معرفی استریمرها: بوگا Bugha

معرفی استریمرها: بوگا (Bugha)

رشد روزافزون صنعت بازی و جذابیت بالای بازی‌های ویدیویی باعث شده تا بسیاری از افراد حرفه‌ای در قالب استریمر، با انتقال زنده ویدیوهای بازی خود به صورت آنلاین، به دیگران این امکان را بدهند تا بازی‌های آنها را تماشا کنند و با آنها در ارتباط باشند. این همچنین به دنبال کنندگان آنها کمک می‌کند تا از تجربه و تکنیک حرفه‌ای آنها بهره ببرند. به علاوه در میان استریمرهای بازی، برخی هستند که بسیار معروف هستند که ما در این مقاله از کافه گیم قصد داریم تا به یکی از این استریمرهای معروف بازی که با نام Bugha شناخته می‌شود بپردازیم. لذا اگر به این موضوع  و آشنایی با بهترین استریمرهای بازی علاقه‌مند هستید، در ادامه همراه ما باشید.

بوگا (Bugha) کیست و چگونه به موفقیت رسید؟

کایل ‌گیرسدورف ملقب به بوگا یک ناشر آمریکایی فورتنایت و بازیکن ورزش الکترونیکی است. طرفداران و رقبایش او را با نام بوگا می‌شناسند. زمانی که او در جام جهانی فورتنایت سال ۲۰۱۹ برنده شد، شهرتش به سرعت افزایش یافت. بوگا در یک شهر کوچک پنسیلوانیا زندگی می‌کند. او این نام مستعار را از پدربزرگش گرفته است که به او بوگا می‌گفت. کایل برای اولین بار با نسخه PvE فورتنایت آشنا شد. بوگا کار استریمری خود را از مارس ۲۰۱۸ آغاز کرد. در این سال به‌طور میانگین ۱۷۳ روز با ۱۰ تماشاچی پخش داشت.

Bugha بعدا قراردادی با سازمان ورزش‌های الکترونیکی Sentinel امضاء کرد که باعث موفقیت او شد. همچنین کایل در جام جهانی سالانه فورتنایت که در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۱۹ شرکت کرده بود، در رقابت تک‌نفره فورتنایت در ۲۸ مسابقه بازی کرد. او با ۵۹ امتیاز برنده شد و تقریبا دو برابر امتیاز نفر دوم را کسب نمود که ۳۳ امتیاز داشت. بوگا ۳ میلیون دلار برنده شد و تعداد طرفدارانش را دو برابر کرد. همینطور تعداد مشترکان کانال یوتیوب او از ۴۴ هزار نفر به ۱۵۹ هزار نفر افزایش یافت. حساب توییتر او تایید شد و تعداد دنبال‌کنندگانش از ۳۱ هزار نفر به ۱۵۶ هزار نفر رسید.

اسکین بوگا در فورتنایت
اسکین بوگا در فورتنایت

به علاوه محبوبیت او در توییچ نیز از ۷۶ هزار نفر به ۱۲۰ هزار دنبال‌کننده افزایش یافت. جیمی فالون دو روز پس از آن از بوگا برای یک مصاحبه درخواست نمود. همچنین اپیک گیمز یک اسکین Bugha به عنوان بخشی از رویداد Icon Series Fortnite  طراحی کرد. نام‌های معروف دیگری مانند بازیکنان مطرح فوتبال همچون نیمار یا استریمر نینجا نیز در این رویداد حضور داشتند. بوگا ۶ ساعت در روز فورتنایت بازی می‌کند و قبل از شروع بازی ۳۰ دقیقه روی دستان خود کار می‌‌کند. اولین چیزی که او برای جایزه نقدی دریافت کرد، یک میز بازی جدید بود.

حرفه استریمری Bugha

همانطور که در ابتدا نیز ‌گفتیم، Bugha حرفه استریمری را از ماه مارس سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز کرد. او به واسطه اینکه یک گیمر حرفه‌ای و برنده جام جهانی فورتنایت است، توانست در این حرفه نیز موفق باشد و امروز او را به عنوان یکی از برترین استریمرهای بازی می‌شناسیم. در حال حاضر نیز Bugha در شبکه‌های اجتماعی مختلف حضور دارد و محتوای مرتبط با بازی‌ها را با جامعه طرفداران خود به اشتراک می‌گذارد. در کانال توییچ ۴.۴ میلیون دنبال‌کننده، در یوتیوب تقریبا ۴ میلیون مشترک با هر ویدیو در حدود ۲۰۰ هزار بازدید، در اینستاگرام حدود ۴ میلیون و در توییتر نیز حدود ۱.۵ میلیون دنبال‌کننده دارد.

و اما اگر بخواهیم به درآمد Bugha از حرفه استریمری اشاره کنیم، باید بگوییم که به‌طور تقریبی او در ماه حدود ۳۵۶۰۰ دلار از حرفه استریمری شامل پخش زنده و ویدیو‌های خود درآمد کسب می‌کند. اما اگر بخواهیم به همه درآمد او در ماه که شامل حقوق، فروش کالا، حمایت مالی و برنده شدن در مسابقات اشاره کنیم، ماهانه حدود ۶۰ هزار دلار درآمد دارد. همچنین ارزش دارایی خالص او در حدود ۴ میلیون دلار تخمین زده می‌شود و به‌طور پیوسته در حال افزایش است.

جمع‌بندی

استریمر Bugha یک بازیکن حرفه‌ای ورزش الکترونیکی است که به لطف قهرمانی خود در مسابقه جام جهانی فورتنایت ۲۰۱۹ به شهرت رسید و پس از آن توانست در حرفه استریمری بازی نیز با توجه به مهارت‌ها و توانمندی‌هایی که داشت به موفقیت برسد. از این رو امروز Bugha به عنوان یک استریمر برجسته شناخته می‌شود که ما کوشیدیم در این مقاله از کافه‌گیم به معرفی این چهره محبوب و پرطرفدار در دنیای استریمرهای بازی‌های ویدویی بپردازیم. با این حال شما نیز می‌توانید نظر خود درباره این استریمر برجسته و بازیکن محبوب را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید