آخرین تغییرات سیزن 3 چپتر 4 فورتنایت

آخرین تغییرات سیزن 3 چپتر 4 فورتنایت

معمولا تغییراتی که در بازی‌ها اعمال می‌شود، اگر که سازنده و خلاقانه باشند، نه تنها موجب رشد و پیشرفت سطح بازی‌ها و بهبود تجربه بازی بازیکنان می‌گردند، بلکه به آن بازی انرژی بخشیده و سبب جذابیت آن خواهند شد. از جمله در بازی محبوب و پرطرفدار فورتنایت که ما در کافه گیم قصد داریم تا آخرین تغییرات سیزن ۳ چپتر ۴ فورتنایت را مورد بررسی قرار دهیم. تغییراتی که چه به لحاظ محتوایی با اضافه شدن جنگل و شخصیت های جدید و غیره و چه به لحاظ فنی و با بهبود عملکرد بازی با راه‌های جدید برای چرخیدن در جزیره و غیره در این بازی ایجاد شده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

چرا سیزن ۳ چپتر ۴ فورتنایت نیز دچار تغییرات شد؟

چون این یک رویه برای جذاب و هیجان انگیز نگه داشتن بازی‌ها است. حتی بازی بسیار محبوب و پرطرفدار فورتنایت نیز از این قائده مستثنی نبوده و به طور مداوم در آن تغییرات اعمال می‌شود. معمولا نیز این تغییرات به صورت روزانه و هفتگی یا بخصوص با ارائه هر فصل و چپتر جدید ارائه می‌شوند که شامل سیزن ۳ چپتر ۴ فورتنایت  نیز شده است. و اصولا لزوم تغییرات از سوی تیم توسعه دهنده بازی بررسی می‌شود که مبتنی بر بازخوردهای بازیکنان و نیازسنجی بازار است. از این رو شرکت اپیک گیمز که از سازندگان بازی فورتنایت است، در این راستا کوشید تا با ایجاد تغییرات در سیزن ۳ چپتر ۴ فورتنایت، این بازی را متناسب با نیاز گیمرها و شرایط روز  بازی‌ها بهبود بخشد.
پیشنهاد ویژهپیشنهاد ویژه: خرید بتل پس فورتنایت

آخرین تغییرات محتوایی سیزن ۳ چپتر ۴ فورتنایت

همانطور که از عنوان این بخش نیز مشخص است، این تغییرات در محتوای بازی اعمال می‌شود که شامل اضافه شدن محتوای جدید به بازی یا تغییر در محتوای آن است. از این رو اگر بخواهیم به آخرین تغییرات سیزن ۳ چپتر ۴ فورتنایت به لحاظ محتوایی اشاره کنیم، برخی از مهم‌ترین آنها عبارت است از:

تغییرات در نقشه

یکی از آخرین تغییرات سیزن ۳ چپتر ۴ فورتنایت، تغییرات در نقشه بازی است. این تغییرات با اضافه شدن بخش جنگل در وسط نقشه و حذف کامل میدان Anvil همراه شده است. همچنین اگر از گیمرهای حرفه‌ای بازی فورتنایت بوده باشید، متوجه اضافه شدن چند عبادتگاه و حذف شدن چند مجسمه و اشیاء دیگر نیز خواهید شد.

نقشه سیزن 3 چپتر 4 فورتنایت
نقشه سیزن 3 چپتر 4 فورتنایت

کاراکترهای جدید

در آخرین تغییرات سیزن ۳ چپتر ۴ فورتنایت، شاهد بتل پس جدیدی هستیم. در این بتل پس جدید، اسکین‌ها و کاراکترهای جدیدی نیز وجود دارند. این کاراکترها اعم از Optimus Prime، Trace، Rian، Lorenzo، Era، Purradise Meowscles، Mariposa، Relik هستند که مثلا کاراکتر آپتیموس پرایم شخصیتی سینمایی در قالب ربات-ماشین از سری فیلم‌های Transformers (تبدیل شوندگان) است. به علاوه روندی جدید برای پیشروی در بازی در نظر گرفته شده است که سبب می‌شود تا قادر به دسترسی بیشتر به جوایز و آیتم‌های کازمتیک باشید.

سلاح‌های جدید

همانطور که انتظار می‌رفت، از آخرین تغییرات سیزن ۳ چپتر ۴ فورتنایت می توان به اضافه شدن سلاح‌های جدید اشاره کرد. این سلاح‌های جدید که تعدادشان به ۵ عدد می‌رسد اعم از Cyberton، Wildwasp Jar، FlapJack Rifle، Thermal DMR، Kinetic Boomerang هستند که مثلا Cyberton یک خمپاره‌انداز است و قدرت تخریبی بالایی هم دارد. به علاوه سلاحی با نام Combat SMG که از بازی حذف شده بود، دوباره در سیزن ۳ چپتر ۴ فورتنایت به بازی اضافه شده است.

سلاح های سیزن 3 چپتر 4 فورتنایت
سلاح های سیزن 3 چپتر 4 فورتنایت

تغییرات در بخش Milestones

بخش Milestones نیز دستخوش آخرین تغییرات سیزن ۳ چپتر ۴ فورتنایت قرار گرفته است. در واقع این بخش به ۳ دسته‌بندی مجزا تقسیم شده که اعم از مبارزه، چالش‌ها و گشت‌‌و‌گذار است. همچنین هریک از این دسته‌بندی‌ها دارای هدف‌گذاری و Milestones مخصوص به خود است. مثلا در دسته‌بندی مبارزه از بازیکنان می‌خواهد تا دشمن را کشته یا به او آسیب برسانند.

تغییرات بخش Reality Augments

بازخوردهایی که از تغییرات بخش Reality Augments در میان گیمرها به دست آمده است، نشان می‌دهد که تغییرات این‌ بخش به عنوان یکی از آخرین تغییرات سیزن ۳ چپتر ۴ فورتنایت، بسیار خوشایند آنها بوده و از آن استقبال کرده‌اند. در این بخش به ۷ پرک جدید اعم از Spring Lines، Primal Companion، Reckless Rifle Reload، Shell Slides، Wildwasp Weaponary، Swift Shotgun Reload و Medium Ammo Acquired دسترسی دارید. پرک‌ها در بازی به شما این امکان را می‌دهند تا سلاح‌ها و آیتم‌های مختلفی را به دست آورید. .مثلا با پرک Primal Companion به دید حرارتی دست پیدا می‌کنید.

تخته Job Boards

سابقا در بازی فورتنایت اگر می‌خواستید سکه به دست بیاورید، باید از تخته Bounty Boards  استفاده می‌کردید. حال اینکه این تخته از اواخر فصل دوم بازی فورتنایت حذف شد و حالا در آخرین تغییرات سیزن ۳ چپتر ۴ فورتنایت به بازی اضافه شده است. منتها نام آن به Job Boards تغییر نام پیدا کرده است.

تخته Job Boards فورتنایت
تخته Job Boards فورتنایت

آخرین تغییرات فنی سیزن ۳ چپتر ۴ فورتنایت

از آخرین تغییرات فنی سیزن ۳ چپتر ۴ فورتنایت می‌توان به بهبود گرافیک و صدا، بهبود عملکرد بازی و افزایش پایداری سرورها اشاره کرد. به علاوه بهبود عملکرد بازی که با مکانیک جدید حرکتی همراه شده است، تجربه بازی منحصر به فردی را در اختیار شما می‌گذارد. مثلا به جهت اضافه شدن مکان جنگل و درخت انگور، بازیکنان قادر هستند از روی شاخه های درخت انگور نیز حرکت کنند که به سرعت آنها می‌افزاید.

جمع‌بندی

و اما به عنوان جمع‌بندی در خصوص آخرین تغییرات سیزن ۳ چپتر ۴ فورتنایت باید به این موضوع اشاره کنیم که در این اواخر شرکت اپیک گیمز به خوبی دریافته بود که گیمرها در حال جایگزین کردن بازی‌های پرطرفدار دیگر مثل کالاف دیوتی به جای این بازی هستند و اگر دست نجنباند، قافیه را به دیگر رقبای بازی‌ساز خواهد باخت. این بود که سیزن ۳ چپتر ۴ فورتنایت را با تغییراتی خاص و قابل توجه ارائه کرد که در این مقاله از کافه گیم به آنها پرداختیم.

دیدگاهتان را بنویسید