آموزش فعال کردن اد فرندز استیم

آموزش فعال کردن اد فرندز استیم

امروز دنیای بازی‌های آنلاین بسیار گسترش پیدا کرده است و قابلیت‌ها و امکاناتی را در اختیار شما می‌گذارد که به بهتر شدن تجربه بازی کمک می‌کند. از جمله قابلیت add friend که در استیم ارائه می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تا برای افراد مختلف درخواست دوستی بفرستید یا چت کنید و حتی عضو انجمن‌ها و گروه‌ها شوید. همچنین شما تا وقتی قابلیت add friends را فعال نکنید، اکانت حساب شما در مارکت استیم که به عنوان پلتفرم مخصوص گیمرها شناخته می‌شود و حاوی جدیدترین و بروزترین بازی‌های آنلاین است، فعال نخواهد شد و محدودیت خواهد داشت. از این رو شاید بسیاری در پی پاسخ این پرسش باشند که چگونه قابلیت Add friends را در استیم فعال کنیم؟ سوالی که ما در بخش آموزش کافه گیم در طی این مقاله به صورت جامع پاسخ خواهیم داد.

قابلیت add friends در استیم چیست؟

از قابلیت‌های مهم و محبوب در مارکت استیم، قابلیت add friends یا افزودن دوستان است که به شما اجازه می‌دهد تا با سایر گیمرها در بازی‌های آنلاین در قالب چت صوتی، ارسال پیام یا محتوا و حتی عضویت در یک گروه و انجمن ارتباط برقرار کنید. در واقع قابلیت add friends به منزله یک ابزار اجتماعی در پلتفرم استیم است که به شما امکان ارتباط با گیمرها در بازی‌های آنلاین را می‌دهد. از این رو بهره‌مندی از آموزش ما در خصوص اینکه چگونه قابلیت Add friends را در استیم فعال کنیم؟ می‌تواند به شما کمک کند تا به راحتی بتوانید این قابلیت مهم و کاربردی را در استیم فعال کرده و از امکانات آن بهره ببرید.

چرا باید قابلیت add friends را فعال کنیم؟

همواره در کنار این پرسش که چگونه قابلیت add friends را فعال کنیم؟ سوال دیگری نیز به ذهن خطور می‌کند که اصلا چرا باید این قابلیت را فعال کرد؟ لذا در پاسخ به این سوال باید گفت که اولا بدون فعال کردن قابلیت add friends قادر به فعال کردن مارکت استیم نیستید و با محدودیت مواجه خواهید بود. ثانیا امکانات و قابلیت‌هایی که با فعال کردن add friends در دسترس شما قرار می‌گیرد، به تجربه بهتر از بازی شما کمک می‌کند. به علاوه نیاز به فعال کردن قابلیت add friends  که از سوی استیم محدود شده است، برای حفظ  امنیت کاربران و مقابله با اکانت‌های تقلبی است. چون برای فعال کردن آن می بایست اکانت استیم خود را تا ۵ دلار شارژ کنید که این نشان می‌دهد ربات نیستید و قصد استفاده واقعی از آن را دارید.
محصول پیشنهادی: خرید استیم والت

آموزش فعال کردن قابلیت add friends در استیم

فعال کردن قابلیت add friends در استیم به روش خاص و پیچیده‌ای نیاز ندارد. از این رو کسانی که به دنبال پاسخ این پرسش هستند که چگونه قابلیت Add friends را در استیم فعال کنیم؟ باید در پاسخ گفت که برای اين کار نیاز به کار خاصی نیست و فقط صرفا می‌بایست حداقل ۵ دلار اکانت استیم خود را شارژ کنید تا قابلیت add friends شما از محدودیت خارج شود و به اصطلاح فعال گردد. این حداقل ۵ دلار همچنین می‌تواند خرید یک بازی از مارکت استیم باشد یا اینکه صرفا اکانت شما با واریز ۵ دلار شارژ شود. منتها باز این به شرطی است که بازی شما گیفت نشود یا از طریق سی دی کی نصب نشده باشد. در غیر این صورت محدودیت add friends از اکانت استیم شما برداشته نخواهد شد.

صفحه اد فرندز در استیم
صفحه اد فرندز در استیم

مزایای فعال کردن قابلیت add friends در استیم

فعال کردن قابلیت add friends مزایای متعددی دارد که شامل برخورداری از امکانات و ارتباطات بیشتری در جهان بازی می‌شود. اما با این حال اگر بخواهیم از مزایای فعال کردن قابلیت add friends بگوییم، برخی از مهمترین آنها عبارت است از:

  •  شرایطی را فراهم می‌آورد تا بتوانید با دوستان خود در استیم در ارتباط باشید. مثلا با آنها چت کنید و حتی بازی‌های چند نفره و گروهی انجام دهید.
  •  فعال کردن قابلیت add friends به شما این اجازه را می‌دهد تا بازی‌های خود را با دوستان خود یا سایر گیمرها در استیم به اشتراک بگذارید.
  •  امکان چت و گفتگو که با فعال کردن قابلیت add friends در دسترس قرار می‌گیرد، باعث می‌شود تا بتوانید درباره بازی‌ها‌، تجربیات و استراتژی خود در بازی‌ها حرف بزنید یا از تجربیات سایر گیمرها در این خصوص بهره ببرید.
  •  استیم را می‌توان دربردارنده یک جامعه بزرگ از گیمرها دانست که وقتی قابلیت add friends در استیم را فعال می‌کنید، به این جامعه بزرگ متصل می‌شوید.
  •  به لحاظ امنیتی فعال کردن add friends حائز اهمیت است. زیرا کمک می‌کند تا کنترل دقیقی بر روی لیست دوستان خود داشته باشید و همینطور تنظیمات امنیتی اعمال کنید.

روش اد کردن دوستان پس از فعالسازی قابلیت add friends چگونه است؟

پس از اینکه آموختید چگونه قابلیت Add friends را در استیم فعال کنید، به چند روش می‌توانید اقدام به اد کردن دوست نمایید و پروفایل او را به لیست دوستان خود اضافه کنید. این روش‌ها اعم از اد کردن دوست با استفاده از سایت یا نرم افزار استیم، اد کردن دوست با اپلیکیشن موبایل استیم و اد کردن دوست با روش ارسال لینک دعوت هستند. اد کردن دوست در استیم از این جهت حائز اهمیت است که می‌توانید با آنها بازی یا چت کنید و تجربیات و اطلاعات خود از بازی‌ها را به اشتراک بگذارید.

جمع‌بندی

ما در کافه گیم در طی این مقاله به شما آموختیم که چگونه قابلیت add friends را در استیم فعال کنید. قابلیتی که از جهت اینکه می‌تواند به شما امکانات ارتباطی و اجتماعی بیشتری در جهان بازی ببخشد، از اهمیت بالایی برخوردار است و بهبود تجربه بازی را برای شما به همراه دارد. اما با این حال نکات و مواردی نیز هست که باید به آنها توجه کنید. مثلا اینکه آن حداقل ۵ دلاری که باید برای فعالسازی قابلیت add friends در اکانت خود شارژ کنید، برای اکانت‌های ریجن آمریکا هست و اگر ریجن اکانت شما کشور دیگری مثل هند و روسیه و غیره باشد، باید پول رایج آن کشور را معادل حداقل ۵ دلار آمریکا در نظر بگیرید و در اکانت خود شارژ کنید. برای تبدیل واحدهای پولی نیز می‌توانید به سایت‌هایی نظیر XE مراجعه کنید. همینطور می‌توانید برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر با تیم پشتیبانی کافه گیم تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید