آموزش اتصال کالاف موبایل به اکتیویژن و فیسبوک

آموزش اتصال کالاف موبایل به اکتیویژن و فیسبوک

کالاف دیوتی موبایل را باید به سبب مدیریت عالی بازی، لباس‌های منحصر به فرد و نقش‌هایی که در هیچ بازی وجود ندارد، یکی از بهترین بازی‌ها در زمینه بتل رویال دانست. یک بازی پرطرفدار سبک اکشن-شوتر که به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها نیز شناخته می‌شود. محبوبیت‌هایی که سبب شده تا روش‌های مختلفي برای دسترسی به این بازی در اختیار شما قرار بگیرد. مثلا می‌توانید به راحتی با استفاده از اکتیویژن یا فیسبوک به حساب کاربری کالاف دیوتی موبایل خود متصل شوید و از امکانات و قابلیت‌های هر یک از این دو پلتفرم نیز بهره‌مند گردید. بر این اساس با ما در کافه گیم همراه باشید تا در ادامه به آموزش اتصال کالاف دیوتی موبایل به اکتیویژن و فیسبوک بپردازیم.

آیا اتصال کالاف دیوتی موبایل به activision یا فیسبوک ضروری است؟

شاید برخی افرادی که به دنبال آموزش اتصال کالاف دیوتی موبایل به activision و فیسبوک هستند، این تصور را داشته باشند که این اتصال یک چیز لازم و ضروری برای بازی کالاف دیوتی است. در صورتی که اصلا اینطور نیست و برای بازی یا ذخیره کردن آن در صورتی که در یک دستگاه بازی می‌کنید، الزامی نیست. اما این شرایط وقتی که بخواهید در یک دستگاه موبایل دیگر بازی کنید یا سی پی کالاف موبایل خریده باشید، فرق می‌کند و اتصال اکانت کالاف دیوتی موبایل به activision یا فیسبوک ضروری خواهد بود.

ضروری از این جهت که وقتی شما موبایل خود را به هر دلیلی عوض می‌کنید، اکانت کالاف دیوتی شما نیز از دست خواهد رفت و با از دست رفتن آن، ذخیره بازی و لول‌ها و پیشرفت‌های در بازی شما نیز از بین می‌رود. حال اینکه می‌توانید با اتصال کالاف دیوتی موبایل به activision یا فیسبوک از این مشکل جلوگیری کنید و لول‌ها و پیشرفت‌های خود در بازی را ذخیره کرده و سپس به کمک دو پلتفرم activition یا فیسبوک در گوشی موبایل دیگر بازیابی کنید. لذا یکی از اولین کارهایی که گیمر‌های حرفه‌ای انجام می‌دهند‌، اتصال کالاف دیوتی موبایل به activition و فیسبوک است.
پیشنهاد ویژهپیشنهاد ویژه: خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

مراحل اتصال کالاف دیوتی موبایل به activision و فیسبوک

ما در این بخش مراحل اتصال کالاف دیوتی موبایل به activision و فیسبوک را به صورت گام به گام آموزش داده‌‌ایم که می‌توانید با عمل به آن به راحتی اکانت کالاف دیوتی خود را به activision و فیسبوک متصل کنید. این مراحل عبارت است از:

  1. اول باید وارد بازی کالاف دیوتی موبایل شده و سپس به صفحه اصلی آن بروید.
  2. بر روی گزینه settings که به شکل یک چرخ دنده نمایش داده شده است کلیک کنید.
  3. حال در این مرحله اگر کاربر اندروید هستید، باید علامت (+) و اگر کاربر iOS اپل باشید، باید گزینه Link را انتخاب نمایید.
  4. اینجا ۳ گزینه نمایش داده می‌شود که می‌بایست بر روی گزینه کالاف دیوتی یا اکتیویژن کلیک کنید. اما اگر قصد اتصال اکانت خود به فیسبوک را دارید، باید بر روی گزینه فیسبوک کلیک کنید که مراحل بعدی آن نیز مشابه همین مراحلی است که در ادامه برای اتصال اکانت کالاف دیوتی به پلتفرم activision خواهیم گفت.
  5. به صفحه‌ای تحت عنوان LOGIN TO YOUR ACCOUNT وارد می‌شوید که می‌بایست بر روی گزینه sign up کلیک نمایید. اما اگر قبلا اکانت کالاف دیوتی درست کرده‌اید، می‌توانید در این مرحله آن را وارد کنید.
  6. وارد صفحه عضویت اکتیویژن می‌شوید که باید مشخصاتی نظیر ایمیل آدرس، پسورد، لوکیشن و تاریخ تولد خود را وارد کنید. به هنگام انتخاب پسورد از پسوردی متشکل از حروف و اعداد استفاده کنید و در قسمت لوکیشن نیز دقت کنید تا ریجن اکانت کالاف دیوتی شما با کشور انتخابی و آی‌ پی دستگاه شما به هنگام ساخت یکی باشد. به علاوه سن باید بالای ۱۸ سال وارد شود.
  7. پس از پر کردن صفحه عضویت اکتیویژن، می‌بایست بر روی گزینه اینکه قوانین را می‌پذیرید و همینطور شما یک ربات نیستید کلیک کنید و در پایان گزینه Sign up را بزنید تا عضویت شما انجام‌ پذیرد.
  8. اینجا مراحل عضویت شما به پایان رسیده است و پیامی مبنی بر انجام موفقیت‌ آمیز آن دریافت می‌کنید. حالا می‌توانید با وارد کردن ایمیل و پسوردی که به هنگام عضویت در پلتفرم اکتیویژن یا فیسبوک داده‌اید، با هر دستگاهی وارد اکانت کالاف دیوتی خود شوید.
صفحه اصلی بازی کالاف دیوتی موبایل
صفحه اصلی بازی کالاف دیوتی موبایل

مزایای اتصال کالاف دیوتی موبایل به activision و فیسبوک

مزایای مهم و کاربردی اتصال کالاف دیوتی موبایل به activision و فیسبوک سبب شده تا گیمرها و بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های آنلاین، یکی از اولین کارهایی که انجام می‌دهند، اتصال کالاف دیوتی موبایل به پلتفرم اکتیویژن یا فیسبوک باشد. برخی از مهمترین این مزایا که به بهبود تجربه بازی در کالاف دیوتی موبایل کمک می‌کند، عبارت است از:

  •  می‌توانید پیشرفت و داده‌های خود در کالاف دیوتی موبایل را بین دستگاه‌ها و پلتفرم‌های مختلف انتقال دهید. مثلا قادر خواهید بود بازی کالاف دیوتی موبایل را در گوشی تلفن همراه خود شروع کنید و سپس در هر دستگاه دیگر اعم از کامپیوتر یا کنسول ادامه دهید.
  •  قادر خواهید بود محتواها اعم از عکس و ویدئو یا لحظات خاصی که در بازی کالاف دیوتی تجربه می‌کنید را با اتصال به اکتیویژن یا فیسبوک، با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
  •  وقتی کالاف دیوتی موبایل به activision یا فیسبوک متصل می‌شود، اکانت شما از امنیت بیشتری برخوردار خواهد بود. زیرا این پلتفرم‌ها دارای تایید هویت دو مرحله‌ای هستند و همینطور شما را وادار به ایجاد رمز عبور قوی می‌کنند.
  •  معمولا پلتفرم‌های activision یا فیسبوک، یک سری از امکانات و قابلیت‌های اضافی را در اختیار کاربران خود می‌گذارند. لذا دسترسی به آنها از طریق اتصال کالاف دیوتی می‌تواند باعث شود تا از برخی رویدادها و جوایز ویژه برخوردار شوید.
  •  با اتصال کالاف دیوتی به activision و فیسبوک قادر خواهید بود تا به راحتی با دوستان خود در این پلتفرم‌ها ارتباط برقرار کرده و در نتیجه با آنها همکاری یا رقابت کنید.

جمع‌بندی

ما در واحد آموزش کافه گیم در طی این مقاله که به آموزش اتصال کالاف دیوتی موبایل به activision و فیسبوک می‌پرداخت، سعی کردیم تا موارد و نکات مهم را در این زمینه آموزش دهیم. اما با این حال باید در نظر داشته باشید که سهولت استفاده از اکانت کالاف دیوتی موبایل و قابلیت انتقال اکانت از دستگاهی به دستگاه دیگر، جزو موارد مهمی است که بیشتر گیمرها و علاقه‌مندان به بازی کالاف دیوتی موبایل را ترغیب می‌کند تا اکانت کالاف دیوتی موبایل خود را به پلتفرم‌های activision و فیسبوک متصل کنند. لذا اگر شما نیز این قابلیت‌ها را می‌خواهید، حتما اکانت خود را به اکتیویژن یا فیسبوک متصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید