آموزش اتصال بازی Brawl Stars به اکانت سوپرسل آیدی

آموزش اتصال بازی Brawl Stars به اکانت سوپرسل آیدی

شرکت سوپرسل (SuperCell) از سازندگان فوق‌العاده موفق بازی‌های محبوب نظیر Clash of Clans،Clash Royale  و ‌Boom Beach است که اخیرا نیز یک بازی محبوب دیگر یعنی Brawl Stars به لیست بازی‌های آن اضافه شده است. Brawl Stars یک بازی رایگان تیراندازی 3V3 است که در آن بازیکنان از سراسر جهان می‌توانند به رقابت با یکدیگر بپردازند. معمولا هم بازی‌های پرطرفداری مثل Brawl Stars یک جای ثابت در میان بازی‌های موبایلی گیمرها دارند. منتها مشکلی که هست اینکه اگر به هر دلیلی از روی گوشی شما پاک شود، دیگر نمی‌توانید تا جایی که بازی کرده‌اید را بازگردانید، مگر اینکه سوپرسل آیدی داشته باشید. حال اینکه ما در این مقاله از کافه گیم قصد داریم تا به آموزش اتصال بازی Brawl Stars به اکانت سوپرسل آیدی بپردازیم. پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

بازی Brawl Stars چیست؟

Brawl Stars یک بازی موبایلی اکشن و تیراندازی از استودیو مطرح بازی‌ سازی سوپرسل است که به صورت آنلاین و چندنفره 3V3 بازی می‌شود. بازیکنان با افراد واقعی رقابت می‌کنند و همچنین هیچ داستانی وجود ندارد. روش پیشرفت نیز بر اساس قوی‌تر کردن شخصیت‌هایی است که دارید. هر شخصیت به نام Brawler ویژگی‌های خاص خود را دارد. از سلاح‌های تهاجمی استفاده می‌کند و باید از مبارزه جان سالم به در برد. حمله در محور این بازی قرار دارد و بازیکنان در یک محیط کارتونی با گرافیک شاد و رنگارنگ، بدون اثرات خونی به حریفان خود حمله می‌کنند و بسته به استراتژی خود می‌توانند برنده یا بازنده مسابقه باشند. به علاوه این بازی هرچند رایگان است، اما از خرید درون برنامه‌ای برخوردار است که می‌توانید با خرید آیتم‌های مختلف به مزایا و قابلیت‌هایی در بازی دست یابید.

گیم پلی بازی Brawl Stars
گیم پلی بازی Brawl Stars

اکانت سوپرسل آیدی چیست و چه کاربردی دارد؟

اکانت سوپرسل آیدی یک حساب کاربری است که توسط شرکت مطرح بازی سازی سوپرسل ایجاد شده است تا بازیکنان با استفاده از آن به بازی‌های این شرکت مثل بازی Brawl Stars دسترسی داشته باشند و همچنین بتوانند از قابلیت‌های آن نظیر ذخیره سازی پیشرفت بازی، اتصال به دوستان و شرکت در رقابت‌ها و رویدادهای آنلاین بهره‌مند شوند. به علاوه با استفاده از اکانت سوپرسل آیدی، اکانت‌ شما به طور مستقیم بر روی سرویس سوپرسل ذخیره می‌شود که این یعنی دیگر نیازی به سوییچ اکانت از طریق گوگل پلی گیم نیست و اکانت شما هم با وجود چند اکانته شدن با خطر از دست رفتن مواجه نمی‌شود. حتی می‌توانید بین سیستم‌عامل‌های اندروید و ios اکانت خود را جابجا کنید. برای ساخت و ایجاد این حساب نیز می‌توانید از طریق برنامه Brawl Stars یا وب سایت سوپرسل اقدام کنید.

مزایای اکانت سوپرسل آیدی

مزایای استفاده از اکانت سوپرسل آیدی بسیار است که همین نیز سبب شده تا بسیاری از بازیکنان بازی‌های شرکت بازی سازی سوپرسل، اقدام به ساخت و ایجاد اکانت سوپرسل آیدی نمایند. برخی از مهمترین این مزایا عبارت است از:

  • استفاده از اکانت سوپرسل آیدی باعث می‌شود تا پیشرفت و اطلاعات حساب کاربری شما به طور خودکار ذخیره شود. لذا می‌توانید بدون از دست دادن پیشرفتی که در بازی داشته‌اید، آن را در هر دستگاه دیگری ادامه دهید.
  • با اتصال بازی Brawl Stars به اکانت سوپرسل آیدی قادر هستید تا بین دستگاه‌های مختلفی که از آنها استفاده می‌کنید و از این بازی پشتیبانی می‌کنند جابجا شوید.
  • به یک سری از امکانات و قابلیت‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد که شامل رقابت در رویدادهای ویژه، بازی به صورت آنلاین با دوستان خود و جوایز منحصر به فرد و موارد دیگر می‌شود.
  • وقتی از اکانت سوپرسل آیدی استفاده می‌کنید، این یعنی اطلاعات شما بر روی سرورهای امن سوپرسل ذخیره می‌شود. لذا دیگر نگرانی از بابت از دست رفتن آنها نخواهید داشت.
صفحه ورود به اکانت سوپرسل
صفحه ورود به اکانت سوپرسل

چگونه بازی Brawl Stars را به اکانت سوپرسل آیدی متصل کنیم؟

بسیاری از افرادی که تصمیم به ساخت و ایجاد اکانت سوپرسل آیدی می‌گیرند، ممکن است این سوال برایشان پیش بیاید که چگونه بازی Brawl Stars را به اکانت سوپرسل آیدی متصل کنیم؟ لذا ما در پاسخ مراحل این کار را به صورت گام به گام توضیح داده‌ایم که عبارت است از:

  1. اول باید بازی Brawl Stars را اجرا کنید و سپس وارد صفحه لابی آن شوید. حالا از قسمت سمت راست بالای آن، جایی که سه خط سفید افقی قرار دارد، منوی همبرگری را انتخاب نمایید.
  2. روی عنوان Settings  کلیک کنید.
  3. عنوان SuperCell ID را انتخاب نمایید.
  4. در این مرحله اگر اکانت سوپرسل آیدی دارید بر روی گزینه Log in  و اگر فاقد این اکانت هستید، بر روی گزینه Register now کلیک نمایید تا وارد پروسه ایجاد اکانت سوپرسل آیدی شوید.
  5. گزینه Continue  را بزنید. سپس اینجا‌ دو کادر ظاهر می‌شود که می‌بایست در هر دو کادر ایمیلی که می‌خواهید برای بازی Brawl Stars  ثبت شود را عینا وارد کنید و در پایان روی عنوان Register کلیک نمایید.
  6. در این مرحله ایمیلی حاوی یک کد ۶ رقمی از سوی شرکت سوپرسل برای شما ارسال می‌شود که باید آن را در یک کادر مشخص وارد کرده و سپس روی OKAY کلیک کنید.
  7. اینجا اکانت شما ساخته شده است و قادر به انتخاب نام و آواتار هستید. همچنین چک کنید تا رنگ SuperCell ID‌ در قسمت Settings به رنگ سبز درآمده باشد که نشانه ثبت و ایجاد اکانت سوپرسل آیدی است.

چرا کلش آف کلنز هنوز یک بازی محبوب است؟پیشنهاد مطالعه: چرا کلش آف کلنز هنوز یک بازی محبوب است؟

جمع‌بندی

در این مقاله از کافه گیم کوشیدیم تا مختصری درباره بازی Brawl Stars  بگوییم و نحوه اتصال این بازی به اکانت سوپرسل آیدی را آموزش دهیم. با این حال اگر چنانچه از دسته افرادی هستید که هنوز اقدام به ساخت این اکانت بسیار کاربردی نکرده‌اید، به شما توصیه می‌کنیم تا جهت بهره‌مندی از قابلیت‌ها و امکانات این اکانت که اعم از ذخیره پیشرفت بازی، انتقال بازی در بین دستگاه‌ها و امکانات اضافی دیگر است، اقدام به ثبت و ایجاد آن نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید