اسکین های رایگان فورتنایت

اسکین های رایگان فورتنایت

هر گیمری دوست دارد چیزهای رایگان دریافت کند و سازندگان بازی Fortnite نیز این را به خوبی می‌دانند. از این رو توسعه دهندگان این بازی بعضا اسکین‌ها و آیتم‌های رایگان را هر از چندگاهی بیشتر برای جشن گرفتن مناسبت‌های خاص یا نقاط عطف بازی منتشر می‌کنند. بر این اساس بازیکنان در طول سال‌ها بازی کردن فورتنایت، ممکن است اسکین‌ها و آیتم‌های زیادی را به صورت رایگان دریافت کرده باشند. حال اینکه ما در این مقاله از کافه گیم قصد داریم تا به این موضوع بپردازیم و به شما بگوییم که اسکین‌های رایگان فورتنایت کدامند؟ لذا ‌برای دانستن این موضوع در ادامه همراه ما باشید.

اسکین فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

اسکین‌ها (Skins) نوعی لباس یا ظاهر ویژه هستند که به کاراکترهای بازی فورتنایت اضافه می‌شوند. لذا با اضافه شدن اسکین‌ها به شخصیت‌های بازی ظاهر آنها تغییر می‌کند. آنها معمولا در دو دسته‌بندی اسکین‌های رایگان و اسکین‌های قابل خرید در بازی موجود هستند. اسکین‌های رایگان معمولا در طول فصل‌های بازی به عنوان جوایز و هدیه به بازیکنان اهداء می‌شوند. ولی اسکین‌های قابل خرید را باید با استفاده از وی باکس (V-Bucks) یا با پرداخت واقعی خریداری کرد. این محصولات به سبب اینکه می‌توانند کاراکتر شما را به صورت منحصر به فرد و جذاب نشان دهند، یا به خاطر جذابیت ظاهری و تنوع طراحی‌هایی که دارند، در میان گیمرها بسیار محبوب هستند. به علاوه آنها می‌توانند نشان دهنده تجربه و مهارت بازیکنان در بازی فورتنایت باشند.

لوکیشن های بازی فورتنایت
لوکیشن های بازی فورتنایت

اسکین‌ها چه اهمیتی در بازی فورتنایت دارند؟

اصولا بیشتر اهمیتی که اسکین‌ها در بازی فورتنایت دارند، تزئینی و نمایشی است. به علاوه اگرچه آنها عموما تاثیری در قابلیت‌ها و عملکرد کاراکترها ندارند، اما با این حال ظاهر و استایل جدیدی به آنها می‌بخشند. بنابراین اگر بخواهیم به‌طور کلی به دلایل اهمیت اسکین‌ها در بازی فورتنایت اشاره کنیم، مهمترین آنها عبارت است از:

  • قادر خواهید بود تا ظاهر شخصیت خود را با استفاده از اسکین‌ها به صورتی که می‌خواهید شخصی‌سازی کنید.
  • آنها به شما کمک می‌کنند تا از بقیه بازیکنان متمایز شوید و در بازی به ظاهری منحصر به فرد و برجسته دست یابید.
  • اسکین‌ها با طراحی‌های خلاقانه و جذابی که دارند، کمک می‌کنند تا تجربه بازی شما بهبود پیدا کند.
  • اسکین‌ها باعث می‌شوند تا ارتباط و تعامل بیشتری با سایر بازیکنان پیدا کنید.

معرفی اسکین‌های رایگان بازی فورتنایت

در کنار اسکین‌های مختلفی که می‌توانید در بازی فورتنایت خریداری کنید، برخی از اسکین‌ها به صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرند که ما در این بخش از مقاله قصد داریم تا برخی از مهمترین و محبوب‌ترین آنها را معرفی کنیم که عبارت است از:

اسکین Galaxy Skin

البته اسکین گلکسی کاملا رایگان نبود، زیرا بازیکنان را ملزم می‌کرد که در زمان ارائه یک دستگاه اندرویدی گلکسی سامسونگ بخرند. این اسکین همچنین برای کسانی که قبلا یکی از آنها را داشتند رایگان بود و از محبوب‌ترین اسکین‌ها به شمار می‌آید. این اسکین برای کاربران دستگاه‌های سامسونگ Galaxy در دسترس است و برای سایر بازیکنان رایگان نیست.

اسکین گلکسی فورتنایت
اسکین گلکسی فورتنایت

اسکین Wooly Warrior

WinterFest یک فرصت عالی برای دریافت اسکین‌های رایگان است. در هر رویدادی معمولا چندتا از آنها داده می‌شود. اسکین Wooly Warrior در سال ۲۰۱۹ اهدا شد. این بهترین اسکین بازی نیست، اما یک اسکین جشن کریسمس است که می‌توان آن را در فصل تعطیلات پوشید.

اسکین Tart Tycoon

اسکین Tart Tycoon به صورت رایگان در رویداد FreeFortniteCup# قابل باز شدن بود. این اسکین را می‌توان با کسب ۱۰ امتیاز در رویداد فصل ۳ فصل ۲ باز کرد. متاسفانه این آخرین لوازم تزئینی بود که برای IOS منتشر شد.

چگونه در فورتنایت برنده شویم؟پیشنهاد مطالعه: چگونه در فورتنایت برنده شویم؟

اسکین Chrome Punk

با وجود این واقعیت که Chrome Punk به تازگی منتشر شده است، یکی از بهترین اسکین‌های رایگان فورتنایت است که بازیکنان دریافت کرده‌اند.

اسکین Eon Skin for Xbox One S Bundle

یکی از اسکین‌های اختصاصی و رایگان با طراحی خاص و ظاهری رباتیک، ظاهری منحصر به فرد و جذاب است. البته اسکین Eon Skin به صورت انحصاری برای خریداران بسته Xbox one s Bundle در دسترس قرار دارد و اگر دارای کنسول‌های جدیدتر هستید، باید آن را خریداری نمایید. در واقع این بسته با همکاری مایکروسافت و اپیک گیمز ایجاد شده است که به کاربران خود علاوه بر این اسکین، کلنگ و گلایدر هم می‌دهد.

اسکین krisabelle

در طول جشنواره زمستانی ۲۰۲۱، اسکین krisabelle به عنوان هدیه در دسترس بود. این اسکین به سرعت به یکی از محبوب‌ترین اسکین‌های آن زمان تبدیل شد و بسیاری از بازیکنان سعی داشتند تا سریعا آن را به دست آورند. WinterFest اغلب اسکین‌های خوبی در دسترس دارد. اما بدون شک اسکین Krisabelle یکی از بهترین‌ها است. حتی امروز نیز به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد و به احتمال زیاد در فصل تعطیلات محبوبیت بیشتری خواهد داشت.

اسکین krisabelle
اسکین krisabelle

اسکین Lt. Evergreen

این اسکین به دلیل توانایی در کمک به بازیکنان فورتنایت برای ترکیب شدن با محیط سبز، یک اسکین جنجالی بود. در نتیجه بسیاری از بازیکنان از آن لذت بردند. معمولا اتفاق نمی‌افتد که یک اسکین مزیت ناخواسته‌ای داشته باشد، اما وقتی این قابلیت را داشته باشد، گیمرها نیز دوست دارند و بدشان نمی‌آید که از آن استفاده کنند. اسکین Lt. Evergreen  اولین حضورش را در سال ۲۰۱۹ در WinterFest آغاز کرد. به سرعت مورد علاقه طرفداران قرار گرفت که تا به امروز نیز ادامه دارد.

اسکین Double Helix Bundle for Nintendo Swich

از جمله اسکین‌های محبوب بازی فورتنایت است که به صورت انحصاری و رایگان برای کاربرانی که نینتندو سوییچ خریداری کرده‌اند در دسترس قرار می‌گیرد. این باندل شامل اسکین Double Helix، پاراچوت Telemetry، اسکی‌بورد Rotor و لوت باکس Back Bling است. اسکین Double Helix به صورت یک نینجا با لباس قرمز و سفید و ماسکی قرمز طراحی شده است.

اسکین Polar Peely

شاید بتوان بهترین اسکین رایگان فورتنایت تاکنون را اسکین Polar Peely از جشنواره زمستانی WinterFest دانست. رویداد سالهای گذشته که دو اسکین krisabelle و Polar Peely را شامل می‌شد. نسخه Peely در برخی مواقع محبوب‌تر از نسخه اصلی خود به ویژه در فصل زمستان است.

اسکین Polar Peely
اسکین Polar Peely

اسکین For PlayStation Plus Carbon Pack

این یک اسکین رایگان و جدید از سونی است که ویژه اعضای سرویس پلی استیشن پلاس برای بازی فورتنایت ارائه شده است. یک اسکین اختصاصی که دارای طراحی مشابه به مواد کربنی و فلزی است.

جمع‌بندی

در واقع اسکین‌ها در بازی فورتنایت، مجموعه‌ای از لباس‌ها و ظاهرهای مختلف برای شخصیت‌های بازیکنان هستند که می‌توانند ظاهر بازیکنان را سفارشی‌سازی کرده و تجربه بازی را بهبود بخشند. لذا دریافت اسکین‌ها آن هم به صورت رایگان برای هر بازیکنی جذاب است. ضمن اینکه برخی از اسکین‌ها مربوط به شخصیت‌های مشهور از فیلم‌ها‌، سریال‌ها و کمیک‌ها هستند و برخی نیز طراحی‌های خلاقانه دارند. لذا ما در این مقاله از کافه گیم که با عنوان اسکین‌های رایگان فورتنایت کدامند؟ ارائه شد، کوشیدیم تا به برخی از اسکین‌های رایگان و محبوب بازی فورتنایت اشاره کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید