معرفی و بررسی بازی ساکر استارز

معرفی و بررسی بازی ساکر استارز

بازی‌های ساده کمی وجود دارند که بتوانند لذت یک بازی سرگرم‌کننده و اعتیارآور را برای شما فراهم آورند. از جمله آنها بازی فوتبال Soccer Stars است که در عین سادگی، عمق زیادی را از نظر برنامه‌ریزی استراتژیک و حرکات شما ارائه می‌دهد و یک بازی واقعا جذاب و اعتیادآور است. این یک بازی چندنفره ۱ در مقابل ۱ بسیار ساده است که در آن شما تیم ۵ نفره خود را در مقابل تیم ۵ نفره حریف قرار می‌دهید. در این بازی می‌بایست دیسک‌های خود را بلغزانید تا توپ را وارد دروازه حریف کنید. با زدن ۲ گل برنده بازی می‌شوید. حال اینکه ما در این مقاله از کافه گیم قصد داریم تا به معرفی و بررسی بازی ساکر استارز بپردازیم. لذا در ادامه همراه ما باشید.

بازی ساکر استارز چیست؟

بازی Soccer Stars یک بازی فوتبال آنلاین است که توسط استودیو بازیسازی Miniclip ساخته شده است. نوعی بازی فوتبال مجازی که در سال ۲۰۱۴ عرضه شده است و با وجود ساختار ساده‌ و حالت شافلبورد (shuffleboard)، به سرعت توانسته محبوبیت زیادی را در نزد بازیکنان به دست آورد. شما در این بازی به عنوان یک تیم فوتبال شرکت می‌کنید و در مسابقات و رقابت‌های مختلف به میدان می‌روید. هدف شما در این بازی، تشکیل دادن بهترین تیم فوتبال و به چالش کشیدن بازیکنان خود برای دست‌یابی به جام قهرمانی است. لازم نیست هر حرکتی مربوط به هل دادن توپ به سمت دروازه باشد. در عوض مراحل دفاعی مثل قرار دادن یک گوی دیسکی در دروازه می‌تواند در تلاش برای پیروزی تفاوت ایجاد کند.

گیم پلی بازی ساکر استارز
گیم پلی بازی ساکر استارز

اصولا بازی ساکر استارز برخلاف نامش به جای فوتبال بیشتر به بیلیارد شباهت دارد. همینطور در این بازی به جای مهارت‌های معمول در ضربه زدن به توپ، توانایی جهت دادن به توپ‌های دیسکی به سمت دروازه حریف که نماینده بازیکنان هستند حائز اهمیت است. هر تیم از پنج گوی دیسک مانند تشکیل شده است که می‌توان آنها را به روش‌های متعددی به اطراف پرتاب کرد. در واقع مکانیک بازی متفاوتی به نسبت اکثر بازی‌ها دارد. همچنین بسیار بر بازی رقابتی آنلاین متمرکز است و یک حالت آفلاین نیز وجود دارد. زمان محدودی به هر بازیکن ارائه می‌شود تا نوبت خود را بگیرد. سکه‌ها برای پیروزی به دست می‌آیند و سپس برای ثبت نام در مسابقات مهم‌تر استفاده می‌شوند.

گیم‌پلی و مکانیک بازی ساکر استارز

بازی ساکر استارز دارای کنترلرهای بسیار ساده برای یادگیری و در عین حال یک گیم‌پلی نسبتا پیچیده به دلیل استراتژی‌های مختلف است که می‌توانید از آنها استفاده کنید. همچنین تنها دو گزینه در رابط کاربری این بازی وجود دارد که اعم از یک گزینه Play و یک فروشگاه است که در عین سادگی است. پس از فشار دادن گزینه Play شما باید میدانی را برای بازی فوتبال انتخاب کنید. ۶ مکان مختلف نیز در این بازی با نام‌های برزیل، آفریقای جنوبی، روسیه، کره و ژاپن، انگلستان و ایتالیا وجود دارد. البته این می‌تواند موجب شود تا احتمال از دست دادن پول خود تنها در یک مسابقه بیشتر شود. زیرا برای بازی به کشورهای دیگر می‌روید. با این حال اگر به اندازه کافی خوب هستید که برنده شوید، می‌توانید درآمد خود را دو برابر کنید.

بازی ساکر استارز کاملا چندنفره است و هیچ گزینه‌ای برای شما وجود ندارد که ابتدا یک دور تمرینی با هوش مصنوعی انجام دهید. این شاید به خاطر این باشد که در این بازی سعی شده تا حد امکان از ساختار ساده‌ای پیروی کند. همچنین قبل از اینکه وارد یک مسابقه شوید، ابتدا می‌توانید در اتاق رختکن تیم خود توقف کنید تا آنها را در مورد ترکیب تیمی که استفاده می‌کنید توضیح دهید. شما می‌توانید انتخاب کنید که ترکیب تیم خود را در آنجا تغییر دهید یا از تنظیمات پیش‌فرض استفاده نمایید. علاوه بر دو آرایش تیمی رایگان، متوجه خواهید شد که مجموعه عظیمی از تشکیلات جالب دیگر وجود دارد که می‌توانید با ارتقاء سطح، قفل آنها را باز کنید تا قابل خریداری باشند. برخی از این آرایش‌های تیمی اعم از ترکیب‌های بسیار تهاجمی 4.0.0 و 2.0.2 یا 0.2.2 تدافعی است.

بهترین بازی های استراتژیک موبایلپیشنهاد مطالعه: بهترین بازی های استراتژیک موبایل

لذا بسته به اینکه چگونه فوتبال بازی می‌کنید(تهاجمی یا تدافعی یا ترکیبی از هر دو)، باید عاقلانه یک ترکیب را انتخاب نمایید. همچنین بسیار عالی خواهد بود که می‌توانید برای شروع بعدی ترکیب را تغییر دهید. از این رو پس از دیدن ترکیب حریف، تغییر دادن ترکیب تیم خود با توجه به آن منطقی‌تر است. هدف از بازی ساکر استارز نیز این است که بسته به مکانی که در آن بازی می‌کنید، ۲ تا ۳ گل برای برنده شدن جمع‌آوری کنید. برای این کار می‌بایست دیسک پخش کننده را کنترل کنید. برای کنترلش باید با کلیک بر روی آن در جهت مخالف با جایی که می‌خواهید به سمت آن حرکت دهید کشیده شود. به نوعی مکانیزم آن شبیه چیزی مثل تیرکمان است که قدرت و سرعت پرتاب دیسک را با کشیدن تعیین می‌کنید. بنابراین وقتی از تنظیمات کشیدن دیسک پخش کننده راضی بودید، دکمه ماوس را رها کنید.

گیم‌پلی بازی ساکر استارز، سرگرمی محبوب Shuffleboard  را به ذهن متبادر می‌کند. همچنین توجه داشته باشید که فقط زمان محدودی برای هدف‌گیری و تنظیم قدرت مکانیزم تیرکمان مانند خود دارید. بنابراین حتما مراقب تایمر سبزرنگی باشید که پرتره شما را در قسمت بالای صفحه می‌چرخاند. همینطور پس از انتخاب بازیکن دیگر، مجاز به انتخاب مجدد نیستید. البته می‌توانید دوباره انتخاب کنید که در نهایت نوبت خود را تلف می‌کنید. علاوه بر این ممکن است بخواهید به طور کامل از عملکرد پرش ارائه شده به دلیل زمین بازی در جعبه آن استفاده کنید. لذا می‌توان یک توپ را از کنار زمین پرتاب کنید و آن را به جعبه داخلی حریف یا حتی داخل دروازه ببرید. شما می‌توانید همین کار را برای دیسک‌های پخش‌کننده‌ نیز انجام دهید. با این حال بیشتر قوانین مربوط به فوتبال واقعی هنوز در این بازی اعمال می‌شود.

بازی ساکر استارز
بازی ساکر استارز

گرافیک و صدای بازی ساکر استارز

گرافیک بازی ساکر استارز بسیار ساده و کارتونی است. با این حال گرافیک‌های سه‌بعدی همه به زیبایی صیقل داده شده‌اند. در حقیقت بازی با استفاده از طراحی گرافیک ساده و رنگارنگ، فضایی بسیار خوشایند و سرگرم‌کننده را برای بازیکنان ایجاد کرده است. این گرافیک ساده باعث می‌شود تا بازی به پردازش کمتری نیاز داشته باشد و بر روی اکثر دستگاه‌ها به خوبی اجرا شود. همچنین بازی ساکر استارز یک موسیقی راک بسیار زیبا را ارائه می‌دهد که بسیار گوشنواز و زیبا است.

صفحه هواداران بازی Soccer Stars

بازی ساکر استارز بیش از ۲۰۰ هزار لایک در صفحه هواداران فیسبوک خود دریافت کرده است. این تعدا با توجه به انتشار آن برای دستگاه‌های موبایل در حال افزایش نیز هست. به علاوه صفحه هواداران مکانی عالی برای ملاقات با بازیکنان دیگر و علاقه‌مندان به فوتبال است. در این صفحه ممکن است به کسی برخورد کنید که در نهایت دوست شما شود تا در مورد همه چیز فوتبال صحبت کنید. این صفحه همچنین رویدادهای زیادی را برگزار می‌کند که می‌توانید در آنها شرکت کنید و مهارت‌های خود را به عنوان یک گیمر حرفه‌ای فوتبال به نمایش بگذارید.

جمع‌بندی

به عنوان جمع‌بندی از مقاله معرفی و بررسی بازی ساکر استارز باید عنوان کنیم که با یک بازی فوتبالی بسیار ساده طرف هستیم که عمق زیادی را از نظر برنامه‌ریزی استراتژیک و حرکات شما ارائه می‌دهد. به علاوه گیم پلی بسیار ساده و اعتیادآور آن بسیار شبیه به شافلبورد است. همینطور مسابقات را در استادیوم‌های مختلف انجام خواهید داد و با برنده شدن در هریک  از این مکان‌ها، مهارت‌های برتر فوتبال خود را به دنیا نشان می‌دهید. به‌طور کلی بازی ساکر استارز یک بازی فوتبال آنلاین هیجان‌انگیز است که با چالش‌های متنوع، استراتژی و سیستم پیشرفت، شما را سرگرم خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید