بهترین بازی های ماشینی اندروید 2023

بهترین بازی های ماشینی اندروید 2023

با گسترش استفاده از گوشی‌های موبایل، سرگرمی‌هایی همچون بازی‌ها نیز به گوشی‌ها راه یافته‌اند و امروز شاهد بازی با گوشی‌ها به طور گسترده هستیم. به خصوص بازی‌های ماشینی که همیشه یکی از اصلی‌ترین بازی‌های دنیای بازی بوده‌اند و به بازیکنان این فرصت را می‌دهند تا هیجان سرعت و رقابت را به راحتی در دستگاه‌های گوشی موبایل خود تجربه کنند. در این میان اما سهم گوشی‌های موبایل با سیستم عامل اندروید بیشتر است، زیرا کاربران آن بسیار بیشتر از سایر پلتفر‌ها است. ضمن اینکه با پیشرفت تکنولوژی، بازی‌های ماشینی در سیستم‌ عامل‌هایی چون اندروید به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته‌اند و گرافیک خیره‌ کننده، فیزیک واقع‌ گرایانه و حالت‌های مختلف گیم‌پلی را ارائه می‌دهند. با این حال اگر از طرفداران بازی‌های ماشینی هستید، ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا بهترین بازی‌های ماشینی اندروید ۲۰۲۳ را معرفی کنیم.

البته وقتی قرار است تعدادی از بهترین بازی‌ها یا بهترین هر چیزی انتخاب شود، بخش مهمی از آن انتخاب مبتنی بر سلیقه خواهد بود. مگر اینکه بخواهیم همه بهترین بازی‌ها را معرفی کنیم. اما با این حال وقتی از بهترین‌ها صحبت می‌شود، منظور ما بازی‌هایی است که کیفیت بالایی دارند و جزو بازی‌های پرطرفدار و محبوب شناخته می‌شوند. بر این اساس ما نیز در کافه گیم کوشیدیم تا برخی از بهترین بازی‌های ماشینی اندروید ۲۰۲۳ را که ممکن است سلیقه نیز در این انتخاب موثر بوده باشد را معرفی کنیم که عبارت است از:

بازی Asphalt 9: Legends

بازی Asphalt 9: Legends یک بازی ماشین مسابقه‌ای آرکید و جدیدترین قسمت از سری محبوب بازی‌های آسفالت است. این بازی که توسط شرکت Gameloft توسعه داده شده است، به خاطر گرافیک خیره کننده و مجموعه گسترده‌ای از ماشین‌های دنیای واقعی شناخته می‌شود. از این رو شانس حضور در لیست بهترین بازی‌های ماشینی اندروید ۲۰۲۳ را پیدا کرده است. در واقع بازیAsphalt 9: Legends با بیش از ۸۰۰ رویداد، چالش‌های هفتگی و ماهانه و حالت‌های چندنفره، تجربه خاص و حرفه‌ای از بازی‌های ماشین مسابقه‌ای آرکید را ارائه می‌دهد. مثلا شما می‌توانید با خودروهای عین واقعی و معروفی چون فراری، پورشه و لامبورگینی و بسیاری دیگر رانندگی کنید.

و اما از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد بازی رایگان و آنلاین Asphalt 9: Legends که آن را شایسته حضور در جمع بهترین بازی‌های ماشینی اندروید ۲۰۲۳ قرار می‌دهد، برخورداری از سیستمی به نام نیترو هست که به شما این توانایی را می‌بخشد که سرعت خود را افزایش دهید و از رقبای خود پیش بیافتید. به علاوه به لحاظ تجربه بصری و گرافیک، بازی Asphalt 9: Legends در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و گرافیک بسیار زیبا و جزئیات دقیقی را به نمایش می‌گذارد که البته از یک بازی برتر ۲۰۲۳ چنین انتظاری هم باید داشت.

بازی Asphalt 9 Legends برای اندروید
بازی Asphalt 9 Legends برای اندروید

بازی CSR Racing 2

بازی CSR Racing 2 از موفق‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای ماشین سواری اندروید است که توانسته در لیست بهترین بازی‌های ماشینی اندروید ۲۰۲۳ ما جای بگیرد. یک بازی جذاب و با کیفیت که واقعا بازی‌های ماشین‌سواری را به سطح جدیدی می‌برد. این بازی موفق توسط استودیو بازیسازی National Motions Games ساخته شده است و برای سیستم‌عامل‌های اندروید و ios در دسترس است. همچنین از نقاط قوت بازی CSR Racing 2 باید به گرافیک بالا و جزئیات دقیق آن اشاره کرد که تجربه یک بازی واقع گرایانه از مسابقات خودروهای واقعی را ارائه می‌دهد. از این رو شما می توانید خودروهای لوکس و معروف را برانید و به عنوان یک راننده حرفه‌ای، شهرت و ثروت خود در این بازی را افزایش دهید.

علاوه بر این از دیگر ویژگی‌هایی که سبب می‌شود تا ما بخواهیم بازی CSR Racing 2 را در بین بهترین بازی‌های ماشینی اندروید ۲۰۲۳ قرار دهیم، باید به مواردی اعم از صداگذاری واقع گرایانه و محیط‌های جذاب، گیم‌پلی ساده و اعتیادآور، امکان سفارشی‌سازی خودرو، امکان بهبود قطعات و ارتقاء خودرو، شرکت در تیم‌های مسابقه و رقابت آنلاین اشاره کرد.

بازی CSR Racing 2 برای اندروید
بازی CSR Racing 2 برای اندروید

بازی Taxi Sim

بازی Taxi Sim نیز یک بازی شبیه سازی رانندگی فوق‌العاده سرگرم کننده است که به جای خودروی شخصی مسابقه، شما را پشت فرمان تاکسی می‌نشاند. ماموریت شما کسب طلا با جابه‌جایی مسافران از یک مکان به مکان دیگر در برخی از زیباترین شهرهای جهان است. این بازی که توسط استودیو بازیسازی Ovidiu Pop  در سال ۲۰۲۰ توسعه داده شده است، برای پلتفرم‌های اندروید و iOS در دسترس است. اما آنچه باعث می‌شود تا بازی Taxi sim در بین بهترین بازی‌های ماشینی اندروید ۲۰۲۳ قرار بگیرد، می‌توان به رانندگی هیجان‌انگیز با تاکسی در فضایی با گرافیک بالا و جزئیات دقیق و در عین حال تجربه واقع گرایانه از رانندگی با تاکسی اشاره کرد.

پیشنهاد مطالعه: پیشنهاد مطالعه: بهترین گوشی های گیمینگ 2023

همچنین گیم‌‌پلی بازی Taxi Sim  که ما آن را در بین بهترین بازی‌های ماشینی اندروید ۲۰۲۳ قرار دادیم، بسیار شبیه سایر بازی‌های ماشینی رانندگی است و هرکسی می‌تواند بدون نیاز به آموزش، متخصص این بازی شود. با این حال رانندگی در بازی Taxi Sim باورنکردنی است، به طوری که می‌توانید رویای سوار شدن به تاکسی و کسب درآمد از رانندگی در معروف‌ترین خیابان‌های جهان را داشته باشید.

بازی Taxi Sim برای اندروید
بازی Taxi Sim برای اندروید

بازی Grid Autosport

بازی Grid Autosport، سومین بازی از سری بازی‌های Grid است که یک بازی مسابقه‌ای و ماشین سواری به حساب می‌آید. این بازی توسط استودیو بازیسازی Codemasters در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم‌های اندروید، iOS، ویندوز، ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ منتشر شده است. اما تفاوتی که در این بازی به نسبت نسخه‌های قبلی آن شاهد هستیم، گرافیک بهبود یافته و فیزیک واقع ‌گرایانه بهتر بازی است. همچنین دلیل اینکه بازی Grid Autosport را در دسته بهترین بازی‌های ماشینی اندروید ۲۰۲۳ قرار دادیم، به خاطر گرافیک بالا و با کیفیت و همینطور ارائه  تجربه واقعی از مسابقات خودروهای لوکس مشابه واقعی است. به علاوه گیم‌پلی چندنفره و حالت‌های مختلف اتومبیل رانی اعم از Tuner، Open-Wheel، Drag، Drift، Demolition، Endurance، Touring و Street در کنار صداگذاری واقع گرایانه، تنوع بالای ماشین‌ها، این بازی را به یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای و ماشین سواری بدل کرده است.

بازی Grid Autosport برای اندروید
بازی Grid Autosport برای اندروید

بازی Real Racing 3

بدون شک بازی Real Racing 3 یکی از بهترین بازی‌های ماشینی اندروید ۲۰۲۳ است. یک بازی فرنچایز برنده جوایز که استاندارد جدیدی را برای بازی‌های مسابقه‌ای موبایل ایجاد کرده است. همچنین این بازی مسابقه‌ای واقع گرایانه که توسط استودیو بازیسازی Firemonkeys منتشر شده است، برای پلتفرم‌های اندروید و ios در دسترس است. گرافیک بازی فوق‌العاده بالا هست و جزئیات به خوبی نمایش داده می‌شوند. به علاوه می‌توانید با ماشین‌های واقعی و لایسنس‌دار به مسابقه بپردازید. این مسابقه می‌تواند شرکت در مسابقات جام جهانی، مسابقات چالش و لایسنس‌دار یا مسابقات چندنفره آنلاین با دوستان و سایر بازیکنان از سراسر جهان باشد.

معرفی ۱۰ بازی برتر گوگل پلی در سال ۲۰۲۳پیشنهاد مطالعه: معرفی ۱۰ بازی برتر گوگل پلی در سال ۲۰۲۳

در واقع بازی Real Racing 3 به خوبی می‌تواند شما را به دنیای هیجان انگیز مسابقه‌های رانندگی با ماشین ببرد و از این بازی که در بین بهترین بازی‌های ماشینی اندروید ۲۰۲۳ قرار دارد، چنین انتظاری هم می‌رود. اگر بخواهیم به برخی دیگر از ویژگی‌های بارز بازی Real Racing 3 اشاره کنیم، آنها اعم از سیستم پیشرفت و ارتقا که به شما کمک می‌کند تا مهارت رانندگی را بهبود بخشیده و ماشین‌های جدیدتر به دست آورید، مسابقه در محیط‌های واقعی با استفاده از سیستم واقعیت افزوده، موسیقی واقعی، ماشین‌های متنوع با بیش از ۱۴۰ خودرو اشاره کرد.

بازی Real Racing 3 برای اندروید
بازی Real Racing 3 برای اندروید

بازی Need For Speed No Limits

از دیگر بازی‌های معروف و خوب ماشینی اندروید که شایسته حضور در لیست بهترین بازی‌های ماشینی اندروید ۲۰۲۳ را پیدا می‌کند، بازی Need For Speed No Limits است. این یک بازی مسابقه‌ای بسیار خوب با گرافیک عالی، حالت داستانی کاملا طولانی و سیستم کنترل کارآمد است که توسط استودیو بازیسازی Firemonkeys منتشر شده است. حال اینکه شما می‌بایست در نقش یک راننده ماشین ظاهر شوید و با ماشین‌های مختلف در مسابقات گوناگون شرکت کنید. همچنین قادر به سفارشی‌سازی ماشین خود هستید و همینطور می‌توانید در ماموریت‌های مختلف نیز شرکت نمایید.

به علاوه سازنده بازی Need For Speed No Limits  برای اینکه بتواند این بازی را با پلتفرم اندروید سازگارتر کند، مسابقات بسیار کوتاه‌تر و پرهیجان‌تری نسبت به مسابقاتی که در بازی با کنسول‌ها یا رایانه‌های شخصی می‌بینید، ارائه می‌کند. همچنین بیش از ۱۰۰۰ مسابقه مختلف را در مسیرهای مختلف خواهید دید. با این حال اگر به دنبال یک بازی گرافیک بالا یا کسب تجربه‌ای واقع گرایانه از مسابقات ماشین‌سواری هستید، بازی Need For Speed No Limits به عنوان یکی از بهتری بازی‌های ماشینی اندروید ۲۰۲۳ مناسب شما خواهد بود.

بازی Need For Speed No Limits برای اندروبد
بازی Need For Speed No Limits برای اندروبد

بازی Forza Street

بازی Forza Street یک بازی مسابقه اتومبیل‌ رانی است که بر روی مسابقات خیابانی تمرکز دارد. همچنین این بازی که توسط استودیو بازیسازی Electric Square منتشر شده است، ابتدا برای ویندوز ساخته شده بود و بعدا برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و ios در دسترس قرار گرفت. شما در بازی Forzs Street نیز در نقش یک راننده ظاهر می‌شوید و باید در مسابقات گوناگون و در شهرهای مختلف به رقابت بپردازید. به علاوه این بازی که شانس حضور در جمع بهترین بازی‌های ماشینی اندروید ۲۰۲۳ را یافته است، دارای گرافیک بالا و صداگذاری واقع گرایانه است که تجربه واقعیت مجازی را برای گیمرها ایجاد می‌کند. همینطور بازی Forza Street دارای حالت‌های مختلفی از مسابقات، اعم از تک نفره، چند نفره آنلاین و حات‌های دیگر است. لذا اگر به دنبال یک بازی هیجان انگیز و جذاب خیابانی و اتومبیل‌رانی هستید، حتما بازی Forza Street  را از دست ندهید.

بازی Forza Street برای اندروید
بازی Forza Street برای اندروید

جمع‌بندی

بازی‌های ماشینی اندروید از محبوب‌ترین بازی‌ها به شمار می‌آیند که این به واسطه علاقه به خودروها، تجربه رانندگی واقعیت مجازی، رقابت و چالش، گرافیک و صدا و حتی امکانات سفارشی‌سازی است. این دست از بازی‌ها به گیمرها اجازه می‌دهند تا به طور مجازی به دنیای خودروها وارد شوند و تجربه‌ای هیجان انگیز و واقع گرایانه را تجربه کنند. از این رو ما در طی این مقاله کوشیدیم تا بهترین بازی‌های ماشینی اندروید ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم. هرچند که در لیست فوق، نام چند بازی‌ خوب ماشینی اندروید ۲۰۲۳ از جمله بازی‌های Offroad Unchained، Hot Lap League، Petrolhead: Traffic Quests و غیره خالی بود. اما با این حال چنانچه قصد تجربه یک بازی مهیج و جذاب ماشینی اندروید را دارید، حتما لیست پیشنهادی ما را در نظر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید