چگونه در فورتنایت برنده شویم؟

چگونه در فورتنایت برنده شویم؟

حس برنده شدن یا پیروزی از جمله حس‌هایی است که همواره با لذت و شادی همراه است. لذا همه دوست داریم تا همیشه برنده باشیم. فرقی هم ندارد که این برنده شدن در یک مسابقه واقعی باشد یا در یک بازی رایانه‌ای و در هر دو صورت حس برنده شدن برای شما لذت‌بخش خواهد بود و باعث شادی شما می‌شود. بر این اساس ما در کافه گیم قصد داریم تا با ارائه آموزش چگونه در فورتنایت برنده شویم؟ به شما کمک کنیم تا حس برنده شدن را در بازی فورتنایت نیز تجربه کنید و به احساس لذت و شادی برسید. پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

چرا برنده شدن در فورتنایت برای گیمرها مهم است؟

اول از همه اینکه بازی فورتنایت (Fortnite) یکی از ۵۰ بازی برتر جهان است و هر گیمری دوست دارد در آن برنده باشد. ثانیا در این بازی بیش از ۴ میلیون بازیکن فعال اعم از حرفه‌ای و آماتور حضور دارند که می‌تواند گویای این واقعیت باشد که با یک بازی بسیار جذاب و باکیفیت روبرو هستید. لذا هیچ گیمری دوست ندارد یک بازی باکیفیت و جذاب را از دست بدهد. از طرف دیگر فورتنایت نوعی بازی است که می‌توانید آن را با بیشتر دستگاه‌ها اعم از کنسول‌های بازی، گوشی‌های موبایل و رایانه‌ها بازی کنید. همچنین گیم‌پلی خوب و داستان جذاب از دیگر ویژگی‌های خوب بازی فورتنایت است که آن را به یک بازی مهم برای گیمرها بدل می‌کند و بیشتر آنها دوست دارند تا در این بازی برنده باشند.
پیشنهاد ویژه: خرید ویباکس، بتل پس و محصولات فورتنایت

تکنیک‌های برنده شدن در بازی فورتنایت

قطعا در هر بازی، تکنیک‌ها و ترفندهایی وجود دارند که به شما کمک می‌کند تا بتوانید در آن بازی بهتر عمل کنید. لذا این بهتر عمل کردن در بیشتر موارد باعث می‌شود که برنده بازی باشید. از این رو در پاسخ به سوال چگونه در بازی فورتنایت برنده شویم؟ باید بگوییم که استفاده از این تکنینک‌ها و ترفند‌ها به شما کمک زیادی خواهد کرد تا بتوانید در بازی محبوب و پرطرفدار فورتنایت برنده شوید. برخی از این تکنیک‌ها و ترفند‌ها که تاثیرگذاری آن برای برنده شدن در بازی فورتنایت از سوی تیم تخصصی کافه گیم بررسی و تایید شده، عبارت است از:

تمرین پیش از شروع بازی

در بازی امکانی وجود دارد که می‌توانید قبل از آغاز بازی، به صورت تمرینی برخی چیزها را تمرین کنید. این باعث می‌شود تا بازی دستتان بیاید و بتوانید در فورتنایت برنده شوید. این امکان در پیش از شروع بازی بتل رویال، زمانی که بازیکنان در یک محوطه قرار می‌گیرند میسر است. لذا وقتی بتوانید تیراندازی یا ساخت و ساز را در پیش از شروع بازی تمرین کنید، قطعا در داخل بازی بهتر عمل کرده و شانس زیادی برای برنده شدن در آن دارید.

داشتن شناخت کافی از سلاح‌ها

در بازی فورتنایت ۷ دسته اسلحه وجود دارد که شناخت ویژگی‌ها و کارایی هر یک به شما کمک می‌کند تا در بازی بهتر و موثرتر ظاهر شوید. مثلا سلاح‌های تهاجمی، تک تیرانداز، پرتاب‌کننده و غیره که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. به عنوان مثال اگر شما برای هدف‌های دور از شاتگان استفاده کنید، حتما بازی را می‌بازید. زیرا برای اهداف دور از اسنایپر استفاده می‌شود و شاتگان برای اهداف نزدیک است. یا برای تخریب ساختمان‌های دفاعی دشمن، حتما باید از پرتاپ کننده‌های موشک و نارنجک استفاده کنید تا قادر به تخریب باشید. لذا درباره کاربرد سلاح‌ها و اینکه از آنها در کجا استفاده می‌شود، اطلاعات کسب نمایید تا بتوانید در فورتنایت برنده شوید.

استفاده از پیک اکس از ابتدای بازی

تجربه در بازی فورتنایت نشان داده که اگر در ابتدای بازی، حال در هر لوکیشنی که هستید از پیک اکس استفاده کنید، عملکرد بهتری در روند بازی خواهید داشت و می‌توانید در فورتنایت برنده شوید. پیک اکس در تخریب هر چیزی و جمع‌آوری متریال ها به شما کمک می‌کند و به این شکل نقش مهمی در دفاع مقابل دشمنان و در زنده ماندن شما دارد. و اصلا به همین خاطر است که به همراه کاراکتر بازی، یک کلنگ (پیک اکس) همه فن حریف وجود دارد.

بیلدکردن در فورتنایت
بیلدکردن در فورتنایت

تهاجمی بازی کردن از اول بازی

در شروع بازی، بازیکنان حریف تازه وارد بازی شده‌اند و انتظار یک رقیب با حالت تهاجمی را ندارند. لذا وقتی بازی را تهاجمی شروع کنید، فشار روانی زیادی به حریف وارد می‌آورید که این باعث می‌شود تا آنها با ترس و نگرانی روبرو شده و دچار خطا و اشتباه شوند و در نتیجه در فورتنایت برنده شوید. با این حال باید مراقب نیز باشید که در بازی فورتنایت که هدف آن بازی برای بقا و پیروزی است، بازی تهاجمی شما باعث نگردد که خود شما نیز مورد حمله غافلگیرانه قرار بگیرید.

توجه ویژه به ساخت و ساز

یکی از ویژگی‌های بازی فورتنایت، بیلد کردن (Build) است. بیلد کردن (ساخت و ساز) به کاراکتر بازی این امکان را می‌دهد تا با ساختن سقف و دیوار و غیره از خود در مواقع لزوم دفاع کند. بدون بیلد مناسب نمی‌توانید به خوبی از خود دفاع کنید و در جزیره فورتنایت زنده بمانید. لذا برای اینکه در فورتنایت برنده شوید، باید توجه ویژه ای به بیلدکردن داشته باشید.

دقت در انتخاب تجهیزات

اگر در انتخاب تجهیزات دقت نداشته باشید، کیف شما پر از تجهیزات و مواد بدون استفاده می‌شود و نمی‌توانید در مواقع لزوم، در مواجهه با دشمن به خوبی ظاهر شوید. لذا علاوه بر اینکه حتما باید حالت برداشتن خودکار بازی (Pick Up) را غیرفعال کنید تا وسیله‌ای غیر ضروری حمل نشود، حمل برخی مواد نیز سبب می‌شود  تا جان شما در بازی افزایش یابد. همچنین برخی نیز مثل بانداژ و کیت پزشکی (Medkit) ضروری هستند. از این رو دقت در انتخاب تجهیزات به شما کمک می‌کند تا در فورتنایت برنده شوید.

استفاده از انواع هیل و شیلدها

یکی از مهمترین چیزهایی که در بازی به شما کمک می‌کند تا توان بدنی خود را افزایش دهید و بتوانید در بازی فورتنایت برنده شوید، استفاده از انواع هیل‌ها و شیلد ها است. مثلا خوردن انواع مایعات آبی رنگ (شیلد) یا ماهی و گیاهان خاص و غیره می‌توانند مقاومت بدنی و سلامتی شما را افزایش دهند. پس حتما به انواع خوراکی‌های درون بازی توجه کنید و از آنها استفاده کنید.

شیلد های بازی فورتنایت
شیلد های بازی فورتنایت

فرود در لحظه مناسب

یکی دیگر از ترفندهایی که کمک می‌کند تا در بازی فورتنایت برنده شوید، فرود در لحظه مناسب است. همچنین به سرعت فرود آمدن و به موقع پریدن، تاثیر مستقیمی بر عملکرد بهتر شما در جریان بازی دارد. مثلا فرود آمدن بر روی مناطقی که شیب زیادی دارند، باعث سر خوردن شما شده و از سرعت شما خواهد کاست. لذا زمین‌های با ارتفاع کم بهتر است و شما می‌توانید به راحتی و سریع بر روی آنها فرود بیایید.

اجتناب از مصرف بیهوده مهمات

اگر می‌خواهید همیشه سلاح مناسب برای مقابله با دشمن داشته باشید و در فورتنایت برنده شوید، مهمات خود را بیهوده مصرف نکنید. مثلا اگر امکان این برایتان مقدور است که دشمن را بدون سلاح بکشید، از سلاح استفاده نکنید. ذخیره این مهمات در ادامه بازی بسیار به کارتان خواهد آمد و شما را در وضعیت خوبی برای مقابله با دشمن قرار خواهد داد.

جمع‌بندی

در پایان، ما در کافه گیم به عنوان جمع‌بندی باید به این نکته اشاره کنیم که در فورتنایت برنده شدن، قبل از هرچیز به مهارت شما در بازی نیاز دارد که این با تجربه و به واسطه بازی کردن زیاد به دست می‌آید. اما با این حال تکنیک‌ها و ترفند‌هایی که ما در این مقاله به آنها اشاره کردیم، کمک می‌کنند تا بتوانید در بازی فورتنایت بهتر و حرفه‌ای‌تر عمل کنید و در نتیجه برنده بازی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید