آموزش رفع خطاهای متداول اپیک گیمز

آموزش رفع خطاهای متداول اپیک گیمز

بی شک اپیک گیمز را باید یکی از برترین شرکت‌های توسعه دهنده و ناشر بازی‌های ویدیویی دانست که در کارنامه خود، ساخت موفق‌ترین موتور بازی ویدیویی با نام آنرین انجین را دارد. همچنین سری بازی‌های محبوب و پرطرفداری مثل Fortnite و Gears of War توسط این شرکت بازی‌سازی ارائه شده است. به علاوه این شرکت یک فروشگاه آنلاین بزرگ و پرطرفدار به نام اپیک گیمز نیز دارد که می‌توانید بازی‌های مختلف جذاب و با کیفیتی را از آن دانلود کنید. منتها گاهی به هنگام دانلود از فروشگاه آنلاین اپیک گیمز با خطاهایی مواجه می‌شوید که ممکن است برای شما ایجاد مشکل کند. از این رو ما در این مقاله با عنوان رفع خطاهای متداول اپیک گیمز، به این موضوع پرداخته‌ایم. پس در ادامه این مقاله، همراه ما در کافه گیم باشید.

چه عواملی باعث بروز خطا در اپیک گیمز می‌شود؟

باید به این نکته توجه داشته باشید که اولا اپیک گیمز یک پلتفرم آنلاین بازی است که به گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌ها این امکان را می‌دهد تا در محیطی چند نفره بازی کرده و رقابت کنند، ثانیا این پلتفرم برای سیستم عامل‌های مختلف اعم از اندروید و ios در دسترس است و حجم بازی‌های مختلف و گسترده‌آی را هم اعم از بازی‌های استراتژیک، اکشن، ورزشی و ماجراجویی ارائه می‌دهد. لذا بروز خطا در چنین بستر بزرگ و پرمخاطب بازی، دور از انتظار نخواهد بود. خطاهایی هم که ممکن است در اپیک گیمز با آن مواجه شوید، بیشتر به دلیل مشکلات فنی در سرورهای بازی، اتصال اینترنت نامناسب، نسخه قدیمی از برنامه و به ویژه خطاهایی است که ممکن است از سوی کاربر رخ دهد.

فروشگاه اپیک گیمز
فروشگاه اپیک گیمز

آموزش رفع خطاهای متداول اپیک گیمز

همانطور که در بخش‌‌های قبلی نیز به آن اشاره کردیم، اپیک گیمز یک پلتفرم بزرگ آنلاین بازی‌ است که  بروز خطا در آن قابل پیش‌بینی است. از این رو ما در این بخش به آموزش رفع خطاهای متداول اپیک گیمز می‌پردازیم که عبارت است از:

رفع خطای Sorry, your Epic Games account is already associated with another account

این خطا که بسیار نیز محتمل است تا برای هر کاربری رخ دهد، به این موضوع اشاره دارد که شما در حال تلاش برای لینک کردن یک حساب کنسول به یک حساب Epic هستید که قبلا توسط یک کنسول دیگر (از همان نوع) متصل شده است. حال این می‌تواند به خاطر این باشد که به حساب کنسول اشتباهی وارد شده‌اید یا اینکه وارد حساب کنسولی شده‌اید که با Epic Games از آن استفاده نمی‌کنید.

برای رفع این خطا باید سعی کنید تا از طریق گزینه Sign in with Epic Games به جای گزینه کنسول وارد شوید. همچنین می‌توانید صفحه Sign in To Your Epic Games در وب سایت Epic Games را در یک پنجره ناشناس یا از یک مرورگر دیگر برای ورود به سیستم باز کنید.
مقاله مرتبطمقاله مرتبط: آموزش لینک کردن اکانت کنسول به اپیک گیمز

رفع خطای sorry, but this console account has already been associated with another Epic Games account

این خطا گویای این مشکل است که این حساب کنسول قبلا با یک حساب Epic Games دیگر لینک شده است. همچنین اگر اولین باری که در کنسول وارد بازی فورتنایت شدید، حساب کنسول خود را به یک حساب Epic موجود متصل نکنید، ممکن است این اتفاق بیافتد. از این رو برای رفع خطا و پیدا کردن مشکل، ابتدا می‌بایست اکانتی که کنسول به آن متصل شده است را پیدا کنید که برای اين کار به روش‌های زیر عمل کنید:

  1. اول باید صفحه Sign in to your Epic وب سایت Epic Games را در یک مرورگر وب جدید یا پنجره ناشناس باز کنید.
  2. حالا می‌بایست نماد مربوط به نوع کنسول خود را انتخاب کنید.
  3. اینجا باید با استفاده از اطلاعات ورود به اکانت کنسول خود وارد شوید. همچنین اگر از قبل اکانت Epic Games دارید، می‌توانید اطلاعات اکانت خود را در قسمت General سمت چپ صفحه ببینید.

رفع خطای You already have an account, please sign in

این خطا به شما می‌گوید که در حال حاضر از این حساب (ایمیل) استفاده شده است، با آن وارد شوید. در واقع این خطا وقتی بروز می‌کند که شما آدرس ایمیل خود را در حساب دیگری استفاده کرده‌اید و حال می‌خواهید دوباره با آن ایمیل در سایت اپیک گیمز ثبت نام کنید. از این رو برای حل این خطا می‌بایست از ایمیل دیگری برای ثبت نام استفاده کرده و یا رمز اکانت قبلی خود را بازیابی کنید.
مقاله پیشنهادیمقاله پیشنهادی: آموزش بازیابی رمز اکانت اپیک گیمز

رفع خطای incorrect response, Please refresh the page

خطای پاسخ نادرست، لطفا صفحه را رفرش کنید، معمولا نشان دهنده بروز مشکلی در ارتباط بین سرور بازی و دستگاه شما است. همچنین اگر این خطا را هنگام پیوند دادن یک حساب خارجی دریافت کرده‌اید، به این معنی است که رمز عبور شما هنگام تلاش برای پیوند کنسول خود به یک حساب Epic Games موجود نادرست بوده است.

برای رفع این مشکل، پیشنهاد میکنیم آیپی خود را با نرم افزارهای تغییر آیپی، تغییر داده و همچنین از مرورگر مایکروسافت اج استفاده کنید.

خطای incorrect response اپیک گیمز
خطای incorrect response اپیک گیمز

رفع خطای Unknown Error Due to United States Trade Restrictions

این خطا زمانی رخ میدهد که شما با یکی از آیپی های ایران، کوبا، کره شمالی یا سوریه (کشورهای تحریم شده ایالات متحده آمریکا) وارد سایت اپیک گیمز شوید. برای رفع این خطا باید از ابزارهای تغییر آیپی یا رفع تحریم استفاده کنید.

خطای Unknown Error Due to United States Trade Restrictions اپیک گیمز
خطای Unknown Error Due to United States Trade Restrictions اپیک گیمز

جمع‌بندی

ما در طول این مقاله با عنوان رفع خطاهای متداول اپیک گیمز، کوشیدیم تا خطاهای رایجی که ممکن است برای هر کاربری رخ دهد را معرفی کرده و سپس برای آن راه حل ارائه دهیم. با این حال اگر مشکل شما در مواجهه با این خطاهای رایج Epic Games حل نشد یا به راهنمایی‌های بیشتر نیاز داشتید، می‌توانید با تماس تلفنی از واحد پشتیبانی کافه گیم کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید