاح‌های فورتنایت برای مبارزات گروهی یا در مجموعه‌های ساختمانی به حساب می‌آید.

جمع‌بندی

ما در این مقاله کوشیدیم تا برخی از بهترین اسلحه‌های فورتنایت را به شما معرفی کنیم. اسلحه‌هایی که می‌توانند در جریان بازی فورتنایت مفید و موثر واقع شوند و به شما برای غلبه بر حریفان کمک کنند. اما با این وجود سلاح‌هایی که معرفی شد، تنها بخش کوچکی از بهترین سلاح‌های فورتنایت هستند که البته ممکن است در انتخاب و معرفی آنها کمی بر اساس سلیقه عمل شده باشد. با این حال به شما اطمینان می‌دهیم که سلاح‌های معرفی شده جزو بهترین سلاح‌های فورتنایت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید