چگونه اکانت ولورانت بسازیم؟

چگونه اکانت ولورانت بسازیم؟

بسیاری از بازی‌هایی که استودیوها و شرکت‌های بازی‌سازی مطرح ارائه می‌دهند، برای بازی وابسته به اکانت هستند. این اکانت بازی کمک می‌کند تا از یک سری از مزایا و قابلیت‌های آن برخوردار شوید و تجربه بازی بهتری داشته باشید. گیمرها نیز قبل از انجام هر بازی به این موضوع دقت می‌کنند و اگر به اکانت بازی نیاز داشته باشد، حتما آن را می‌سازند. از جمله این بازی‌ها که برای انجام آن به اکانت نیاز دارید، بازی ولورانت (Valorant) است. یعنی برای انجام بازی ولورانت به اکانت بازی ولورانت نیاز دارید. از این رو ما در این مقاله از کافه‌گیم به این موضوع خواهیم پرداخت که چگونه اکانت ولورانت بسازیم؟ لذا برای دانستن پاسخ در ادامه همراه ما باشید.

بازی ولورانت چیست و اکانت آن چه کاربردی دارد؟

بازی (Valorent) از دسته بازی‌های تیراندازی اول شخص است که توسط شرکت Riot Games  توسعه یافته‌ و منتشر شده است. یک بازی خاص و پرطرفدار که بازیکنان را به یک جهان علمی-تخیلی می‌برد. در این بازی شرکت سازنده‌اش کوشیده تا تقریبا هرچیزی را که در گیم پلی بازی نیست کنار بگذارد و طراحی مکانیکی عالی ولورانت را به مهمترین ویژگی آن تبدیل کند. در بازی ولورانت شما در قالب دو تیم ۵ نفره به مبارزه با هم می‌پردازید و قادر هستید تا انتخاب شخصیت، تعادل، طراحی نقشه و تقریبا هر جنبه دیگری از تجربه را در طول زمان بهبود بخشید. با این حال این بازی توانسته با گرافیک زیبا، سیستم صوتی پیشرفته و گیم‌پلی هیجان‌انگیز، جامعه‌ای پرشور از طرفداران را به خود جذب کند.

گیم پلی ولورانت
گیم پلی ولورانت

و اما کاربرد اکانت ولورانت برای این است که اولا بازیکنان بتوانند به صورت آنلاین بازی کنند و ثانیا به امکانات و قابلیت‌های بازی ولورانت دسترسی پیدا کنند. به علاوه احراز هویت و شناسایی بازیکنان با استفاده از اکانت ولورانت صورت می‌پذیرد و پیشرفت در بازی و امتیازات بازیکنان را ذخیره می‌کند. ضمن اینکه اکانت ولورانت که ما در طی این مقاله به شما‌ خواهیم آموخت که چگونه اکانت ولورانت بسازید، به عنوان یک وسیله ارتباطی بین بازیکنان و سرورهای بازی عمل می‌کنند. لذا اگر از دسته گیمرها و علاقه‌مندان به این بازی هستید، حتما می‌بایست اکانت ولورانت بسازید.

مزایای اکانت بازی ولورانت

جدای از اینکه شما برای انجام بازی ولورانت، نیاز به اکانت ولورانت دارید، استفاده از اکانت ولورانت نیز دارای مزایای متعددی است که هر یک می‌تواند تجربه بازی شما را بهبود بخشد. لذا اگر از دسته افرادی هستید که این پرسش را دارند که چگونه اکانت ولورانت بسازیم؟ ممکن است بخواهید مزایای اکانت ولورانت را هم بدانید. از این رو اگر بخواهیم به این مزایا اشاره کنیم، برخی از مهمترین آنها عبارت است از:

  • اکانت ولورانت به شما این امکان را می‌دهد تا پیشرفت خود در بازی را ذخیره کنید. لذا قادر خواهید بود تا هر زمان که به بازی برگشتید، از جایی که بازی مانده است ادامه دهید.
  • همچنین اکانت ولورانت به شما دسترسی به محتواهای اختصاصی اعم از اسکین‌ها، بسته‌های صوتی، امتیازات و امکانات ویژه را می‌دهد.
  • این امکان برای شما میسر خواهد بود تا در چالش‌ها و رقابت‌های مختلف شرکت کنید.
  • به شما کمک می‌کند تا بازیکنان دیگر را پیدا کنید، با آنها چت نموده و ارتباط برقرار نمایید.
  • وقتی اکانت ولورانت داشته باشید، از اطلاعات شخصی و پیشرفت و فعالیت شما در بازی محافظت خواهد شد. لذا در صورت بروز مشکل فنی و تغییر دستگاه، نگرانی از بابت از بین رفتن این اطلاعات نخواهید داشت.
  • اکانت ولورانت مثل یک وسیله ارتباطی بین بازیکنان و سرورهای بازی عمل می‌کند.

ولورانت پوینتپیشنهاد ویژه: خرید ولورانت پوینت ترکیه و اروپا

آموزش ساخت اکانت ولورانت

در این بخش از مقاله چگونه اکانت ولورانت بسازیم؟ قصد داریم تا به آموزش ساخت اکانت ولورانت بپردازیم. لذا اگر قصد ساخت اکانت ولورانت را دارید، می بایست طبق مراحل زیر عمل کنید که عبارت است از:

  1. قبل از هرچیز باید آی پی خود را تغییر دهید که برای اين کار می‌بایست از نرم‌افزار تغییر آی پی استفاده کنید.
  2. وارد سایت بازی Valorant شوید و بر روی گزینه Play now در گوشه سمت راست صفحه آن کلیک نمایید.
  3. پنجره‌‌ای با عنوان GET SET UP TO PLAY باز می‌شود که باید روی گزینه Make One کلیک نمایید.
  4. به صفحه‌ای با عنوان what’s your email? وارد می‌شوید که باید ایمیل خود را وارد نموده و سپس آیکون فلش قرمز در پایین این صفحه را بزنید.
  5. وارد صفحه When Were you born? می‌شوید که حالا باید تاریخ تولد واقعی یا دلبخواهی خود را وارد کنید و مجددا آیکون فلش قرمز را بزنید.
  6. صفحه‌ای با نام Choose a Username  باز می‌شود که باید نام کاربری انتخاب کنید و سپس آیکون فلش قرمز را بزنید.
  7. در این مرحله به صفحه‌ Choose a Password  وارد می‌شوید که باید یک رمز قوی ۸ رقمی متشکل از حروف و اعداد انتخاب کنید و همچنین مجدد آن را در کادر دوم برای تایید پسورد وارد کنید. سپس آیکون فلش قرمز را بزنید تا به مرحله بعدی بروید.
  8. اینجا کار ساخت اکانت شما تقریبا به پایان رسیده است و به صفحه‌ای حاوی اطلاعات خود  با عنوان We’ll need some information first وارد می‌شوید که باید آن را تایید کنید.
  9. اکانت شما ساخته شده است و حالا باید بازی را دانلود کرده و اکانت خود را در آن وارد کنید. پس از وارد نمودن آن می‌توانید از امکانات و قابلیت‌های اکانت ولورانت استفاده نمایید.
صفحه ورود به اکانت ولورانت
صفحه ورود به اکانت ولورانت

جمع‌بندی

در این مقاله از کافه گیم با عنوان چگونه اکانت ولورانت بسازیم؟ کوشیدیم تا مختصر توضیحی درباره بازی valorent بدهیم و در کنار پرداختن به کاربرد و مزایای اکانت ولورانت، نحوه ساخت اکانت ولورانت را نیز آموزش دهیم. با این حال اگر شما نیز از دسته گیمرها و طرفداران این بازی محبوب و پرطرفدار هستید، حتما باید اقدام به ساخت اکانت ولورانت نمایید که ما مراحل ساخت آن را به طور مفصل در این مقاله ارائه دادیم. این اکانت به شما کمک می‌کند تا تجربه بازی بهتری داشته باشید و از اطلاعات شخصی و پیشرفت شما در بازی محافظت شود.

دیدگاهتان را بنویسید