آموزش بازیابی رمز اکانت اپیک گیمز

آموزش بازیابی رمز اکانت اپیک گیمز

اپیک گیمز (Epic Games) یک شرکت تولید و توسعه بازی‌های ویدیویی است. شرکتی بزرگ و پیشرو در صنعت بازی که در کارولینای شمالی واقع شده است و سازنده یکی از محبوب‌ترین موتورهای بازی با نام Unreal Engine و یکی از محبوب ترین بازی های شوتر آنلاین در سبک بتل رویال با نام فورتنایت است. در واقع اپیک گیمز یک پلتفرم آنلاین عرضه بازی‌های ویدیویی اعم از پولی و رایگان است که به مردم این امکان را می‌دهد تا به راحتی بازی‌های ژانرهای مختلف را مرور کرده و خریداری نمایند. حال اینکه برای استفاده از این پلتفرم نیاز به اکانت دارید که باید بسازید و همینطور بعضا ممکن است در استفاده از آن، پسورد را فراموش کرده یا گم کنید. لذا ما در این مقاله قصد داریم تا به آموزش بازیابی رمز اکانت اپیک گیمز بپردازیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

چه عواملی باعث فراموشی رمز اکانت اپیک گیمز می‌شوند؟

و اما عوامل مختلفي وجود دارد که باعث می‌شود تا رمز اکانت اپیک گیمز را فراموش کنید و به دنبال بازیابی آن باشید. بعضا هم ممکن است به آموزش بازیابی رمز اکانت اپیک گیمز نیاز پیدا کنید. با این حال برخی از مهترین عوامل در فراموشی این رمز اکانت عبارت است از:

  • استفاده از رمز عبور‌های طولانی یا سخت و پیچیده
  • استفاده از رمز عبورهای مشابه هم
  • عدم استفاده از رمز عبور به مدت طولانی
  • به تازگی تغییر دادن رمز عبور و هنوز به ذهن نسپردن آن

پیشنهاد مقالهمقاله پیشنهادی: آموزش لینک کردن اکانت کنسول به اپیک گیمز

مراحل بازیابی رمز اکانت اپیک گیمز

برای بازیابی رمز اکانت اپیک گیمز لازم است یک سری از عملیات بازیابی را انجام دهید که ما تحت عنوان آموزش بازیابی رمز اکانت اپیک گیمز، مراحل آن را در این بخش توضیح می‌دهیم. منتها باید در نظر داشته باشید که قبل از انجام مراحل حتما از فیلترشکن استفاده کنید. این مراحل عبارت است از:

  1. اول باید وارد سایت اپیک گیمز شوید و سپس بر روی گزینه Sign in کلیک کنید.
  2. سپس وارد صفحه‌ای می‌شوید که باید اکانت و پسورد را وارد کنید که شما به جای آن باید گزینه Forget Your Password را انتخاب کنید.
  3. ایمیل اکانتی که برای اپیک گیمز ثبت کرد‌ه‌اید را وارد کنید که پس از آن درخواست تغییر رمز به ایمیل شما ارسال می‌شود.
  4. ایمیل خود را بررسی کرده و بر روی ایمیلی که از طرف اپیک گیمز ارسال شده کلیک کنید.
  5. وارد ایمیل ارسالی از سوی اپیک گیمز شوید و سپس بر روی لینکی یا دکمه‌ای که از طریق ایمیل ارسال شده کلیک کنید تا فرآیند تغییر رمز انجام شود.
  6. در صفحه جدیدی که باز می‌شود، رمز جدید و تایید رمز جدید را وارد کنید که البته نباید شبیه رمز قبلی باشد. اینجا رمز اکانت شما بازیابی می‌شود و می‌توانید با آن وارد اکانت اپیک گیمز خود شوید.
صفحه لاگین اپیک گیمز
صفحه لاگین اپیک گیمز

بازیابی رمز اکانت اپیک گیمز چه اهمیتی دارد؟

کسانی که رمز اکانت اپیک گیمز خود را فراموش کرده‌ یا به دلایل امنیتی نیاز به تغییر رمز اکانت پیدا کرده‌اند، شاید اهمیت بازیابی رمز اکانت اپیک گیمز را ندانند و برای این کار اصلا عجله‌ای نداشته باشند یا حتی ممکن است آن را جدی نگیرند. این در حالی است که بازیابی رمز اکانت اپیک گیمز به دلایل مختلفی اهمیت دارد و کسانی که قادر به این کار نیستند، با خواندن این مقاله که با عنوان آموزش بازیابی رمز اکانت اپیک گیمز ارائه شده، قادر به این کار خواهند بود. با این حال دلایل این اهمیت عبارت است از:

  • اکانت اپیک گیمز دربردارنده اطلاعات شخصی شما اعم از ایمیل، نام کاربری، رمز عبور و حتی اطلاعات مالی است. لذا بازیابی آن کمک می‌کند تا مورد سوء استفاده دیگران از جمله هکرها قرار نگیرد.
  • اکانت اپیک گیمز دربردارنده بازی‌ها، پیشرفت‌ها و اشتراک‌های آنلاین شما هست. از این رو بازیابی اکانت اپیک گیمز، مجدد آنها را در دسترس شما قرار خواهد داد.
  • باعث ممانعت از به خطر افتادن امنیت اطلاعات مالی شما می‌شود. زیرا برای خرید بازی و اشتراک، کارت اعتباری و اطلاعات حساب بانکی شما استفاده می‌کند و در صورت هک یا از دست رفتن رمز اکانت اپیک گیمز، ممکن است از این اطلاعات سوء استفاده شود.
  • معمولا اکانت اپیک گیمز به سرویس‌های آنلاین دیگر نظیر پلی استیشن و ایکس باکس سوئیچ می‌شود و مرتبط است. از این جهت وقتی رمز اکانت اپیک گیمز را بازیابی می‌کنید، از دسترسی به آنها و امکان سوء استفاده نیز جلوگیری به عمل می‌آورید.

جمع‌بندی

اپیک گیمز یک پلتفرم محبوب و پرطرفدار بازی‌های دیجیتال است که دسترسی به بازی‌های آن با توجه به بازی‌های انحصاری، تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه، پشتیبانی از چندین پلتفرم و وجود بازی‌های رایگان و… سبب شده تا بسیاری از گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌های دیجیتال از این پلتفرم با ساخت اکانت اپیک گیمز استفاده کنند. اما با این حال فراموشی رمز عبور، دور از انتظار نبوده و ممکن است برای هر کسی اتفاق بیافتد. بر این اساس می‌توانید از آموزش بازیابی رمز اکانت اپیک گیمز در این مقاله استفاده نمایید و در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر با بخش پشتیبانی کافه گیم تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید