بررسی بتل پس جدید فورتنایت با نام OG Pass

بررسی بتل پس جدید فورتنایت با نام OG Pass

بتل پس‌ها یک اشتراک فصلی در بازی فورتنایت هستند که توسط استودیو مطرح اپیک گیمز ارائه می‌شوند. در بتل ‌پس‌ها بازیکنان به مجموعه‌ای از محتواها و امکانات اضافی در بازی دسترسی پیدا می‌کنند. ضمن اینکه طی هفته‌های گذشته در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۲۳، شرکت اپیک گیمز اقدام به معرفی یک بتل پس جدید کرد که حتی در نام آن نیز تغییر دیده می‌شود. زیرا نام بتل پس (Battle pass) تبدیل به اوجی پس (OG Pass) شده است. همچنین OG Pass فورتنایت تنها یک ماه دوام خواهد آورد و هر بروزرسانی ویژگی‌هایی را از گذشته بتل رویال باز می‌گرداند. حال اینکه ما در این مقاله از کافه گیم به بررسی بتل پس جدید فورتنایت با نام OG Pass خواهیم پرداخت. پس در ادامه همراه ما باشید.

در واقع جزیره فورتنایت یک بار دیگر در حال تغییر است، اما این بار برای طرفداران قدیمی بسیار آشنا به نظر می‌رسد. این بازی به تازگی آخرین فصل خود را راه‌اندازی کرده است که OG Pass فورتنایت نامگذاری شده است. به قول توسعه دهنده‌اش اپیک گیمز، این بازی به طور منظم در طول فصل به روز می‌شود و هر آپدیت اصلی مرحله متفاوتی از گذشته بتل رویال را به ارمغان می‌آورد.

بازگشت برخی عناصر و ایتم‌ها به بتل جدید OG Pass

برای شروع، OG Pass فورتنایت بر روی چپتر ۱: فصل ۵ متمرکز خواهد شد. این بدان معنا هست که بازگشت برج‌های کج شده (که در سال ۲۰۱۹ به طرز فجیعی ویران شد) و سلاح‌های کلاسیک مانند تفنگ تهاجمی، تفنگ ساچمه‌ای، تفنگ شکاری، وسایل نقلیه و سبد خرید و کارت تمام سطح (all-Terrain kart) را به ارمغان آورد. با این حال همانطور که به نظر می‌رسید، شگفتی‌های زیادی در این فصل وجود دارد. این فصل به برخی از رویدادهای زنده که آن دوره از بازی را تعریف کرده‌اند، باز می‌گردد. مانند مکعب غلتان، فوران آتشفشان، یا سیاهچاله‌ای که به همه چیز پایان داد. بر اساس اسکرین شات‌ها، حداقل می‌دانیم که شهاب و مکعبی که بر فراز دریاچه لوت معلق هستند به شکلی باز خواهند گشت. OG Pass فورتنایت در روزهای افتتاحیه خود رکوردهای بازیکنان FN را شکسته است و بازیکنان این بازگشت به یک بازی ساده‌تر را دوست دارند.

بتل پس فورتنایت با نام OG Pass
بتل پس فورتنایت با نام OG Pass

کوتاه‌تر شدن بتل جدید OG Pass

به علاوه OG Pass فورتنایت از این جهت متفاوت است که بسیار کوتاهتر از حد معمول است. در حالی که یک فصل فورتنایت معمولا حدود سه ماه طول می‌کشد، OG Pass فقط چهار هفته به طول می‌انجامد. در واقع دارای فقط ۵۰ آیتم قابل بازگشایی است که تقریبا نیمی از آیتم‌های بتل پس به حساب می‌آید. اما خرید آن همچنان ۹۵۰ وی‌باکس هزینه دارد. (بازیکنان می‌توانند در صورت تکمیل چلنج های OG Pass فورتنایت، 1000 وی‌باکس را دریافت کنند و مشترکین کرو پک نیز بتل پس را رایگان دریافت میکنند.)

بتل پس فورتنایتپیشنهاد ویژه: خرید بتل پس OG Pass فورتنایت

ریمیکس شدن شخصیت‌های بتل جدید OG Pass

همچنین بازیکنان OG Pass فورتنایت از شخصیت‌هایی هستند که می‌توانید قفل آنها را باز کنید. آنها ریمیکس‌هایی از لباس‌های محبوب از تاریخ بازی هستند. مثلا اسکین Spectra Knight ریمیکسی از Red Knight، Back knight و Ultima Night  است که اولین اسکین دریافتی گیمرها با OG Pass به حساب می‌آید. یا اسکین Lil split که ریمیکسی از دو اسکین peely و Lil Whip است. همینطور به طور طبیعی، فروشگاه درون بازی نیز شامل انتخاب‌های دقیق از آیتم‌های کلاسیک، ترکیبی و جدید است که اپیک گیمز آن را برای خرید قرار داده است. شاید بتوان گفت که تغییرات بزرگی در طول یک دوره پرفراز و نشیب برای فورتنایت و توسعه دهنده آن رخ می‌دهد. همینطور این بازی شاهد تغییر به سمت تجربیات ایجاد شده توسط کاربر بوده است. در حالی که با افزایش قیمت‌ها، خروج دونالد ماستارد (Donald Mustard)، رهبر خلاق و اخراج‌های عمده در اپیک گیمز نیز سروکار دارد.

جمع‌بندی

به عنوان جمع‌بندی از بررسی بتل پس جدید فورتنایت با نام OG Pass باید بگوییم که با وجود کوتاه شدن ایتم‌های آن، تقریبا از نظر عملکرد شبیه به چند فصل آخر Battle Pass کار می‌کند. بازیکنان برای ارتقاء سطح، ستاره‌های نبرد (Battle Stars) را دریافت خواهند کرد. آن‌ها می‌توانند این‌ها را با پاداش‌ها چه در سطح رایگان و چه در سطح پولی مبادله کنند. بزرگترین پاداش هم در OG Pass اسکین‌های جدید هستند. با این حال چون فصلی کوتاه‌تر است، جوایز کمتری نسبت به Battle Pass دارد و همچنین در ۲ دسامبر به پایان می‌رسد. لذا از آنجایی که تغییرات خوب و جذاب شده‌اند، تجربه لذت‌بخشی از این بازی در انتظار شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید