بهترین‌ بازی‌های پلی استیشن پلاس

بهترین‌ بازی‌های پلی استیشن پلاس

وقتی در میان گیمرها صحبت از بازی با کنسول‌ها می‌شود‌‌، بدون شک کنسول پلی استیشن که متعلق به شرکت سونی است، اولین چیزی خواهد بود که به ذهن آنها می‌رسد. زیرا تجربه بازی با پلی استیشن سونی، یک تجربه خاص است که بازی‌های انحصاری و اختصاصی محبوب را با گرافیک بسیار بالایی در اختیار شما می‌گذارد. بخصوص که اگر از کاربران سرویس اشتراک بازی ماهانه سونی، موسوم به پلی استیشن پلاس جدید باشید که در سال ۲۰۲۲ در سه سطح اسنشال، اکسترا و پریمیوم معرفی شد، باید بگوییم که ویژگی‌ها و آپشن‌های بیشتری را در بازی‌ها با کنسول پلی استیشن دریافت خواهید کرد. با این حال ما در کافه گیم قصد داریم تا بهترین  بازی‌های پلی استیشن پلاس جدید را در این مقاله معرفی کنیم.

اما قبل از اینکه بهترین‌ بازی‌های پلی استیشن پلاس جدید را معرفی کنیم، لازم است بدانید که سرویس اشتراکی جدید سونی در رقابت با رقیبی همچون Xbox Game pass ، عملکرد قابل تحسینی داشته است. از جمله اینکه می توانید بیش از ۴۰۰ بازی متنوع را تجربه کنید و مثل Xbox Game pass به کتابخانه بزرگی از بازی‌ها دسترسی داشته باشید. منتها این را در نظر بگیرید که سونی در این سرویس اشتراکی جدید، دسترسی به این ۴۰۰ بازی را صرفا برای دو سطح اکسترا و پریمیوم مجاز کرده است. لذا کاربران سطح اسنشال این دسترسی را ندارند، ولی با تهیه اشتراک قادر به بازی‌های آنلاین در کنار ۲ بازی رایگان در ماه هستند. با این حال معرفی برخی از بهترین بازی‌های پلی استیشن پلاس جدید از میان این ۴۰۰ بازی صورت گرفته است که عبارت است از:

بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut

این بازی از این جهت در لیست کافه گیم به عنوان بهترین بازی‌های پلی استیشن جدید قرار گرفته است که علاوه بر گیم‌پلی خوب، داستان جذاب و محیط جهان باز، کاربران می‌توانند در این بازی از قابلیت‌هایی مثل تکنولوژی هپتیک فیدبک در دسته بازی DualSense استفاده کنند. ضمن اینکه شاهد بهبودهایی هم در مکانیک بازی و هم کیفیت گرافیک آن دیده می‌شود. همچنین در این بازی یک منطقه جدید به نام Iki Island اضافه شده است که شخصیت اصلی بازی یعنی جین ساکای را با تهدیدات جدید مواجه می‌سازد.

به علاوه داستان‌های جدید و ماموریت‌های جانبی بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut سبب شده تا کاربران بتوانند به عمق این بازی سبک اکشن-ماجراجویی نفوذ کنند و از بازی آن لذت ببرند. این بازی را که می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین بازی‌های پلی استیشن پلاس جدید یاد کرد، برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴ و ۵ عرضه شده است و قطعا نظر گیمرهایی را جلب خواهد کرد که به یک بازی جذاب با داستان فراگیر در یک محیط تاریخی و زیبا علاقه دارند.

محصول پیشنهادی: اکانت پلی استیشن پلاس ظرفیت کامل

بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2  به خاطر داستان قوی و گیم‌پلی خوب، گرافیک بصری عالی با جزئیات دقیق و دنیای باز گسترده، در لیست کافه گیم به عنوان یکی از بهترین بازی‌های پلی استیشن پلاس جدید قرار گرفته است. در واقع این بازی واقع‌گرایانه سبک اکشن-ماجراجویی که برای پلتفرم پلی استیشن ۴ عرضه شده است، شما را در یک جهان باز با مناظر زیبای بکر و طبیعی، روستاها و شهرها مواجه می‌سازد که می‌توانید با پای پیاده یا اسب در آن آزادانه حرکت کرده و بازی کنید.

داستان بازی Red Dead Redemption 2 نیز که ما از آن به عنوان یکی از بهترین بازی‌های پلی استیشن پلاس جدید یاد کردیم، در دهه ۱۸۹۰ غرب وحشی آمریکا روایت می‌شود و از این قرار است که شخصیتی به نام آرتور مورگان، عضو یک باند جنایتکار می‌شود و شما باید در ماموریت‌های مختلف به عنوان یک گانگستر ویژه شرکت کنید. همچنین این بازی دارای حالت آنلاین نیز هست و می‌توانید با سایر بازیکنان به صورت گروهی نیز بازی کنید.

بازی رد دد ریدمپشن 2
بازی رد دد ریدمپشن 2

بازی Batman: Arkham Knight

حتی می‌توان بازی Batman: Arkham Knight را یکی از بهترین بازی‌های سوپر قهرمانی تاریخ دانست که به خاطر داستان جذاب و پیچیده با چهره‌های مشهوری همچون جوکر، هارلی کوئین و پنگوئن، گرافیک بسیار زیبا و جزئیات دقیق به عنوان یکی از بهترین بازی‌های پلی استیشن پلاس جدید شناخته می‌شود. این بازی که در سبک اکشن-ماجراجویی است، برای بازی در پلتفرم پلی استیشن ۴ ارائه شده است.

داستان بازی batman: Arkham Knight که در لیست ما به عنوان یکی از بهترین بازی‌های پلی استیشن پلاس جدید قرار گرفته است، در یک محیط جهان باز رخ می‌دهد که طی آن بتمن، ملقب به شوالیه تاریکی در شهر گاتهام علیه سوپرقهرمانان شرور و جنایتکاران نبرد می کند. همچنین در این بازی قادر هستید تا کنترل بت موبیل را به دست بگیرید که تا قبل از این بازی امکان آن وجود نداشت. به علاوه قابل توجه اینکه این بازی هم از سوی منتقدان و هم بازیکنان با نظرات بسیار مثبتی همراه بوده است.

بازی Assassin’s Creed Valhalla

علت اینکه بازی Assassin’s Creed Valhalla  را در لیست بهترین بازی‌های پلی استیشن پلاس جدید قرار داده‌ایم، اولا به خاطر داستان پرهیجان و جهان باز و ‌گسترده‌‌ای است که برای کاوش ارائه می‌دهد و ثانیا به جهت گرافیک بالای بازی و گیم‌پلی جذاب و منحصر به فرد این بازی است.  در این بازی که با ماموریت‌های جانبی و سفر دریایی پیوند خورده است، این امکان را دارید تا شخصیت خود را به دلخواه تغییر دهید و حتی مهارت‌های خود را بهبود بخشید.

و اما داستان بازی Assassin’s Creed Valhalla  که بی‌شک یکی از بهترین بازی‌های پلی استیشن پلاس جدید است، در دوران وایکینگ‌ها رخ می‌دهد و شما ‌می‌بایست در قالب یک وایکینگ به ماجراجویی در سرزمین‌های جدید بپردازید و برای ساخت یک استوانه وایکینگ و مقابله با دشمنان بکوشید. این بازی که در سبک اکشن-نقش‌آفرینی است برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴ و ۵ ارائه شده است.

بازی Returnal

بازی Returnal نیز به جهت قابلیت‌هایی نظیر سیستم‌های بازسازی نواورانه، گرافیک بالا، محیط‌های جذاب و مهیج که با یک داستان پیچیده و معمایی همراه می‌شود، یکی از بهترین بازی‌های پلی استیشن پلاس جدید است. همچنین این بازی در کنار اینکه می‌تواند برای علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن-تیراندازی بسیار مهیج و چالش برانگیز باشد، از قابلیت‌هایی نظیر تکنولوژی صدای 3d و کنترلر DualSense پشتیبانی می‌کند که در نوع خود قابل توجه است.

داستان بازی Returnal که در دسته بهترین بازی‌های پلی استیشن پلاس جدید قرار می‌گیرد، به این شکل است که شما در نقش یک خلبان فضایی به نام selene، می‌بایست با موجودات فضایی و مخاطراتی که در سیاره وجود دارد، مواجه شده و مبارزه کنید. نکته قابل توجه در این بازی، تغییر یافتن محیط و رخداد‌ها است که با هربار مردن شما رخ می‌دهد. بازی Returnal برای پلی استیشن ۵ ارائه شده است.

بازی های گیم کاتالوگ PS Plus
بازی های گیم کاتالوگ PS Plus

جمع‌بندی

ما در این مقاله که تحت عنوان بهترین بازی‌های پلی استیشن پلاس جدید ارائه شد، سعی کردیم تا برخی از بهترین این بازی‌ها را بر اساس یک سری از معیارهای مهم در انتخاب بازی‌ها معرفی کنیم. اما با این حال در کنار بازی‌هایی که معرفی شد، می‌توان به بازی‌های بسیار دیگری نیز اشاره کرد که هر یک می‌توانند به عنوان یکی از بهترین بازی‌های پلی استیشن پلاس جدید معرفی شوند که از آن جمله باید به بازی‌هایی نظیر Final Fantasy XV Royal Edition، Demon’s Souls Remake، Uncharted، God of War، Marvel’s Spider-Man، Days Gone، Horizon Zero Dawn و غیره اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید