آموزش تغییر ریجن اپیک گیمز

آموزش تغییر ریجن اپیک گیمز

وقتی گفته می‌شود ریجن اپیک گیمز، در واقع به آن مکان جغرافیایی اشاره دارد که اکانت اپیک گیمز شما در آن قرار دارد. حال اینکه انتخاب ریجن مناسب می‌تواند تاثیر قابل توجهی در بهبود تجربه بازی شما داشته باشد. از مهمترین تجربه‌های بهبود بازی با انتخاب ریجن مناسب می‌توان به بهبود کیفیت ارتباط و کاهش پینگ اشاره کرد. همچنین هر ریجن ممکن است دارای سرورهای مختلفی باشد که در جاهای مختلف دنیا قرار دارند. حال اینکه ما در این مقاله از کافه گیم می‌خواهیم به آموزش تغییر ریجن اپیک گیمز بپردازیم. لذا جهت بهره‌مندی از این آموزش در ادامه همراه ما باشید.

ریجن اپیک گیمز چیست و چه اهمیتی دارد؟

فروشگاه اپیک گیمز (EpicGames) نوعی پلتفرم بازی دیجیتال است که خرید بازی‌ها و دانلود آنها بر روی کامپیوتر از طریق آن میسر است. منتها برای اینکه بتوانید از بازی‌های فروشگاه اپیک گیمز استفاده کنید، می‌بایست اکانت اپیک گیمز داشته باشید که یکی از ملزومات ساخت آن، انتخاب ریجن (Region) است. ریجن در واقع به منطقه جغرافیایی اشاره دارد که سرورهای بازی در آن قرار دارند. به عبارت ساده‌تر ریجن به معنای منطقه یا کشوری است که اکانت شما در آن ثبت می‌شود و تحت قوانین و محدودیت‌های آن منطقه قرار می‌گیرد. لذا به خاطر همین محدودیت‌ها یا مزایایی که برخی ریجن‌ها دارند، ممکن است برای بسیاری از بازیکنان پیش بیاید که تصمیم به تغییر ریجن اپیک گیمز خود بگیرند.

فروشگاه اپیک گیمز
فروشگاه اپیک گیمز

اهمیت ریجن اپیک گیمز نیز به همین جهت است. زیرا وقتی شما یک ریجن را انتخاب می‌کنید، به محتواها و و بازی‌هایی دسترسی دارید که ممکن است فقط در آن منطقه در دسترس باشند. حال اینکه اگر قوانین و محدودیت‌هایی برای آن منطقه وجود داشته باشد، شامل حال کسانی می‌شود که ریجن اکانت اپیک گیمز آنها متعلق به آن منطقه است. اهمیت دیگر انتخاب یک ریجن اپیک گیمز مناسب، مثلا انتخاب ریجن‌های نزدیک به مکان جغرافیایی شما در کاهش پینگ و لگ است. همچنین طبق بررسی‌های ما در کافه گیم، بهترین ریجن‌‌های اپیک گیمز متعلق به کشورهایی نظیر روسیه، ترکیه و حتی آرژانتین است که می‌توانید آنها را به عنوان ریجن خود انتخاب کنید یا با پروسه تغییر ریجن اپیک گیمز، به این کشورها تغییر ریجن دهید. مثلا ریجن ترکیه اپیک گیمز، پایین‌ترین قیمت را دارد و برخی از بازی‌ها نیز فقط بر روی این ریجن‌ها قابل خرید هستند.

مزایای انتخاب ریجن مناسب اپیک گیمز چیست؟

لازم است بدانید که اصولا انتخاب ریجن مناسب اپیک گیمز، به موقعیت جغرافیایی شما، سرورهای موجود و نوع بازی بستگی دارد. لذا حتما باید قبل از انتخاب ریجن یا تغییر ریجن اپیک گیمز، در خصوص آن تحقیق کنید و حتی نظرات بازیکنان ریجن مورد نظر را بررسی کنید. اما با این حال آنچه مسلم است، انتخاب ریجن مناسب اپیک گیمز دارای مزایای زیادی است که اگر بخواهیم برخی از مهمترین آنها را ذکر کنیم، عبارت است از:

  • وقتی یک ریجن مناسب اپیک گیمز را انتخاب می‌کنید، می‌تواند شما را به سرورهایی متصل کند که زیرساخت قویتری دارند و اتصال پایدارتری را ارائه می‌دهند. لذا شاهد قطعی و اختلال کمتری در بازی‌های آنلاین خواهید بود.
  • معمولا ریجن‌های مناسب اپیک گیمز به سرورهایی متصل هستند که فاصله فیزیکی کمتری با شما دارند. این باعث می‌شود تا شاهد پینگ و تاخیر کمتری در بازی باشید و تجربه بازی شما بهبود یابد.
  • به شما کمک می‌کند تا بتوانید با دوستان خود در مناطق مختلف جغرافیایی بازی کنید و بازی را با آنها به اشتراک بگذارید.
  • باعث می‌شود تا به محتواها و بازی‌های خاص که فقط برای آن منطقه در دسترس هستند، دسترسی پیدا کنید.

آموزش گام به گام تغییر ریجن اپیک گیمز

اگر دارای ریجن اپیک گیمز هستید و قصد دارید که آن را برای انتخاب یک ریجن مناسب اپیک گیمز تغییر دهید، ما در این بخش از مقاله قصد داریم تا به آموزش تغییر ریجن اپیک گیمز بپردازیم. منتها باید در نظر داشته باشید که طبق قوانین اپیک گیمز هر ۶ ماه فقط یک بار قادر به تغییر ریجن اپیک گیمز خود هستید. برای تغییر ریجن اپیک گیمز می‌بایست طبق مراحل زیر عمل کنید که عبارت است از:

۱. اولین کاری که باید بکنید این است که وارد سایت اپیک گیمز به آدرس store.epicgames.com شوید.

۲. حالا باید پلتفرم خود را در این قسمت انتخاب کنید که اعم از رایانه، پلی استیشن و غیره است.

۳. اینجا می بایست وارد بخش General در قسمت تنظیمات اکانت اپیک گیمز خود شوید.

۴. از قسمت Country / Region کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه SAVE CHANGES کلیک کنید که با این کار ریجن اپیک گیمز شما تغییر می‌کند.

نکته: اگر ریجن اکانت اپیک گیمز شما قفل شده باشد، امکان تغییر آن از طریق این منو وجود ندارد و باید از طریق محصول زیر، سفارش تغییر ریجن اکانت اپیک گیمز خود را ثبت کنید.

تغییر ریجن اپیک گیمزپیشنهاد ویژه: تغییر ریجن اکانت اپیک گیمز

جمع‌بندی

بیشتر بازیکنان برای دست‌یابی به تجربه بازی بهتر، ممکن است تصمیم به تغییر ریجن اپیک گیمز خود بگیرند که با این کار به محتواها و بازی‌های خاص آن منطقه دسترسی پیدا می‌کنند. لذا اگر ریجن شما نیز با محدودیت‌هایی همراه است یا تجربه بازی خوبی را در اختیار شما نمی‌گذارد، می‌توانید با استفاده از آموزش تغییر ریجن اپیک گیمز که در این مقاله از کافه گیم ارائه دادیم، آن را به ریجن مناسب اپیک گیمز تغییر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید