آموزش دانلود بازی وارزون موبایل

آموزش دانلود بازی وارزون موبایل

امروز شاهد بازی‌های بسیار با کیفیتی هستیم که برای گوشی‌های موبایل تولید شده‌اند. از جمله بازی وارزون موبایل (Warzone Mobile) که توسط استودیو بازیسازی Infinity Ward و Raven Software برای موبایل توسعه یافته‌ و توسط شرکت Activition منتشر شده است. در واقع بازی وارزون موبایل یک بازی سبک تیراندازی اول شخص و یک نسخه تلفن همراه از بازی محبوب Call Of Duty Warzone است. این بازی رایگان است و برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS در دسترس است. از این رو ما در این مقاله قصد داریم تا آموزش دانلود بازی‌ وارزون موبایل را ارائه دهیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

آیا بازی وارزون موبایل ارزش دانلود دارد؟

در واقع چون بازی وارزون موبایل از ارزش دانلود بالایی برخوردار است، این مقاله را با عنوان آموزش دانلود بازی‌ وارزون موبایل ارائه کرده‌ایم. زیرا همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، این بازی بخشی از سری بازی‌های ویدیویی محبوب و پرطرفدار Call of Duty است. در این بازی که گیم‌پلی بازی کالاف دیوتی را با گرافیک بالا و کنترل‌های بصری فوق‌العاده‌ ارائه می‌دهد، شما در نقش یک بازیکن در یک جزیره بزرگ قرار می‌گیرید و باید به صورت تک نفره یا با یک تیم برای بقا و زنده ماندن در میدان جنگ تلاش کنید. به علاوه بازی وارزون موبایل به جهت ویژگی‌هایی نظیر اکشن سریع، استراتژی، عناصر تاکتیکی، یک نقشه بزرگ جهان باز، محتوای جدید در هر بروزرسانی و همچنین بالاترین تعداد بازیکنان واقعی در نبرد رویال موبایل، یک بازی فوق‌العاده سرگرم کننده و جذاب برای گیمرها یا علاقه‌ مندان به بازی‌های ویدیویی است.

گیم پلی کالاف دیوتی وارزون
گیم پلی کالاف دیوتی وارزون

سخت‌افزار مورد نیاز برای نصب و اجرای بازی وارزون موبایل

قبل از اینکه بخواهید آموزش دانلود بازی‌ وارزون موبایل را فرا بگیرید، ابتدا لازم است تا از سخت‌ افزار گوشی خود اطمینان حاصل کنید که آیا توان نصب و اجرای این بازی را دارد یا نه؟ چون هر یک از گوشی‌های موبایل از توان سخت افزاری متفاوتی برخوردار هستند و ممکن است توان اجرای این بازی را نداشته باشند. بازی وارزون موبایل دارای گرافیک بالایی است و به پردازش زیادی برای اجرا نیاز دارد. از این رو حداقل سخت افزار و همچنین سخت افزار پیشنهادی کافه گیم برای دانلود و نصب این بازی در گوشی‌های موبایل اندرویدی عبارت است از:

بهترین بازی های ماشینی اندروید 2023پیشنهاد مطالعه: بهترین بازی های ماشینی اندروید 2023

حداقل سخت افزار برای نصب و اجرای بازی وارزون موبایل

وقتی از حداقل سخت افزار برای اجرای بازی وارزون موبایل صحبت می‌کنیم، منظور ما حداقل سخت افزاری است که قادر است تا یک بازی را به صورت روان و بدون لگ اجرا کند. از این رو حداقل سخت افزار مورد نیاز برای اجرای بازی وارزون موبایل با سطح تنظیمات گرافیکی پایین‌ یا متوسط عبارت است از:

  • دارای اندروید 10 یا بالاتر باشد.
  • حداقل دارای یکی از پردازنده‌های Snapdragon 730G، Mediatek helio G98، Exynos 2100 و Hisilicon kirin 1000 باشد.
  • دارای حداقل رم 4 گیگابایت باشد.
  • حافظه داخلی آن حداقل 6 گیگابایت فضای خالی داشته باشد.
شخصیت های کالاف دیوتی وارزون
شخصیت های کالاف دیوتی وارزون

سخت افزار پیشنهادی کافه گیم برای نصب و اجرای بازی وارزون موبایل

و اما اگر می‌خواهید تجربه‌ای عالی از بازی وارزون موبایل داشته باشید و بتوانید آن را با بالاترین سطح تنظیمات گرافیکی بدون لگ و روان بازی کنید، پیشنهاد سخت افزاری ما در کافه گیم عبارت است از:

  • دارای اندروید 10 یا بالاتر باشد.
  • دارای یکی از پردازنده‌های Snapdragon 870، Exynos 2100 یا Dimensity 8100 باشد. البته در صورت دسترسی به گوشی‌های با پردازنده‌های جدیدتر Snapdragon 8 Gen 1، Exynos 2200 یا Dimensity 9000 نتیجه بهتری در بازی وارزون موبایل خواهید گرفت.
  • دارای رم 6 گیگابایت یا بیشتر باشد.
  • از فضای خالی حداقل 8 گیگابایت برخوردار باشد.

نحوه دانلود و نصب بازی وارزون موبایل

برای دانلود بازی‌ وارزون موبایل می‌‌توانید از فروشگاه‌های داخلی استفاده کنید که بدون تحریم و محدودیتی، فایل نصبی آن برای دانلود در اختیار شما قرار داده می‌شود. اما اگر می‌خواهید این فایل را از گوگل پلی دانلود کنید، به جهت تحریم‌ها مقدور نیست که باید از این روش استفاده کنید که عبارت است از:

  • ابتدا باید از یک نرم افزار تغییر آیپی استفاده کنید تا با یک آی پی استرالیا متصل شوید. پس از اتصال به آی پی استرالیا باید یک جیمیل استرالیا بسازید.
  • پس از اینکه یک جیمیل استرالیا ساختید، حالا باید به تنظیمات گوشی قسمت Apps رفته و اپلیکیشن گوگل پلی را بیابید. سپس بر روی آن کلیک کرده و از قسمت Storage، گزینهClear Data  وClear cache را بزنید. سپس جیمیل استرالیا را به آن اضافه کنید.
  • حالا می‌توانید بازی وارزن موبایل را از گوگل پلی دانلود کنید. منتها دقت داشته باشید که بدون ورود با آی پی استرالیا و ساخت جیمیل استرالیا امکان دانلود این بازی از گوگل پلی در ایران وجود ندارد.
  • پس از دانلود یک فایل با فرمت Xapk دارید که با استفاده از برنامه‌های Xapk installer یا Zarchive قابل نصب و بازی است.

جمع‌بندی

بازی وارزون موبایل از دسته بازی‌های جذاب و باکیفیت موبایلی است که گیم‌پلی بازی معروف و پرطرفدار کالاف دیوتی را دارد. از این رو بسیاری از گیمرها دوست دارند تا این نسخه جدید از کالاف دیوتی موبایل را دانلود کرده و بازی کنند. بر این اساس ما در کافه گیم کوشیدیم تا در این مقاله به آموزش دانلود بازی‌ وارزون موبایل بپردازیم و یک بررسی مختصر نیز از آن ارائه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید