نقد و بررسی ایونت Eminem فورتنایت

نقد و بررسی ایونت Eminem فورتنایت

یکی از دلایلی که باعث شده تا بازی فورتنایت به یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین بازی‌های حال حاضر صنعت گیم بدل شود، رویدادهای ویژه و منحصربه‌فرد آن است. رویدادهای ویژه‌ای که تنوع و تازگی آنها بازیکنان را به خود جذب می‌کند و باعث می‌شود تا آنها را نسبت به بازی فعال و مشتاق نگه دارد. از جمله‌ این رویدادهای ویژه ایونت Eminem فورتنایت است که به تازگی در ۲ دسامبر  ۲۰۲۳ مصادف با ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲ منتشر شد. لذا از آنجایی که با استقبال چشمگیری همراه بود، ما در این مقاله از کافه گیم، در قالب نقد و بررسی ایونت Eminem فورتنایت به آن پرداخته‌ایم. از این رو اگر به این موضوع علاقه‌مند هستید در ادامه همراه ما باشید.

رویداد ایونت فورتنایت Eminem چه بود؟

یک رویداد موسیقی زنده بود که همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، در ۱۱ آذر ۱۴۰۲ در بازی فورتنایت برگزار شد. رویداد ویژه‌ای که برای فصل آخر فورتنایت تدارک دیده شده بود و با معرفی اسکین‌های جدید و تغییر نقشه در خود بازی فورتنایت همراه بود. نکته قابل توجه این رویداد، حضور Eminem یکی از ۱۰ رپر برتر دنیا بود که چندین آهنگ از آلبوم خود با نام Music to be Murdered by – side B را اجرا کرد. رویداد از ساعت ۲۲.۳۰ به وقت ایران آغاز شد و حدود ۳۰ دقیقه طول کشید. در واقع این رویداد در یک مکان شبیه به استادیوم برگزار شد. رپر معروف امینم روی صحنه ظاهر شد و شروع به اجرای آهنگ‌های خود کرد.

امینم در فورتنایت
امینم در فورتنایت

آهنگ‌هایی که Eminem اجرا کرد، چندین آهنگ معروف با نام‌های  Stan، Yourself Lose و The Real Slim Shady بود. منتها چیزی که در کنار حضور امینم به عنوان یکی از ۱۰ رپر برتر دنیا جذابیت داشت، شروع رویداد با یک نمایش آتش‌بازی بود. همچنین اولین آهنگی که Eminem با حضور بر روی صحنه اجرا کرد، آهنگ Lose Yourself بود. او با انرژی ظاهر شد و با صدایی جذاب و قوی این آهنگ را اجرا نمود. پس از آن امینم آهنگ Stan را اجرا کرد که یک داستان غم‌انگیز در مورد یک طرفدار افراطی Eminem است.

و اما آهنگ سومی که امینم اجرا کرد، آهنگ The Real Slim shady بود که یک آهنگ طنزآمیز درباره شخصیت Slim shady است. در پایان رویداد هم آهنگی که یک همکاری بین امینم با Juice WRLD است و Godzilla نام داشت، توسط Eminem با قدرت و احساسی فوق‌العاده هنرمندانه اجرا شد. با این حال رویداد ایونت Eminem  فورتنایت یک رویداد عالی موسیقی زنده بود که بخصوص طرفداران امینم را راضی کرد. اجرایی عالی که با جلوه‌های ویژه چشمگیر همراه شده بود.

غافلگیری‌های رویداد ایونت Eminem فورتنایت

این رویداد غافلگیری کم نداشت از حضور امینم گرفته تا شروع رویداد که با آتش بازی همراه بود. اما غافلگیری بزرگی که رویداد ایونت Eminem فورتنایت داشت، معرفی اسکین‌های جدید امینم در بازی فورتنایت است. این اسکین‌ها شامل اسکین‌های Slim shady، Eminem و Marshall Mathers هستند. ضمن اینکه بازی فورتنایت با یک تغییر نقشه نیز همراه بود. به علاوه یک شهر جدید به بازی اضافه شد که Slim Shady City نام داشت.

اصطلاحات بازی فورتنایتپیشنهاد مطالعه: اصطلاحات بازی فورتنایت

نقاط قوت و ضعف ایونت Eminem فورتنایت

نقاط ضعف خاصی در رویداد ایونت Eminem فورتنایت مشاهده نشد، جز اینکه این رویداد در حدود ۳۰ دقیقه بود که کوتاه است. اما نقاط قوت آن بسیار بود. از استقبال مثبتی که از سوی طرفداران و منتقدان با آن روبرو شد تا جلوه‌های ویژه چشمگیر، اجرای عالی Eminem، تصاویر موزیک ویدیوهای Eminem، معرفی اسکین‌های جدید و تغییر نقشه از نقاط قوت این رویداد هستند.

جمع‌بندی

می‌توان اینطور عنوان کرد که شاهد یک رویداد عالی از فورتنایت بودیم. البته ایونت Eminem فورتنایت، بیشتر شبیه یک رویداد موسیقی زنده عالی بود. اما با این حال طرفداران امینم را بسیار راضی کرد و برای گیمرها نیز با وجود غافلگیری‌های زیادی که در قالب اسکین‌های جدید و تغییر نقشه ارائه شد، قابل توجه بود.

دیدگاهتان را بنویسید