چرا اشتراک ماهانه فورتنایت ارزش خرید دارد؟

چرا اشتراک ماهانه فورتنایت ارزش خرید دارد؟

در حالی که بازی فورتنایت کاملا رایگان است، طرفداران اختصاصی‌ آن می‌توانند از خدمات اشتراک ماهانه‌اش با نام Fortnite Crew استفاده کنند که دارای مزایای بسیار خوبی است. در واقع تهیه این اشتراک که از سوی تیم فورتنایت ارائه می‌شود، به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا از محتوای انحصاری بازی محبوب و پرطرفدار فورتنایت بهره‌مند شوند. این محتوای انحصاری شامل دسترسی به بتل پس‌ها و پک‌های انحصاری، دریافت V-Bucks و بنر و از این دست موارد است که می‌تواند تجربه بازی فورتنایت را برای شما لذتبخش‌تر کند. از این رو ما در کافه گیم قصد داریم تا به این موضوع بپردازیم که چرا اشتراک ماهانه فورتنایت ارزش خرید دارد؟ لذا جهت دانستن این موضوع در ادامه همراه ما باشید.

آیا فورتنایت به اشتراک ماهانه نیاز دارد؟

بازی‌های رایگان چند سال اخیر، بخصوص از زمانی که با عناصر سرویس زنده همراه شدند، همواره طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. اما از یک طرف این به معنی آن است که بازیکنان نیازی به پرداخت پول برای یک بازی که هنوز به کیفیت آن اطمینان ندارند نخواهند داشت و از سوی دیگر این می‌تواند منجر به احساس ناتمامی در بازی‌های رایگان شود. به‌طوری که برخی توسعه‌دهندگان فکر می‌کنند که پس از راه‌اندازی اولیه بازی، بعدا می‌توانند آن را بهبود بخشند و به بازی اضافه کنند. اما خوشبختانه بازی فورتنایت یکی از بهترین نمونه‌های بازی رایگان است. اشتراک ماهانه فورتنایت و ارزش خرید آن نیز صرفا برای دسترسی به مزایا و محتواهای اختصاصی است.

اولین اشتراک Crew فورتنایت
تصویر اولین کرو پک فورتنایت با نام Galaxia

تقریبا شش سال است که فورتنایت به جذب تعداد زیادی از بازیکنان از طیف وسیعی از گیمرها، از تازه واردها گرفته تا بازی‌ها و تا آنهایی که خود را به عنوان هاردکورتر معرفی می‌کنند، ادامه داده است. بسیاری از این موفقیت‌ها به رویکرد فورتنایت به عنوان یک مدل بازی رایگان و سرویس زنده آن مربوط می‌شود. همچنین از بزرگترین نقاط قوت فورتنایت، حجم انبوه محتوای رایگانی است که بازیکنان می‌توانند با آن مواجه شوند، از حالت بتل رویال گرفته تا تمام پاداش‌های کوچکی که بازیکنان همچنان می‌توانند از یک بتل پس رایگان دریافت کنند. اما فورتنایت کاملا رایگان نیست و دسترسی به برخی ویژگی‌های آن پولی است. لذا اینجا است که اشتراک ماهانه فورتنایت و ارزش خرید آن مطرح می‌شود.

بنابراین اگر بخواهیم به این موضوع به صراحت پاسخ دهیم که آیا فورتنایت به اشتراک ماهانه یا همان Fortnite Crew نیاز دارد؟ جواب بستگی به انتظارات شما از بازی فورتنایت دارد. اگر از دسته بازیکنان تازه وارد و افرادی هستید که صرفا به دنبال تجربه بازی فورتنایت هستند، به اشتراک نیاز ندارید. اما اگر از دسته گیمرها یا افرادی هستید که به دنبال لذت بیشتر از بازی فورتنایت و دسترسی به محتواهای انحصاری فورتنایت هستند، می‌بایست اشتراک ماهانه فورتنایت موسوم به Fortnite Crew را تهیه کنید.

ارزش خرید اشتراک ماهانه فورتنایت در چیست؟

شاید برخی از افراد این‌طور تصور کنند که اشتراک ماهانه فورتنایت ارزش خرید ندارد، این در صورتی است که وقتی با قابلیت‌ها و مزایای آن آشنا می‌شوید یا این اشتراک را تهیه می‌کنید، آن وقت است که متوجه خواهید شد این اشتراک تا چه حد ارزشمند است. در واقع این سرویس اشتراک ماهانه به بازیکنان در هر ماه برخی از V-Bucksها، یک بسته ظاهری منحصربه‌فرد و دسترسی به پاس بتل پریمیوم فورتنایت را ارائه می‌دهد. همچنین گاهی اوقات مشترکان می‌توانند یک یا دو پاداش اضافی را نیز دریافت کنند.

به علاوه اشتراک Fortnite Crew در طول سال‌ها تغییرات زیادی کرده است. از دسامبر ۲۰۲۰ به بازیکنان اولین بسته را ارائه داد که شامل اسکین ‌Galaxia، یک بک بلینگ و پیک اکس انحصاری بود. از آن زمان به بعد در برخی از ماه‌ها ایتم‌های بیشتری برای دارندگان این اشتراک عرضه شد. مثل بسته ماه فوریه ۲۰۲۱ که علاوه بر اسکین، بک بلینگ و پیک اکس انحصاری، صفحه‌های بارگذاری انحصاری و اسکین سلاح نیز ارائه کرد. با این حال مسئله اینجا است که همه ماه‌ها برای دارندگان اشتراک Fortnite Crew یکسان نیستند. یک ماه بازیکنان می‌توانند کلی آیتم را دریافت کنند و ماه بعد تنها چیزی که ممکن است به دست بیاورند، یک اسکین، بک بلینگ و پیک اکس است.

اشتراک ماهانه Crewپیشنهاد ویژه: خرید اشتراک ماهانه Crew فورتنایت

بنابراین کیفیت و کمیت آیتم‌هایی که در هر ماه به خاطر اشتراک در Fortnite Crew دریافت می‌کنید، بسیار نوسان دارد. هیچ راهی هم برای پیش‌بینی اینکه چه چیزی در بسته ماهانه Fortnite Crew  گنجانده شده وجود ندارد. لذا این می‌تواند برای برخی بازیکنان یک قمار به حساب بیاید. اما وقتی به پولی که برای اين اشتراک می‌پردازید توجه کنید، اوضاع فرق می‌کند و باید بگوییم اشتراک ماهانه فورتنایت ارزش خرید دارد. زیرا با پرداخت فقط ۱۱.۹۹ دلار، بازیکنان V-Bucks 1000 به همراه بتل پس فصل جاری را دریافت خواهند کرد. همچنین اگر بازیکنان قبلا بتل پس را خریداری کرده باشند،  V-Bucks 950 هزینه آن به حسابشان باز می‌گردد.

به علاوه اینکه فقط برای خرید بتل پس به تنهایی می‌بایست 9.50 دلار بپردازید که اختلاف اندکی با خرید اشتراک ماهانه فورتنایت (Fortnite Crew) دارد و می‌توانید با خرید آن بتل پس را نیز بازی کنید. لذا با توجه به جوایز و پک‌هایی که در کنار بازی بتل پس در اختیار شما قرار می‌گیرد، باید بگوییم که اشتراک ماهانه فورتنایت ارزش خرید دارد.

جمع‌بندی

از آنجایی که اشتراک ماهانه فورتنایت موسوم به Fortnite Crew در بیشتر ماه‌ها از جوایز و پک‌های قابل توجهی برخوردار است و همچنین با خرید اشتراک آن برای بازی بتل پس نیز پولی پرداخت نمی‌کنید، خرید و استفاده از آن توصیه می‌شود و می‌توان گفت که اشتراک ماهانه فورتنایت ارزش خرید دارد. همچنین اشتراک ماهانه فورتنایت موسوم به کرو پک فورتنایت را می‌توانید از وب‌سایت کافه گیم خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید