چگونه در کالاف دیوتی موبایل حرفه ای بازی کنیم؟

چگونه در کالاف دیوتی موبایل حرفه ای بازی کنیم؟

بدون شک بازی کالاف دیوتی موبایل (Call of Duty Mobile) یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل در سال‌های اخیر بوده است. زیرا در این بازی می‌توانید یک تجربه جنگی واقع‌گرایانه داشته باشید و در اکشن‌های هیجان‌انگیز شرکت کنید. همچنین در حالی که این بازی دارای حالت‌ها و نقشه‌های مختلف است، امکان استفاده از سلاح‌ها و شخصیت‌های مختلف را نیز ارائه می‌دهد. به علاوه می‌توانید با توسعه استراتژی‌ها و تاکتیک‌ها در بازی، حریفان خود را به راحتی شکست دهید و حرفه‌ای بازی کنید. اما در این ميان کسانی هستند که در این بازی حرفه‌ای نیستند و همواره این سوال را دارند که چگونه در کالاف دیوتی موبایل حرفه‌ای بازی کنیم؟ ما در این مقاله به این پرسش پاسخ داده‌ایم. لذا در ادامه همراه ما باشید.

بازی کالاف دیوتی موبایل چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم به شما درباره این موضوع بگوییم که چگونه در بازی کالاف دیوتی موبایل حرفه‌ای بازی کنید، لازم است تا اول با این بازی بیشتر آشنا شوید. بازی کالاف دیوتی موبایل یک بازی محبوب و پرطرفدار از سری بازی‌های معروف Call Of Duty است که به طور خاص برای پلتفرم‌های موبایل توسعه یافته‌ است. در واقع کالاف دیوتی موبایل یک بازی سبک تیراندازی اول شخص است که به طور مشترک توسط شرکت‌های توسعه دهنده Activition و Tencent Games  برای بازی در سیستم عامل‌های اندروید و ios ساخته شده است. همچنین این بازی دارای بسیاری از ویژگی‌ها و حالت‌های با دقت طراحی شده است تا تجربه‌ای شگفت‌انگیز را به گیمرها ارائه دهد.

موضوع این بازی کسب پیروزی و رقابت با دیگر گیمرها در میدان‌های مختلف جنگ است. بازیکنان می‌توانند بین بسیاری از حالت‌های بازی انتخاب کنند. آنها می‌توانند بر روی نقشه‌های مختلف مبارزه کنند و با تجهیز خود به سلاح‌های مختلف بر حریفان برتری یابند. همچنین در بازی کالاف دیوتی موبایل می‌توانید از شخصیت‌ها و سلاح‌های مختلفی استفاده کنید. به لطف حالت‌ها و استراتژی‌های مختلف در بازی، می‌توانید تجربه‌ای متناسب با سبک بازی خود داشته باشید. به علاوه شما قادر هستید تا تجربه بازی خود را به لطف شخصیت‌ها و تجهیزات قابل تنظیم شخصی سازی کنید. این بازی همچنین با گیم‌پلی عالی و متفاوت خود، سطوح مختلفی را برای بازیکنان در جهت غلبه بر چالش‌ها و کسب جوایز ارائه می‌دهد.

بازی کالاف دیوتی موبایل
بازی کالاف دیوتی موبایل

نحوه حرفه‌ای بازی کردن در بازی کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل یک بازی درجه یک و در عین حال رایگان است که امکان تجربه‌ای هیجان‌انگیز را برای شما میسر می‌سازد. شما می‌توانید این بازی را در حالت‌های مختلفی اعم از Battle Royale، Multiplayer و Zombies بازی کنید که هر حالت از بازی، گیم‌پلی و هدف متفاوتی دارد. در حالت Battle Royale  باید برای زنده ماندن با سایر بازیکنان مبارزه کنید و از استراتژی‌هایی برای ماندن و بقا تا پایان بازی استفاده کنید، در حالت Multiplayer‌ می‌توانید به صورت تیراندازی اول شخص در برابر سایر بازیکنان شرکت کنید و همینطور در حالت Zombies، باید در برابر زامبی‌ها زنده بمانید. اما برای حرفه‌ای بازی کردن در هر یک از حالت‌های این بازی، باید یاد بگیرید که چگونه در بازی کالاف دیوتی موبایل حرفه‌ای بازی کنید. از این رو ما تکنیک‌ها و روش‌هایی را برای حرفه‌ای بازی کردن در این بازی به شما خواهیم گفت که عبارت است از:

کاراکترهای بازی را خوب بشناسید.

یکی از اولین نکاتی که باعث می‌شود تا در بازی کالاف دیوتی موبایل به صورت حرفه‌ای عمل کنید، آشنایی با نقش‌ها و کاراکترهای بازی است. زیرا هر نقش و کاراکتر در بازی داری قابلیت‌ها و مجموعه‌ای از تجهیزات است. حال اینکه وقتی آنها را به خوبی بشناسید، می‌دانید که چه تجهیزات و قابلیت‌هایی دارند و این کمک می‌کند تا برای هر موقعیت در بازی، استراتژی مناسب را در نظر بگیرید و موفق عمل کنید.

مهارت تیمی خود را بالا ببرید.

همکاری تیمی در بازی کالاف دیوتی موبایل بسیار اهمیت دارد. چون یک همکاری خوب با تیم می‌تواند تفاوت زیادی در نتیجه بازی ایجاد کند. لذا سعی کنید تا مهارت‌های تیمی و ارتباطی خود با تیم را تقویت کنید. همچنین می‌توانید این بازی را با تیم‌های هماهنگ و حرفه‌ای که در میان گیمرهای ایرانی کالاف دیوتی کم نیستند انجام دهید تا به سطح حرفه‌ای برسید.

آموزش اتصال کالاف موبایل به اکتیویژن و فیسبوکپیشنهاد مطالعه: آموزش اتصال کالاف موبایل به اکتیویژن و فیسبوک

تنظیمات گرافیکی مناسب باشد.

برخلاف تصورات برخی که فکر می‌کنند هرچقدر بازی با کیفیت گرافیکی بالا اجرا شود، روند بازی بهتر خواهد بود و به موفقیت بیشتری در بازی دست پیدا می‌کنند، باید بگوییم که این موضوع کاملا برعکس است. لذا برای اینکه در بازی کالاف دیوتی موبایل موفق‌تر عمل کنید و قدرتمند ظاهر شوید، بهتر است تا تنظیمات گرافیکی گوشی خود را متناسب با توان گوشی خود انتخاب کنید و به روان بودن بازی یا همان FPS آن بیشتر از کیفیت گرافیکی اهمیت بدهید. چون این باعث می‌شود تا گوشی شما لگ و کندی نداشته باشد و سریع و حرفه‌ای‌ عمل کنید. بر این اساس وقتی با یک گوشی پایین رده یا میان رده بازی می‌کنید، بهتر است تنظیمات گرافیکی روی پایین‌ترین حالت گرافیکی و بازی با گوشی‌های پرچمدار روی حالت گرافیکی متوسط یا بالا باشد.

از تاکتیک‌ها و استراتژی‌ها استفاده کنید.

استفاده از تاکتیک‌ها و استراتژی‌های مناسب، نقش مهمی در موفقیت شما در بازی کالاف دیوتی موبایل دارند. از این رو استفاده از تاکتیک‌هایی مانند تغییر مکان دائمی، استفاده از پوشش‌های تیمی، استفاده از تجهیزات مناسب و غیره می‌تواند به حرفه‌ای شدن شما در بازی کمک کند و نتیجه بهتری از جریان بازی بگیرید. همینطور می‌توانید در مود‌های مختلف بازی از استراتژی‌های بهتر استفاده کنید. مثلا در مود Free For All، راش دادن به سمت دشمن یک استراتژی موفق است. یا در مود Gun Fight، می‌بایست متناسب با استراتژی حریف عمل کنید و اگر کمپ می‌کنند و SMG سلاح اصلی شما هست، راش بدهید و غافلگیرشان کنید.

کنترل لمسی بازی را شخص‌سازی کنید.

چون بازی کالاف دیوتی موبایل با گوشی موبایل بازی می‌شود و گوشی‌ها نیز دارای صفحه لمسی با ابعاد و اندازه‌های مختلف هستند، تنظیمات اندازه دکمه‌ها و جای قرار گرفتن آنها در صفحه لمسی خیلی اهمیت پیدا می‌کند. همینطور ممکن است بازیکنان از دست‌های بزرگ یا ظریف برخوردار باشند که این کمک می‌کند تا با تنظیمات مناسب دکمه‌ها به لحاظ ابعاد و اندازه، راحت تر با صفحه لمسی بازی کنند. همچنین تنظیماتی مثل مناسب بودن شفافیت دکمه‌ها از این جهت که دید بازی را کاهش ندهد، یا فعال کردن دکمه شلیک دوم به خاطر کار با اسنایپر، از مواردی است که باعث تسلط بیشتر شما در صفحه کنترل لمسی بازی می‌شود و می‌توانید حرفه‌ای بازی کنید.

اسلحه دوم بهتری انتخاب کنید.

فکرش را بکنید در نبرد نزدیک با دشمن، خشابتان خالی شده است. لذا اینجا بازیکنی موفق است که سلاح دوم بهتری دارد. پس هرچه سلاح دوم دم دستی‌تر و لود آن راحت‌تر باشد، مناسب‌تر است. از این رو به عنوان سلاح دوم به سراغ سلاح‌هایی همچون کلت یا حتی تبر و چاقو بروید.

کالاف دیوتی موبایل

نقشه‌های بازی را خوب یاد بگیرید و حواستان به آن باشد.

اگر نقشه‌های بازی را خوب یاد بگیرید و به آن آشنایی کامل داشته باشید، می‌توانید در تدوین استراتژی‌ها برای هر نقشه بهتر عمل کنید. مثلا کسی که نقاط کور یک نقشه را به خوبی می‌داند، از آن برای کمپ کردن استفاده می‌کند. همچنین در گوشه صفحه موبایل  نیز یک نقشه کوچک وجود دارد که موقعیت حضور دشمن را نشان می‌دهد.  لذا برای تسلط بر بازی به آن توجه داشته باشید تا غافلگیر نشوید.

به صورت تهاجمی بازی کنید.

هیچوقت در بازی‌های شوتر اول شخص منتظر چیزی نباشید و از همان ابتدای بازی تهاجمی و خشن آغاز کنید. این باعث می‌شود تا غیر قابل انتظار باشید و در حریف خود اضطراب ایجاد کنید که این می‌تواند تمرکز او را به هم بریزد و شما را در وضعیت بهتری در بازی قرار دهد.

جمع‌بندی

بازی کالاف دیوتی موبایل، یک بازی محبوب و پرطرفدار است که بسیاری از افراد دوست دارند تا در آن حرفه‌ای بازی کنند. از این رو ما در این مقاله با عنوان چگونه در بازی کالاف دیوتی موبایل حرفه‌ای بازی کنیم؟ کوشیدیم تا به برخی از مهمترین نکات برای حرفه‌ای بازی کردن در بازی کالاف دیوتی موبایل بپردازیم. با این حال در کنار مواردی که در این مقاله به آن اشاره کردیم، داشتن یک برنامه تمرینی، مطالعه و تحلیل بازی‌های حرفه‌ای و ویدئوهای آموزشی و تمرکز در بازی نیز می‌تواند به شما کمک کند تا یک بازیکن حرفه‌ای کالاف دیوتی موبایل باشید.

دیدگاهتان را بنویسید