چگونه در فورتنایت اد فرندز ارسال کنیم؟

چگونه در فورتنایت اد فرندز ارسال کنیم؟

فورتنایت (Fortnite) یک بازی آنلاین محبوب و پرطرفدار چند نفره است که از سوی شرکت Epic Games توسعه پیدا کرده است. یک بازی بتل رویال سوم شخص که به سبب رایگان بودن به همه این امکان را می‌دهد تا به آن دسترسی داشته باشند. اما یکی از قابلیت‌های مهم بازی فورتنایت تعامل اجتماعی آن است که به شما این امکان را می‌دهد که دوستان و بازیکنان دیگر را دعوت کرده تا به صورت تیمی با آنها به صورت آنلاین بازی کنید یا تجربیات و مهارت‌های خود از بازی را به اشتراک بگذارید. از این رو ما در این آموزش از کافه گیم قصد داریم تا در ادامه این مقاله به آموزش ارسال Add friend در فورتنایت بپردازیم.

ارسال Add friend در فورتنایت چه کاربردی دارد؟

شاید این سوال برای برخی از بازیکنان فورتنایت پیش بیاید که اصلا ارسال Add friend چه لزومی دارد و به طور کلی کاربرد آن چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که وقتی شما اقدام به این کار می‌کنید، به یک سری از قابلیت‌ها و توانمندی‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد که اهمیت زیادی دارند و شما با دانستن آنها مجاب خواهید شد تا آموزش ارسال Add friend در فورتنایت را بیاموزید. از جمله این قابلیت‌ها عبارت است از:

  • امکان خرید آیتم های فورتنایت به صورت کاملا قانونی و ارزان‌تر از طریق گیفتینگ کافه گیم.
  • ارسال Add friend در فورتنایت به شما این امکان را می‌دهد تا ارتباطات اجتماعی خود را تقویت کنید و از بازی به عنوان یک فرصت مناسب برای ارتباط با افراد جدید بهره بگیرید.
  • باعث می شود تا بتوانید به آسانی تیم‌بندی کنید و تیم‌هایی را تشکیل بدهید و در نتیجه نتایج بهتری از بازی بگیرید.
  • ارسال Add friend در فورتنایت می‌تواند باعث شود تا تجربیات و مهارت‌های خود را با سایر دوستان و بازیکنان به اشتراک بگذارید و از هم برای بازی بهتر در فورتنایت یاد بگیرید.
  • افزودن دوستان در بازی فورتنایت می‌تواند به تنور رقابت در بازی بیافزاید و چالش‌های جدیدی را پیش روی شما بگذارد. همچنین باعث می‌شود تا بتوانید از کمک و حمایت هم در بازی برخوردار باشید.

پیشنهاد ویژهپیشنهاد ویژه: گیفتینگ قانونی کافه گیم

مراحل آموزش ارسال Add friend در فورتنایت

ارسال Add friend در فورتنایت به راحتی میسر است و مراحل ساده‌ای دارد. اما با این حال ما مراحل آن را برای شما در این بخش آموزش می‌دهیم که عبارت است از:

  • ابتدا باید به منوی اصلی بازی وارد شوید.
منوی اصلی فورتنایت
منوی اصلی فورتنایت
  • در قسمت بالای صفحه منو بر روی گزینه Add friends کلیک کنید که تصویری شبیه به شکلک کاربر همراه با علامت + دارد.
منوی اد فرندز فورتنایت
منوی اد فرندز فورتنایت
  • یک پنجره باز می‌شود که باید در آن قسمت، نام کاربری یا آیدی دوستی که می خواهید به لیست دوستان شما اضافه شود را وارد نمایید و سپس روی آیکن جستجو کلیک نمایید. (شکلک کاربر همراه با علامت +)
منوی جستجوی فورتنایت
منوی جستجوی فورتنایت
  • حال می‌بایست بر روی گزینه جستجو کلیک کنید تا نام کاربری یا آیدی وارد شده را بیابد.
  • وقتی نتیجه جستجو ظاهر شد، بر روی آن که یک نام کاربری یا آیدی است کلیک کنید. منتها باید به این نکته هم توجه داشته باشید که وقتی نام کاربری یا آیدی در جستجو پیدا می‌شود که در بازی فورتنایت حضور داشته باشند یا به صورت صحیح آن را نوشته باشید.
  • حالا باید بر روی پنجره پروفایل دوست، بر روی گزینه Add friends کلیک نمایید.
پروفایل کاربران در بازی فورتنایت
پروفایل کاربران در بازی فورتنایت
  • اینجا یک درخواست دوستی برای دوست شما ارسال می‌شود که اگر آن را بپذیرد، به لیست دوستان شما اضافه خواهد شد.
صفحه Friends در فورتنایت
صفحه Friends در فورتنایت

جمع‌بندی

یکی از مهمترین دلایلی که باعث می‌شود تا افراد تصمیم بگیرند اقدام به ارسال Add friend در فورتنایت نمایند، پیدا کردن هم تیمی و بازی با دوستان و در نتیجه استفاده از تجربیات یکدیگر در بازی است. بر این اساس ما در کافه گیم در طی این مقاله کوشیدیم تا با زبانی ساده، آموزش ارسال Add friend در فورتنایت را ارائه بدهیم. با این حال چنانچه به راهنمایی‌های بیشتر نیاز داشتید، می‌توانید از واحد پشتیبانی ما در کافه گیم کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید