نقد و بررسی سیزن ۷ کالاف دیوتی موبایل

نقد و بررسی سیزن ۷ کالاف دیوتی موبایل

شرکت اکتیویژن که یک ناشر برتر بازی‌های ویدیویی است، سرانجام فصل هفتم کالاف دیوتی موبایل (Call of Duty: mobile season 7 Heat Wave) را برای کاربران اندروید و ios منتشر کرد. این شاید هیجان‌انگیزترین فصلی باشد که تاکنون وجود دارد. زیرا با تغییرات مهم و هیجان‌انگیزی در بخش بتل رویال و چند نفره آنلاین، از جمله حالت‌های جدید بازی، نقشه‌ها و موارد دیگر همراه شده است. در واقع سیزن ۷ بازی محبوب و پرطرفدار کالاف دیوتی موبایل، از نظر محتوای جدید چیزهای زیادی برای عرضه دارد. از این رو ما در واحد نقد و بررسی کافه گیم قصد داریم تا در طی این مقاله به نقد و بررسی سیزن ۷ ‌کالاف دیوتی موبایل بپردازیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

داستان سیزن ۷ کالاف دیوتی موبایل

به طور کلی بازی کالاف دیوتی موبایل یک بازی تیراندازی اول شخص است که داستان آن شامل چندین حالت مختلف است. شما در نقش یک سرباز قرار می‌گیرید و در مبارزات چند نفره شرکت می‌کنید. همچنین دارای حالت بتل رویال نیز هست که شما و تیمی که دارید، می‌بایست بازیکنان دیگر را در یک جزیره بزرگ شکست داده و آخرین بازمانده باشید. منتها در سیزن ۷ کالاف دیوتی موبایل یک حالت جدید به بازی اضافه شده که شما می بایست یک ربات را که نمی‌تواند از خودش دفاع کند را تا مقصدش اسکورت کرده و از آن محافظت کنید. با این حال این بازی حالت‌های مختلفی دارد که هر کدام دارای داستان مستقلی هستند.

پیشنهاد مطالعهپیشنهاد مطالعه: آموزش اتصال کالاف موبایل به اکتیویژن و فیسبوک

گیم پلی سیزن ۷ کالاف دیوتی موبایل

در سیزن ۷ کالاف دیوتی موبایل نیز همچنان تمرکز گیم پلی بازی بر روی بازی‌های چندنفره و مسابقات آنلاین است. حتی همانطور که در بالا اشاره کردیم، یک حالت چندنفره جدید ایجاد شده است که می‌بایست از یک ربات آسیب پذیر محافظت شود. همچنین دارای یک سیستم کنترل دقیق قابل تنظیم است که می‌توانید با تنظیم آن به راحتی حرکت کرده یا تیراندازی کنید. به علاوه مجموعه‌ای از سلاح‌های واقع‌گرایانه با قابلیت‌های خاص در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانند به شما در استراتژی‌های مختلف بازی کمک کنند. ضمن اینکه سیستم پیشرفت و ارتقاء آن به شما کمک می‌کند تا شخصیت خود را بهبود بخشیده و موقعیت‌های جدید را به دست آورید.

تغییرات در سیزن ۷ کالاف دیوتی موبایل

معمولا کالاف دیوتی موبایل در هر آپدیت و بروزرسانی، محتواها و ویژگی‌های زیادی را به همراه می‌آورد. همچون در سیزن ۷ کالاف دیوتی موبایل که شاهد تغییرات و محتواهای جدید هستیم. از اینرو در راستای نقد و بررسی  سیزن ۷ کالاف دیوتی موبایل، شناخت این تغییرات و محتواهای جدید ضروری خواهد بود. لذا اگر بخواهیم از برخی از مهمترین چیزهای جدید و تغییراتی که در این فصل از بازی کالاف دیوتی موبایل انجام شده نام ببریم، آنها عبارت است از:

حالت چند نفره جدید Safeguard

به سیزن ۷ کالاف دیوتی موبایل، یک حالت چندنفره جدیدی اضافه شده است که مبتنی بر Safeguard  است. حالتی که شما را به چالش می‌کشد تا یک ربات را که قادر به دفاع از خود نیست، تا مقصدش در سراسر نقشه همراهی کرده و محافظت کنید. این ربات در برابر آتش دشمن بسیار آسیب پذیر است، بنابراین باید نگذارید تا در معرض آسیب قرار بگیرد و در صورت آسیب دیدن باید او را تعمیر کنید. با رساندن ربات به مقصد امتیاز کسب می‌کنید و در صورت عدم انجام این کار به حریف امتیاز می‌دهید.

حالت چند نفره جدید Safeguard در کالاف دیوتی موبایل
حالت چند نفره جدید Safeguard در کالاف دیوتی موبایل

اضافه شدن نقشه جدید Seaside

یک نقشه جدید به سیزن ۷ کالاف دیوتی موبایل اضافه شده است که نقشه Seaside یا ساحلی نام دارد. یک مکان آفتابی و خوش منظره است که برای اولین بار در Black Ops دیده شد و دارای طراحی سه خطه با حیاط مرکزی، منطقه بازار و انبار شراب است. همچنین می‌توانید از پشت ‌بام‌ها، مخازن و فواره به عنوان پوشش یا نقاط دیدنی استفاده کنید و مراقب تیک تیراندازها یا همراهان باشید. با این حال Seaside یک نقشه همه کاره است که از حالت‌ها و سبک‌های بازی مختلف، از مبارزات نزدیک تا درگیری‌های دوربرد پشتیبانی می‌کند.

نقشه جدید کالاف دیوتی موبایل به نام Seaside
نقشه جدید کالاف دیوتی موبایل به نام Seaside

رویدادی با موضوع جدید به نام Summer Sizzle

در سیزن ۷ کالاف دیوتی موبایل، رویدادی با موضوع جدید به نام Summer Sizzle وجود دارد که بازیکنان می‌توانند با انجام وظایف درون بازی و پاسخ به سوالات عمومی، کوپن‌های BBQ کسب کنند. به علاوه با بالا رفتن سطح گرمای BBQ و رسیدن آن به سطح گرمایی مشخص، بازیکنان پاداش‌های دیگری نیز دریافت خواهند کرد.

بتل پس جدید Heat Wave

بتل پس سیزن ۷ کالاف دیوتی موبایل،Hate Wave  نام دارد که کاملا جدید است و موارد رایگان و پولی از جمله پوسته‌های اپراتور جدید، بلوپرینت‌های سلاح‌ها، کارت‌های تماس و نقاط Cod و دیگر آیتم‌های پرمیوم و رایگان را ارائه می‌دهد. مثلا شما در سطوح رایگان بتل پس در سطح ۲۱ قادر به آنلاک کردن Striker 45 هستید که یک SMG نیرومند با توان آسیب رسانی از فواصل دور است. یا در سطح ۱۴ به مهارت Tac-Deploy اپراتور دسترسی پیدا می‌کنید که به شما این امکان را می‌دهد تا به عنوان Spawn Beacon نقش آفرینی داشته باشید.

به روزرسانی حالت مسابقات با Rewards Spinner

همچنین در سیزن ۷ کالاف دیوتی موبایل، شاهد به روزرسانی حالت مسابقات هستیم. در این به روزرسانی با Rewards Spinner جدید که در فواصل زمانی معینی در هر تورنمنت ظاهر می‌شود، می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید.

سلاح اسطوره‌ای جدید و موارد دیگر

در سیزن ۷ کالاف دیوتی موبایل شاهد یک اسلحه اسطوره‌ای جدید به نام Mythic AK117 هستیم. لذا می‌توانید با استفاده از آن دشمنان خود را شکست دهید. طرح اسلحه Grim Ending یک شاهکار واقعی با اجزای فلزی مشکی تیز است که برای ترساندن حتی سرسخت‌ترین جنگجویان طراحی شده است. همچنین در قرعه‌کشی این شانس را دارید که به همراه سایر Nyx-Death knell Operator Skin، آیتم‌ها و طرح‌های اسلحه بیشتر به دست آورید.

اسلحه جدید در کالاف دیوتی موبایل
اسلحه جدید در کالاف دیوتی موبایل

چالش‌های فصلی جدید

در سیزن ۷ کالاف دیوتی موبایل، چالش‌ها و رویدادهای فصلی جدیدی وجود دارد که می‌بایست آنها را کامل کنید و همچنین پوسته‌های اپراتور، نقشه‌های سلاح، Battle Pass XP، پیوست امضای جدید Micromax IFS و موارد دیگر را کسب کنید.

جمع‌بندی

به عنوان جمع بندی مقاله نقد و بررسی سیزن ۷ کالاف دیوتی موبایل باید به این نکته اذعان کنیم که این فصل از بازی که به تازگی هم معرفی شده است، حاوی به روزرسانی‌ها و نوآوری‌های زیادی است. نقشه بتل رویال و حالت‌های بازی گسترش یافته است و همچنین سلاح‌ها و شخصیت‌ها و بسیاری موارد دیگر به این فصل از بازی اضافه شده است که برخی از آنها بسیار کارآمد هستند. از این رو ما در کافه گیم کوشیدیم تا در طی این مقاله به بخش‌های مهم و جدید در سیزن ۷ کالاف دیوتی موبایل بپردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید