آموزش دانلود بازی از گیم پس

آموزش دانلود بازی از گیم پس

امروز سرویس‌های اشتراک بازی، بسیار توسعه یافته و پرطرفدار شده‌اند. از جمله سرویس اشتراک بازی گیم پس که یک سرویس اشتراک بازی محبوب ارائه شده از سوی مایکروسافت است. این سرویس به شما دسترسی به  بیش از ۴۰۰ بازی برای دانلود و اجرا در پلتفرم‌های پی سی‌ و کنسول‌های ایکس باکس را می‌دهد. منتها ممکن است برخی گیمرها یا علاقه‌مندان به بازی که بیشتر از دسته کاربران جدید هستند، ندانند که چگونه باید بازی را از گیم پس دانلود نمود. از این رو با توجه به اهمیت آن، ما در کافه گیم به شما آموزش دانلود بازی از گیم پس و هر آن چیزی که نیاز هست تا در این خصوص بدانید را خواهیم آموخت. پس در ادامه همراه ما باشید.

اصولا کاربرانی که به دنبال آموزش دانلود بازی از گیم پس هستند، ممکن است بخواهند تا بازی‌ها را در هر یک از پلتفرم‌های ایکس باکس، رایانه یا گوشی موبایل بازی کنند. لذا ما به شما خواهیم آموخت که اگر امکان دانلود بازی‌های گیم پس در این پلتفرم‌ها وجود دارد‌‌، چگونه آنها را دانلود کرده و بازی کنید. البته قبل از این کار می‌بایست اشتراک ماهانه گیم پس را تهیه کنید تا بتوانید از این سرویس که ارائه دهنده صدها بازی ویدیویی باکیفیت در ژانرهای مختلف است بهره ببرید.

آموزش دانلود بازی‌های گیم پس در Xbox

محصول Xbox برای اولین بار در سال ۲۰۰۱ از سوی شرکت مایکروسافت به بازار معرفی و ارائه شد. همچنین امروز جدیدترین مدل این محصولات با پسوندهای S و X شناخته می‌شوند. از این رو کنسول‌های Xbox در رقابت با پلی استیشن سونی، یکی از بهترین محصولات برای بازی به حساب می‌آیند. اما برای اینکه بتوانید بازی‌های اشتراک گیم پس را در Xbox  دانلود کنید، حتما می‌بایست آموزش دانلود بازی‌ از گیم پس را در این بخش مطالعه کنید که مراحل آن عبارت است از:

  1.  ایکس باکس خود را به اینترنت وصل کنید و سپس اکانت Xbox Live Gold یا Xbox Game Pass Ultimate تهیه کنید.
  2.  دکمه Xbox را که بر روی دسته کنترلر است بفشارید تا به منوی اصلی بروید.
  3.  حال می‌بایست در منوی اصلی به ترتیب اول بر روی گزینه My Games Apps و سپس See All کلیک کنید.
  4.  اینجا باید از قسمت سمت چپ منو به بخش Full Library که گزینه چهارم لیست است وارد شوید.
  5.  حالا بازی‌های قسمت All Games قابل مشاهده هستند و می‌توانید آن بازی را که مورد علاقه شما هست، با مرور بازی‌های این قسمت، با استفاده از دکمه A روی دسته کنترلر انتخاب کرده و دانلود کنید.

پیشنهاد ویژهپیشنهاد ویژه: خرید گیفت کارت ایکس باکس

آموزش دانلود بازی‌های گیم پس در PC

انجام بازی بر روی PC یکی از پرطرفدارترین روش‌ها است. زیرا برخلاف کنسول Xbox که هرکسی آن را در اختیار ندارد، اما PC در اغلب خانه‌ها یافت می‌شود و امروز یکی از ملزومات کار و زندگی است. هرچند از هر PC نمی‌توان برای بازی استفاده کرد و باید توان مناسب برای اجرای بازی را داشته باشد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که آلتیمیت گیم پس کنسول با PC تفاوتی ندارد، اما امکانات آن کمتر است. با این حال ما در این بخش قصد داریم تا آموزش دانلود بازی‌های گیم پس بر روی PC با سیستم عامل ویندوز را ارائه دهیم که مراحل دانلود آن بر روی PC عبارت است از:

  1.  ابتدا می‌بایست اشتراک بازی‌های گیم پس را برای PC تهیه نمایید.
  2.  برنامه Xbox را باز کرده و اجرا کنید.
  3.   بر روی گزینه Game pass در سمت چپ منو کلیک کنید.
  4.  حالا می‌بایست گزینه All PC Games را بزنید.
  5.  بازی خود را پیدا کنید و سپس بر روی آن کلیک نموده تا دانلود شده و سپس نصب شود.
سرویس گیم پس ایکس باکس
سرویس گیم پس ایکس باکس

آموزش دانلود بازی‌های گیم پس از طریق موبایل

امروز استفاده از گوشی‌های هوشمند بسیار فراگیر شده است و تقریبا همه از آن استفاده می‌کنند. لذا بازی کردن بر روی گوشی‌های موبایل نیز به فراخور گسترش استفاده از آن، بسیار رایج شده است. از این رو شاید بخواهید تا در این بخش، آموزش دانلود بازی‌های گیم پس از طریق موبایل را ارائه بدهیم. اما در پاسخ باید بگوییم که امکان دانلود گیم پس بر روی موبایل میسر نیست و صرفا می‌توانید به صورت آنلاین این بازی‌ها را تجربه کنید. همینطور قادر هستید تا در صورتی که گیفت کارت گیم پس تهیه کرده‌اید، دانلود‌های کنسول Xbox را با نرم افزار Xbox موبایل، صرفا مدیریت کنید.

جمع‌بندی

در پایان به عنوان جمع‌بندی باید به این نکته اشاره کنیم که دانلود بازی‌های گیم پس به شما کمک می‌کند تا تجربه‌ای متنوع و ارزشمند از بازی کردن به دست آورید و در وقت و هزینه‌های خود صرفه جویی نمایید. همچنین باعث می‌شود تا دسترسی اسان به بازی‌های جدید و محبوب داشته باشید. بر این اساس ما در کافه گیم کوشیدیم تا طی این مقاله، آموزش دانلود بازی‌های گیم پس در پلتفرم‌های محبوب و رایج را ارائه بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید