محبوب‌ترین اسکین های فورتنایت + تصاویر

محبوب‌ترین شخصیت های فورتنایت

بازی فورتنایت (Fortnite) از دسته بازی‌های ویدیویی آنلاین است که در سال ۲۰۱۷ از سوی شرکت اپیک گیمز (EpicGames) منتشر شده است. این بازی بر خلاف دیگر بازی‌های سبک بتل رویال، به لطف گرافیک و مکانیک خود، محیطی سرگرم کننده‌ و رنگارنگ‌تر را به بازیکنانش ارائه می‌دهد و یک بازی محبوب و بی‌رقیب است. همچنین وجود اسکین‌های جذاب و نبردهایی که دارای اکشن‌های نفس‌ گیر هستند، به جذابیت‌های اين بازی افزوده است. از این رو ما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی محبوب‌ترین اسکین‌های فورتنایت بپردازیم. لذا در ادامه همراه ما در کافه گیم باشید.

نکته: اسکین های فورتنایت در روند بازی شما تغییری ایجاد نمی‌کنند و با انتخاب یا خرید آنها، از نظر فنی قدرت و برتری بیشتری (نسبت به سایر بازیکنان) نخواهید داشت. اگر در مقاله پیش‌رو، به برتری یا افزایش قدرت اشاره ای شد، مقصود ما برتری احساسی و داستانی اسکین های بازی است.

همواره اسکین‌ها در بازی فورتنایت مدام در حال افزایش و تغییر هستند. این افزایش و تغییر نیز ممکن است در هر فصل و چپتر بازی اتفاق بیافتد. اما تا به امروز بیش از 200 اسکین در بازی وجود دارد که هر کدام از شکل و ظاهر بخصوصی برخوردار هستند. به علاوه از میان آنها تعدادی اسکین‌ از محبوبیت بیشتری در نزد گیمرها برخوردارند که ما لیستی از آنها تحت عنوان محبوب‌ترین اسکین‌های فورتنایت گرد آورده‌ایم که عبارت است از:

اسکین ترویس اسکات (Travis Scott)

اسکین ترویس اسکات برگرفته شده از رپر و خواننده معروف آمریکایی به همین نام است که در تاریخ 22 آپریل سال 2020 در فورتنایت و با نزدیک شدن به ایونت و اجرای زنده این خواننده در بازی فورتنایت منتشر شد. این اسکین از همان ساعات اولیه انتشار مورد استفبال بسیار زیاد بازیکنان فورتنایت قرار گرفت و به یکی از اسکین های محبوب اکثر بازیکنان این بازی تبدیل شد.

اسکین ترویس اسکات (Travis Scott)
اسکین ترویس اسکات (Travis Scott)

اسکین میداس (Midas)

از اسکین‌های مهم و پرطرفدار بازی فورتنایت که در لیست ما به عنوان محبوب‌ترین اسکین‌های فورتنایت قرار گرفته است، اسکین میداس (Midas) است. اسکینی باهوش و استراتژیک که از اعضای سازمان Shadow Agency و رهبر آن است. او دارای یک قدرت خاص به نام Midas Touch است که به او این توانایی را می‌بخشد تا هر چیزی را که لمس کند، به طلا تبدیل شود. قدرتی که به او در مبارزه با دشمنان کمک می‌کند. نقش میداس (Midas) در داستان بازی، یافتن دستگاهی به نام Doomsday Device است که قدرت این را دارد تا در دنیای بازی تغییراتی ایجاد کند.

اسکین میداس (Midas)
اسکین میداس (Midas)

پیشنهاد ویژهپیشنهاد ویژه: خرید محصولات فورتنایت با بهترین قیمت

اسکین جان ویک (John Wick)

یکی دیگر از اسکین‌های مهم بازی فورتنایت، اسکین جان ویک (John Wick) برگرفته از سری فیلم‌های John Wick است. این اسکین یک قاتل بی‌رحم و حرفه‌ای است که در فیلم پس از اینکه همسر و سگش را از دست می‌دهد، به دنبال انتقام از افرادی است که به او آسیب زده‌اند. اسکین جان ویک که ما آن را در لیست محبوب‌ترین اسکین‌های فورتنایت قرار داده‌ایم، در بازی فورتنایت با لباس سیاه و سلاح‌های قدرتمند همچون سری فیلم‌های آن به تصویر کشیده شده است.

اسکین جان ویک (John Wick)
اسکین جان ویک (John Wick)

اسکین جوکر (The Joker)

اسکین جوکر از معروفترین اسکین‌های کتاب‌های کمیک و فیلم‌ها است. اسکینی که خلاق و در عین حال بی‌رحم است و از بزرگترین دشمنان بتمن به حساب می‌آید. حال اینکه در بازی فورتنایت نیز از این کاراکتر اقتباس شده است. اسکین جوکر در بازی فورتنایت، اسکینی شیطانی و خبیث است که با استفاده از حرکات و ترفندهای خود، دشمنان را شکست می‌دهد. این کاراکتر که همیشه لباس‌های رنگارنگ و چهره خندان به لب دارد و از جذابیت خاصی برخوردار است، در لیست ما به عنوان‌ محبوب‌ترین اسکین‌های فورتنایت قرار می‌گیرد.

اسکین جوکر (The Joker)
اسکین جوکر (The Joker)

اسکین ریون (Raven)

اسکین راون (Raven) با توجه به اینکه یک ماسک قرمز و چشمان برجسته قرمز دارد، معمولا گیمرها از آن به عنوان نماد قدرت و ترس استفاده می‌کنند. با این حال این اسکین جزو اسکین‌های تاریک و مرموز فورتنایت است که به خوبی گیمرها را به خود جلب می‌کند و ما آن را در دسته محبوب‌ترین اسکین‌های فورتنایت قرار داده‌ایم. همچنین راون یک سلاح قدرتمند به نام Raven’s wrath دارد که قادر است با آن حملات قوی و مهلکی را انجام دهد.

اسکین ریون (Raven)
اسکین ریون (Raven)

پیشنهاد مطالعهمقاله پیشنهادی: چگونه در فورتنایت برنده شویم؟

اسکین بتمن (Batman)

بتمن یک ابرقهرمان خیالی است که در دنیای کتاب‌های کمیک و فیلم‌ها شناخته می‌شود و حال اینکه در بازی فورتنایت، از این اسکین تحت عنوان بتمنی که می‌خندد استفاده شده است. او که در بازی فورتنایت دارای یک لباس سیاه با نماد بتمن بر روی سینه است، ماسک سیاه با چشمان قرمزی دارد و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، استراتژی‌های خاص و البته قدرت فیزیکی بالا با دشمنان مبارزه می‌کند. این اسکین که ما آن را یکی از محبوب‌ترین اسکین‌های فورتنایت می‌دانیم، باعث کسب موفقیت‌های بیشتر در بازی می‌شود.

اسکین بتمن (Batman)

اسکین آیرون من (Iron Man)

اسکین آیرون من یک اسکین خیالی ابرقهرمانی اقتباس شده از دنیای سینمایی مارول و کتاب‌های کمیک آمریکایی است که به بازی فورتنایت با نام Tony Stark اضافه شده است. این اسکین با بهره‌مندی از لباس آهنین Iron Man Sult، تکنولوژی پیشرفته و شلیک کردن با لیزر و موشک، با دشمنان خود مبارزه می‌کند. لذا اسکینی است که مورد توجه و محبوب است و می‌تواند به گیمرها قدرت بیشتری ببخشد. از این رو در لیست ما به عنوان محبوب‌ترین اسکین‌های فورتنایت قرار گرفته است.

اسکین آیرون من (Iron Man)

اسکین هالک (Hulk)

از دیگر اسکین‌های محبوب و شناخته شده دنیای مارول که از محبوب‌ترین اسکین‌های فورتنایت نیز هست، کاراکتر هالک (Hulk) است که به بازی فورتنایت نیز راه یافته است و شاهد اضافه شدن آن به این بازی هستیم. در واقع هالک اسکینی با توانایی‌های فوق‌العاده و قدرتی بی‌نهایت است که وقتی عصبانی می‌شود، به یک هیولای غول‌پیکر تبدیل می‌شود.

اسکین هالک (Hulk)

اسکین پیلی (Peely)

از اسکین‌های جالب و محبوب بازی فورتنایت، اسکین پیلی (Peely) است. این اسکین کارتونی و خنده‌دار که از محبوب‌ترین اسکین‌های فورتنایت است، در حقیقت یک موز است. یعنی به شکل یک موز زنده در بازی ظاهر می‌شود. اسکینی دوست داشتنی و خنده‌دار که با لباس‌ها و اکسسوری‌های مختلف قابل شخصی‌سازی است. همچنین او اسلحه‌ها و توانایی‌های خاصی دارد که می‌تواند در مبارزات چند نفره، گیمرها را تقویت کند.

اسکین پیلی (Peely)
اسکین پیلی (Peely)

گیفتینگ فورتنایتپیشنهاد ویژه: خرید اسکین های فورتنایت به صورت گیفتینگ کاملا قانونی!

اسکین کاپیتان آمریکا (Captain America)

اسکین کاپیتان آمریکا (Captain America) که به مناسبت روز استقلال آمریکا به بازی فورتنایت اضافه شد، یک اسکین ابرقهرمانی کتاب‌های کامیک و یکی از اسکین‌های معروف مارول است. این اسکین با توانایی‌های فیزیکی برتر و تجهیزات ویژه و لباس خاص خود برای حفظ عدالت با شروران مبارزه می‌کند. لذا به جهت تجربه هیجان‌انگیز و متفاوتی که به واسطه داشتن تسلیحات پیشرفته و توانایی‌های فیزیکی بالا در بازی ایجاد می‌کند، از محبوب‌ترین اسکین‌های فورتنایت است.

اسکین کاپیتان آمریکا (Captain America)

اسکین ثور (Thor)

از محبوب‌ترین اسکین‌های فورتنایت قابل بازی در حالت‌های Battle Royale و Creative، اسکین ثور (Thor) است. اسکینی برگرفته از اساطیر اسکاندیناوی که خدای رعد و برق است. ثور با استفاده از چکش جادویی خود قادر است تا حملات شدیدی را به دشمنان خود وارد کند.

اسکین ثور (Thor)

اسکین ولورین (Wolverine)

اسکین ولورین (Wolverine) یکی از اسکین‌های پرطرفدار و قدرتمند بازی فورتنایت است. این اسکین که اقتباسی از یکی از اعضای تیم X-Men است، دارای قدرت‌های منحصر به فردی است. مثلا بر روی هر دو دستش سه پنجه و تیغه بزرگ دارد که به شما کمک می‌کند تا در بازی فورتنایت بهتر عمل کنید. ولورین اسکینی ضد قهرمانی دارد و  در عین حال از محبوب‌ترین اسکین‌های فورتنایت است.

اسکین ولورین (Wolverine)
اسکین ولورین (Wolverine)

اسکین دریفت (Drift)

اسکین دریفت (Drift) یک هنرمند خلاق و ماجراجو است که از شهر موگلی که شهری مدرن است به دنیای فانتزی فورتنایت آمده است. او در واقع با آمدن به دنیای فانتزی فورتنایت، به یک نینجای مدرن تبدیل می‌شود و دارای لباس‌های رنگارنگ و موهای طولانی و براق است. همچنین دریفت با تسلط به هنرهای رزمی به نبرد در میدان مبارزه فورتنایت می‌پردازد و از محبوب‌ترین اسکین‌های فورتنایت است. او همچنین قدرت تکامل و تغییر شکل دارد و می‌تواند قدرت‌ها و لباس‌های جدیدی را در سطوح مختلف بازی فورتنایت به دست آورد.

اسکین دریفت (Drift)
اسکین دریفت (Drift)

جمع‌بندی

اسکین‌ها و کاراکترهای بازی فورتنایت بسیار زیاد است و به بیش از ۱۰۰ اسکین می‌رسد که انتخاب محبوب‌ترین آنها ممکن است تا حدی مبتنی بر سلیقه باشد. همچنین آشنایی با اسکین‌های محبوب فورتنایت می‌تواند به درک بهتر از این بازی بیانجامد. ‌اما با این حال ما کوشیدیم تا تعدادی از محبوب‌ترین اسکین‌های فورتنایت را در این مقاله از وب سایت کافه گیم معرفی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید