آموزش دریافت اسکین رایگان لگو فورتنایت

آموزش دریافت اسکین رایگان لگو فورتنایت

در آنچه که امروز به‌طور روزافزون در بازی محبوب و پرطرفدار فورتنایت رخ می‌دهد، یکی این است که به تاز‌ی بازی فورتنایت با یکی از بزرگترین ویژگی‌های فرهنگی معاصر در بازی‌ها ادغام شده است. یعنی این بار بازی با لگو ادغام شده است. اما راه‌اندازی لگو فورتنایت نیز بسیار بیشتر از یک همکاری معمولی است. شروعی به نظر می‌رسد که به عصر جدیدی برای بازی فورتنایت اشاره می‌کند. همچنین یکی از قابلیت‌های لگو فورتنایت دریافت اسکین رایگان است. حال اینکه برای دریافت اسکین رایگان لگو فورتنایت، می‌بایست طی مراحلی عمل کنید که ما در کافه گیم در ادامه آن را به شما آموزش خواهیم داد. لذا همراه ما باشید.

لگو فورتنایت چیست؟

لگو فورتنایت یک بازی ساخت و ساز و بقا است که به تازگی از داخل بازی فورتنایت در دسترس است. این مانند نسخه لگویی از ماینکرافت است. تنها اینکه به جای دانلود کردن یک بازی جدید، شما فقط یک تایل (آجر) را از منوی فورتنایت انتخاب می‌کنید. به همان شکلی که وارد بازی بتل رویال می‌شوید. در واقع این بازی به شکل لوگوها طراحی شده است و جذابیت بزرگ آن نه تنها در جنبه لگو بودن آن است، بلکه در این است که در داخل یک بازی بسیار محبوب قابل دسترسی است.

البته لگو فورتنایت یکی از سه بازی است که در داخل فورتنایت به تازگی منتشر شده است. ایده این است که فورتنایت از یک بازی که بازیکنان در آن برای بقا در یک جزیره رنگارنگ مبارزه می‌کنند، تبدیل به یک پلتفرمی شود که پر از انواع بازی‌ها است. شاید بتوان آن را چیزی شبیه نسخه کنترل شده‌تری از بازی Roblox تصور کرد. ضمن اینکه امکان دریافت اسکین رایگان لگو فورتنایت هم وجود دارد.

همکاری لگو با فورتنایت

مزایای اسکین لگو فورتنایت چیست؟

در خصوص مزایا و ویژگی‌هایی که ممکن است دریافت اسکین لگو فورتنایت برای شما به همراه داشته باشد، باید گفت که آنها ظاهر جدید و جذابی دارند که همین سبب می‌شود تا به بازی شما جلوه‌ای تازه ببخشند. ضمن اینکه آنها را می‌توان با انواع لوازم جانبی نظیر کلاه و عینک و لباس‌ سفارشی‌سازی کرد. همچنین آنها رایگان هستند و از شخصیت‌های محبوب لگو با جزئیات و طراحی دقیق الهام گرفته‌ شده‌اند. به علاوه ارزش جمع آوری بالایی دارند و ممکن است در آینده ارزشمندتر شوند.

چگونه اسکین رایگان لگو فورتنایت را دریافت کنیم؟

برای اینکه بتوانید اسکین رایگان لگو فورتنایت را دریافت کنید، قبل از هرچیز می‌بایست در سایت لگو ثبت نام کرده باشید. لذا آموزش ما برای کسانی است که در این سایت ثبت‌نام کرده باشند. ضمن اینکه برای این کار فقط فرصت دارید تا در رویداد کریسمس فورتنایت که از ۱۰ دسامبر تا ۲۵ دسامبر در جریان است شرکت کنید. با این حال برای دریافت رایگان اسکین لگو فورتنایت، طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. ابتدا می‌بایست وارد سایت اپیک گیمز شوید و اکانت خود را وارد نمایید.
  2. بر روی لوگوی لگو که گزینه‌ای زردرنگ است کلیک کرده و سپس اکانت خود را از سایت لگو وارد نمایید.
  3. در قسمت اطلاعات اکانت بر روی گزینه Apps and Accounts کلیک کنید تا اکانت اپیک گیمز شما که از قبل وارد آن شده‌‌اید، مستقیما به لگو متصل شود. اینجا قادر به دریافت رایگان اسکین لگو فورتنایت هستید.

جمع‌بندی

اسکین‌ها با ظاهر جدید و جذابی که دارند به بازی جلوه‌ای تازه می‌بخشند. بخصوص دریافت رایگان اسکین لگو فورتنایت که به صورت رایگان قابل دریافت هستند و از شخصیت‌های محبوب لگو الهام گرفته شده‌اند. با این حال ما در این مقاله تلاش کردیم تا به آموزش دریافت اسکین رایگان لگو فورتنایت بپردازیم. لذا اگر از علاقه‌مندان به بازی فورتنایت و مجموعه لگو هستید، حتما آموزش ما را برای دریافت اسکین رایگان لگو فورتنایت مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید