آموزش دانلود موسیقی از اسپاتیفای

آموزش دانلود موسیقی از اسپاتیفای

کاربران اسپاتیفای (Spotify) امروز به بیش از ۵۰۰ میلیون نفر رسیده است که این خود نشان از این دارد که اسپاتیفای به عنوان یک سرویس استریم موسیقی تا چه حد محبوب و پرطرفدار است. مواردی نظیر رابطه کاربری آسان، کتابخانه بزرگ که شامل موسیقی و ویدئو و پادکست می‌شود، الگوریتم کار تقریبا بی‌نقص آن و بسیاری از این دست موارد، سبب شده تا بسیاری این سرویس پولی گوش دادن به موسیقی را برگزینند و آن را به هر سرویس دیگر استریم موسیقی ترجیح دهند. بر این اساس ما در کافه گیم قصد داریم تا در طی این مقاله، آموزش دانلود موسیقی از اسپاتیفای را به روش‌های مختلف ارائه دهیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

آموزش دانلود موسیقی از اسپاتیفای در سیستم عامل اندروید

با گسترش استفاده از دستگاه‌های اندرویدی، اینکه امروز کسی بخواهد با استفاده از آنها که بیشتر شامل گوشی و تبلت اندرویدی می‌شوند، اقدام به گوش دادن موسیقی یا دانلود آنها با استفاده از محبوب‌ترین برنامه‌ پخش موسیقی در جهان نمایید، بسیار محتمل است. این برنامه اسپاتیفای است که ما در این بخش قصد داریم تا به شما آموزش دانلود موسیقی از اسپاتیفای در سیستم عامل اندروید را ارائه بدهیم که مراحل آن عبارت است از:

  1.  اول باید اپلیکیشن اسپاتیفای (Spotify) را در دستگاه‌ اندرویدی خود نصب کنید. برای این کار می‌توانید از یکی از فروشگاه‌های گوگل پلی، بازار یا مایکت اقدام کنید.
  2.  اپلیکیشن اسپاتیفای را اجرا کرده و سپس وارد حساب کاربری خود ‌شوید. اگر حساب کاربری ندارید باید ایجاد کنید. به علاوه حتما با اینترنت Wi-Fi وصل شوید، چون با اینترنت گوشی امکان دانلود ندارید. همچنین برای دانلود موسیقی حتما باید یک اکانت پریمیوم از سایت اسپاتیفای خریداری کنید. این خدمات در کافه گیم نیز ارائه می‌شود.
  3.  وارد صفحه اسپاتیفای که شدید، گزینه  Your Library را از قسمت پایین گوشه سمت راست صفحه انتخاب کنید.
  4.  حالا وارد صفحه Your Library که شدید، بر روی گزینه دوم لیست که Playlist است، کلیک نمایید.
  5.  اینجا می‌بایست اول یک لیست پخش و سپس یک آلبوم انتخاب کنید تا قادر به دانلود آلبوم از اسپاتیفای باشید.
  6.  یک گزینه با عنوان Download نمایش داده می‌شود که می‌بایست با کلیک بر روی آن، وضعیتش را به حالت سبز یعنی فعال درآورید. حالا شروع به دانلود می‌کند و فلش‌های کوچک سبزرنگی نیز با هر عملیات دانلود به نشانه انجام آن به نمایش در می‌آید.
  7. . حالا می‌توانید موسیقی دانلود کرده را پخش کرده و گوش دهید. حتی امکان گوش دادن آهنگ دانلود شده به صورت آفلاین نیز از قسمت Library میسر است.

پیشنهاد ویژه: خرید اشتراک پریمیوم اسپاتیفای

آموزش دانلود موسیقی از اسپاتیفای در سیستم عامل iOS

همچنین بخش مهمی از گو‌شی‌‌ها و تبلت‌ها با سیستم عامل iOS اپل کار می‌کنند که بسیاری دوست دارند بر روی اين دستگاه‌های خود، از بهترین برنامه پخش موسیقی جهان به مانند خود محصولات اپل که جزو برترین‌های جهان است استفاده کنند. از این رو اسپاتیفای را بر می‌گزینند که روش دانلود موسیقی از آن بر روی دستگاه‌های دارای این سیستم عامل، تقریبا مشابه اندروید است. با این تفاوت که به جای گوگل پلی و بازار یا مایکت، باید اپلیکیشن اسپاتیفای را از اپ استور اپل دانلود کنید. با این حال می‌توانید با مراجعه به بخش قبلی این مقاله، از مراحل آموزش دانلود موسیقی از اسپاتیفای در سیستم عامل اندروید، برای سیستم عامل iOS نیز استفاده کنید.

آموزش دانلود موسیقی از اسپاتیفای در سیستم عامل ویندوز

یکی دیگر از دستگاه‌های پراستفاده دنیای امروز، کامپیوترها هستند که بیشتر آنها با سیستم عامل ویندوز کار می‌کنند. از اینرو در این بخش قصد داریم تا آموزش دانلود موسیقی از اسپاتیفای در سیستم عامل ویندوز را ارائه دهیم که مراحل آن عبارت است از:

  1.  اولین کاری که باید بکنید، نصب برنامه اسپاتیفای و سپس بروزرسانی اکانت اسپاتیفای به نسخه پرمیوم است. برای این کار می‌توانید از داخل نرم‌افزار اسپاتیفای یا وب سایت آن اقدام کنید.
  2.  وارد اکانت اسپاتیفای شده و از قسمت چپ منوی صفحه اسپاتیفای بر روی گزینه Playlist کلیک کرده و آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. (در ویندوز امکان انتخاب آلبوم برای دانلود وجود ندارد)
  3.  حالا بر روی گزینه دانلود کلیک کنید تا به وضعیت سبز درآید و فعال شود.
  4.  آهنگ شروع به دانلود شدن می کند و با هر دانلود یک فلش در کنار آن ظاهر می‌شود.
  5.  حالا می‌توانید آهنگ را پخش کرده و گوش دهید. همچنین امکان گوش دادن به آن به صورت آفلاین نیز از قسمت لیست پخش میسر است.
  6. نرم افزار پخش موسیقی Spotify
    نرم افزار پخش موسیقی Spotify

آیا امکان دانلود از اسپاتیفای بدون نیاز به خرید اکانت وجود دارد؟

بله این امکان وجود دارد، منتها برای این کار می‌بایست با استفاده از یک سری از نرم‌افزارهای بخصوص اقدام کنید. لذا اگر آموزش دانلود موسیقی از اسپاتیفای را تا به اینجا دنبال کرده‌اید و همچنان به دنبال روش‌های دیگر هستید، می‌توانید از این روش یعنی استفاده از نرم‌افزارهای دانلود از اسپاتیفای بدون نیاز به اکانت استفاده کنید. برای دانلود این نرم‌افزارها نیز می‌توانید با سرچ در مرورگر گوشی یا رایانه خود به آنها دسترسی داشته باشید. برخی از این نرم‌‌افزارها که به شما کمک می‌کنند تا بدون نیاز به اکانت بتوانید از اسپاتیفای موسیقی دانلود کنید، عبارت است از:

  •  نرم افزار Solutery Music Recorder که امکان دانلود موسیقی از اسپاتیفای با کیفیت عالی ۳۲۰ کیلوبیت بر ثانیه را می‌دهد.
  •  نرم افزار Audials Tunebite که به شما اجازه دانلود از همه سرویس‌های ارائه موسیقی با ۴۰ فرمت متفاوت را می‌دهد.
  •  استفاده از نرم افزار ALLTOMP3 که البته این نرم‌افزار با وجود اوپن سورس بودن، اما برای سیستم عامل اندروید طراحی نشده است. لذا از این نرم‌افزار می‌توانید برای دانلود رایگان موسیقی از اسپاتیفای در سیستم‌ عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک استفاده کنید.
  •  نرم افزار Allavsoft که به شما این امکان را می‌دهد تا بدون اکانت پریمیوم و با فرمت MP3 از اسپاتیفای موسیقی دانلود کنید.

مزایای دانلود موسیقی از اسپاتیفای

  • بدون شک نرم‌افزار اسپاتیفای که به عنوان بهترین اپلیکیشن پخش موسیقی در جهان شناخته می‌شود، دارای مزایای بسیاری است که از آن جمله می توان به موارد متعددی اشاره کرد که برخی از مهمترین آنها عبارت است از:
  •  به میلیون‌ها آهنگ و آلبوم موسیقی اعم از ایرانی و خارجی دسترسی دارید.
  •  قابلیت تحلیل الگوریتمی سلیقه شما از سوی اسپاتیفای وجود دارد و سپس به شما پیشنهادات موسیقی شخصی سازی شده ارائه می‌دهد.
  •  امکان گوش دادن به موسیقی‌های دانلود شده به صورت آفلاین وجود دارد.
  •  قابلیت ساخت لیست پخش بر اساس سلیقه خود یا موضوعات مختلف میسر است.
  •  به آهنگ‌های جدید و بروز هنرمندان، دسترسی زودتر و سریع‌تری دارید.
  •  امکان ذخیره آهنگ یا آلبوم‌های دانلودی از اسپاتیفای بر روی سرورهای اسپاتیفای وجود دارد و در نتیجه به فضای ذخیره‌سازی نیازی ندارید.
  •  استفاده راحت و آسانی دارد.
  •  این امکان را به شما می‌دهد تا آهنگ و لیست پخش موسیقی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

جمع‌بندی

نرم‌افزار اسپاتیفای تجربه پخش موسیقی بسیار خوبی را در اختیار شما می‌گذارد و علت محبوبیت آن نیز به همین خاطر است. بر این اساس ما در طی این مقاله سعی کردیم تا به آموزش دانلود موسیقی از اسپاتیفای در پلتفرم‌های مختلف اعم از اندروید، ویندوز و آی او اس بپردازیم که برای دانلود از آنها با اسپاتیفای به اکانت پرمیوم اسپاتیفای نیاز دارید. همچنین برای شما از دانلود موسیقی از اسپاتیفای به صورت رایگان با استفاده از چند نرم‌افزار گفتیم. به علاوه مزایای بسیار دانلود از اسپاتیفای را برشمردیم. با این حال چنانچه به راهنمایی‌های بیشتر نیاز داشتید، می‌توانید با واحد پشتیبانی ما در کافه گیم تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید