فکت های بازی Red Dead Redemption 2

فکت های بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2 یک بازی ویدیویی اکشن-ماجراجویی وسترن است که توسط استودیو Rockstar Games منتشر شده است و چندین نقد 10/10 را از منتقدان دریافت کرده است. این بازی همچنین جوایز متعددی را نیز از آن خود نموده است و فروش آن نیز فوق‌العاده بوده است. به طوری که بازی در سه روز اول انتشار، بیش از ۷۲۵ میلیون دلار فروخت که آن را به دومین محصول پرفروش سرگرمی تاریخ تبدیل کرد. با این حال نکات و حقایق جالبی درباره این بازی محبوب و پرطرفدار وجود دارد که ما در کافه گیم تصمیم گرفتیم تا در قالب این مقاله با عنوان فکت‌های بازی Red Dead Redemption 2 به آنها بپردازیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

فکت‌های بازی چیست و دانستن آن چه اهمیتی دارد؟

فکت‌های بازی در واقع همان حقایقی هستند که درباره بازی‌ها وجود دارند. حقایقی که می‌توانند به ما اطلاعات جدیدی درباره تاریخ، علوم، فرهنگ و سایر موضوعات عمومی مرتبط با بازی‌ها ارائه دهند. این اطلاعات می‌توانند دانش ما درباره بازی‌ها را گسترش داده و به ما کمک کنند تا به طور سرگرم‌کننده و آموزشی وقت خود را سپری کنیم و در عین حال مهارت‌ها و دانش خود را تقویت نماییم. با این حال اگر بخواهیم به برخی از دلایل اهمیت شناخت فکت‌های بازی بپردازیم، آنها عبارت است از:

  • وقتی فکت‌های درباره بازی‌ها را بدانید، می‌توانید انتخاب بهتری در مورد بازی‌ها داشته باشید. دانستن حقایق درباره ژانر، داستان، گیم‌پلی و سبک بازی می‌تواند به شما کمک کند تا بازی‌هایی را که به سلیقه و علاقه شما می‌خورد انتخاب کنید.
  • دانستن فکت‌های بازی به شما این امکان را می‌دهد تا با کسب اطلاعات بیشتر درباره مکانیک‌ها، ترفندها و راهنمایی‌های بازی، بهتر و موفق‌تر در بازی عمل کنید و به بهره‌وری و تجربه بیشتر در بازی دست یابید.
  • دانستن حقایق درباره بازی‌ها، گاهی شامل اطلاع از اخبار و تحلیل‌ها و نقدها می‌شود که این به شما کمک می‌کند تا در ارتباط با جامعه بازیکنان قرار بگیرید و در بحث‌ها و گفتگوهای مربوط به بازی‌ها شرکت کنید.
  • وقتی از فکت‌های بازی‌ها مطلع می‌شوید، این به آگاهی بیشتر از صنعت بازی و رویداد‌های مرتبط با آن می‌انجامد.
گیم پلی بازی Red Dead Redemption 2
مردی سوار بر اسب در بازی Red Dead Redemption 2

معرفی فکت‌های مهم بازی Red Dead Redemption 2

هر یک از بازی‌های صنعت گیم ممکن است از فکت‌ها و حقایق جالب و قابل توجه یا سرگرم‌کننده‌ای برخوردار باشند که اطلاع از آنها می‌تواند به دانش یا تجربه ما از این بازی‌ها کمک کند. لذا ما در این بخش از مقاله قصد داریم تا به برخی از مهمترین فکت‌های بازی Red Dead Redemption 2 بپردازیم. از این رو برخی از مهمترین آنها عبارت است از:

  • دنیای بازی آنقدر بزرگ است که ۱۰۰ درصد کامل کردن آن غیرممکن است. Red Dead Redemption 2 دنباله‌ای بر Red Dead Redemption در سال ۲۰۱۰ است. این بازی ۱۲ سال پس از وقایع بازی اول در سال ۱۸۹۹ اتفاق می‌افتد. همچنین از دیدگاه دو قهرمان مختلف قابل بازی است. آرتور مورگان و جان مارستون که اعضای یک باند به نام باند هلندی هستند. با این حال دنیای بازی بسیار بزرگتر از هر نسخه قبلی Rockstar Games است و بازیکنان می‌توانند هر اینچ از آن را با پای پیاده یا با اسب کاوش کنند.
  • بیش از ۳۰۰ هزار انیمیشن در بازی وجود دارد و این بازی Red Dead Redemption 2 را به یک بازی عظیم با جزئیات بسیار تبدیل کرده است. در حقیقت وجود این همه انیمیشن کار بزرگی است که در بازی جای گرفته است.
  • در حدود ۸ سال طول کشیده است تا بازی Red Dead Redemption 2 توسعه یابد. اولین ایده برای این بازی در سال ۲۰۱۰ شکل گرفت. اما در مارس ۲۰۱۶ بود که تولید واقعی بازی آغاز شد. این مدت زمان بسیار طولانی‌تر از زمان توسعه بیشتر بازی‌ها است.
  • ساخت این بازی بیش از ۲۶۵ میلیون دلار هزینه داشته است که بیشتر آن توسط استودیو Rockstar Games تامین شده است. در حقیقت توسعه بازی تا حدی بسیار گران بود، زیرا آنها می‌خواستند به جای موتور Unreal Engine از موتور Grand Theft Auto 5 برای قدرت بازی استفاده کنند.
  • این بازی شامل بیش از ۵۰۰ گونه از حیوانات است. لذا شکار حیوانات هرگز تا به این حد متنوع نبوده است. علاوه بر گوزن‌های سنتی، بوفالو و گوزن، بازیکنان حالا می‌توانند همه چیز را از گاومیش کوهان‌دار تا خرس سیاه یا خرس گریزلی را شکار کنند.
  • جان اوکری (John O’Creagh) بازیگر صداپیشه کاراکتر Uncle در طول پروسه ساخت بازی Red Dead Redemption 2 به دلیل عوارض خونریزی فوت می‌کند که این باعث می‌شود تا استودیو Rockstar Games بیشتر بخش‌های صوتی جان اوکری را حذف کند. هرچند یک بخش از صدای او به بخش نهایی بازی رسید. آن صدا آواز خواندن او در هنگام جشن گرفتن uncle، جان و چارلز پس از اتمام ساخت مزرعه Beecher’s Hope بود. جای او را نیز James McBride می گیرد که اولین تجربه او در بازی به حساب می‌آید.
  • فکت دیگر اینکه یک تیم بزرگ متشکل از ۲ هزار نفر از سال ۲۰۱۰ در این بازی مشغول به کار بوده‌اند. همچنین مدیر شرکت سازنده بازی دن هاوسر در مصاحبه‌ای اذعان داشته بود که تیم توسعه دهنده بازی Red Dead Redemption 2 در هفته بیش از ۱۰۰ ساعت کار می‌کرده است.
گیم پلی بازی Red Dead Redemption 2
مردی که افسار اسبی را در بازی Red Dead Redemption 2 در دست گرفته

جمع‌بندی

اصولا فکت‌های بازی‌ها به ما کمک می‌کنند تا به‌طور کامل‌تر و آگاهانه‌تر با صنعت بازی آشنا شویم و تجربه بهتری نیز از بازی‌ها داشته باشیم. از این رو ما در این مقاله از کافه گیم کوشیدیم تا علاوه بر ارائه تعریفی از عبارت فکت‌های بازی و همچنین پرداختن به اهمیت آن، به معرفی برخی از مهمترین فکت‌های بازی Red Dead Redemption 2 بپردازیم. زیرا این اطلاعات در قالب فکت‌های بازی باعث می‌شود تا دانش خود را درباره موضوعات مختلف بازی گسترش دهید و مهارت‌های مختلفی را تقویت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید