معرفی بازی های دونفره پلی استیشن

معرفی بازی های دونفره پلی استیشن

کنسول‌های پلی استیشن همواره به خاطر توانایی پردازش قدرتمند و قابلیت اجرای بازی‌های گرافیک بالا، برخورداری از مجموعه‌ای بازی‌های متنوع و جذاب، پشتیبانی از تکنولوژی‌های جدید و غیره در میان گیمرها بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. یکی از حالت‌های هیجان‌انگیز و پرطرفدار بازی با کنسول‌های پلی استیشن، بازی‌های دونفره است. همچنین این بازی‌ها معمولا دارای حالت‌های چند نفره محلی (Local multiplayer) و آنلاین (online multiplayer) نیز هستند. حال اینکه ما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بازی‌های دونفره پلی استیشن بپردازیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

حالت‌های مختلف بازی‌های دونفره پلی استیشن

بازی‌های دونفره پلی استیشن از هیجان‌انگیزترین بازی‌های پلی استیشن هستند که تجربه بازی منحصر به فردی را در اختیار شما می‌گذارند. آنها در حالت‌های مختلفی قابل انجام هستند که عبارت است از:

بازی دو نفره به حالت Co-op یا Cooperative

بازی‌های دونفره حالت Co-op به بازی‌های گفته می‌شود که در آن دو بازیکن در یک تیم یا ماموریت با هم همکاری کنند. آنها در این حالت از بازی می‌توانند با هم تعامل کنند یا توانایی‌ها و قدرت‌های خود را ترکیب نمایند تا پیروز میدان بازی باشند. این حالت بازی دونفره بیشتر به بازی‌هایی اشاره دارد که به صورت همکارانه و همزمان بازی می‌شوند.

بازی دونفره به حالت Competitive

این یک بازی دونفره حالت رقابتی است که در آن دو بازیکن در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و هدف آنها پیروزی بر دیگری است. بازی‌های دونفره Competitive در انواع ژانرها و سبک‌های مختلف وجود دارند.

بازی های دونفره
بازی های دونفره

بازی دونفره آنلاین Online

در این حالت از بازی دونفره شما می‌توانید به صورت آنلاین با دوستانتان یا سایرین از سراسر جهان بازی کرده و رقابت کنید.

معرفی برترین بازی‌های دونفره پلی استیشن

پلی استیشن از بازی‌های دونفره بسیاری برخوردار است که اگر بخواهیم همه آنها را معرفی کنیم، باعث طولانی شدن مقاله می‌شود. از این رو ما به معرفی برخی از برترین بازی‌های دونفره پلی استیشن می‌پردازیم که عبارت است از:

بازی FIFA 23

یکی از بازی‌های جذاب ورزشی پلی استیشن‌، بازی FIFA 23 هست که از قابلیت بازی دونفره پلی استیشن در حالت Co-Op برخوردار است. شما در این بازی می‌توانید در قالب تیم‌های مختلف در مسابقات فوتبالی رقابت کنید و تجربه‌ای واقعی از بازی فوتبال به دست آورید.

FIFA 23

بازی Mortal Kombat 11

مورتال کمبت ۱۱ نیز یک بازی مبارزه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز است که در آن شما و دوستانتان می‌توانید در مبارزات یک به یک شرکت کنید. در این نسخه خشونت در سطح بالایی است و شما باید در یک مبارزه تن به تن حریف خود را با حرکات ویژه و مهارت‌هایی که دارید به خاک و خون بکشید.

چگونه آنلاین آیدی پلی استیشن را تغییر دهیم؟پیشنهاد مطالعه: چگونه آنلاین آیدی پلی استیشن را تغییر دهیم؟

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

تقریبا هیچ گیمری پیدا نمی‌شود که بازی کالاف دیوتی را بازی نکرده باشد. یک بازی جذاب شوتر اول شخص که در آن شما و دوستتان می‌توانید در حالت چندنفره آنلاین به صورت همکاری یا رقابت با یکدیگر و به صورت‌ دونفره در میدان جنگ مبارزه کنید.

گیم پلی بازی Call of Duty Black Ops Cold War
گیم پلی بازی Call of Duty Black Ops Cold War

بازی Overcooked 2

این بازی با محوریت آشپزی است و نوعی شبیه سازی ساده از آن است. لذا شما و دوستتان می‌بایست در یک تیم و در یک رستوران مشغول به کار شوید و غذاهای مختلف را آماده نمایید. چیزی که در این بازی اهمیت دارد، هماهنگی و همکاری در بازی است.

بازی 3 Little big Planet

اگر به سبک بازی‌های معمایی و معماری پلی استیشن علاقه دارید که امکان بازی دونفره در آن فراهم باشد، بازی Little big Planet 3  یک بازی فوق‌العاده با ویژگی‌های بارزی همچون گیم پلی جذاب و لباس‌های قابل تنظیم، گرافیک بالا و غیره است که در لیست برخی از برترین بازی‌های دونفره پلی استیشن ما قرار گرفته است.

بازی Diablo 3: Reaper of Souls

اگر از طرفداران سری بازی‌های نقش‌آفرینی و اکشن هستید و دوست دارید تا آن را به صورت دو نفره در پلی استیشن بازی کنید، حتما بازی Diablo 3: Reaper of Souls را از دست ندهید. یک بازی محبوب و جذاب که گیم پلی فوق‌العاده و اعتیادآوری دارد. شما در این بازی به همراه دوستتان می‌توانید به مبارزه با هیولاها بپردازید، یا با جمع‌آوری اسلحه‌ها و طلاها آنها را به چالش بکشید.

بازی بازی Diablo 3 Reaper of Souls
بازی بازی Diablo 3 Reaper of Souls

بازی Rocket League

بازی Rocket League یک بازی سبک ورزشی با ترکیبی از بازی فوتبال و ماشین‌های رانندگی است. در این بازی شما و دوستتان می‌توانید در تیم‌های ماشینی به مسابقه فوتبال بپردازید و با به ثمر رساندن گل، اوقات هیجان‌انگیزی را در بازی رقم بزنید. این بازی جذاب و سرگرم کننده از دسته بازی‌های دونفره پلی استیشن است.

بازی راکت لیگ
بازی راکت لیگ

بازی Borderlands 3

بازی Borderlands 3 در میان گیمرها از جایگاه خوبی برخوردار است و به نوعی بسیار پرطرفدار است. در این بازی سبک شوتر اول شخص و اکشن، شما و دوستتان می‌توانید در یک دنیای جهان باز و پر از خطر به مبارزه با دشمنان بپردازید و سلاح‌های جدید و جوایز را کشف کنید.

خرید گیفت کارت پلی استیشنپیشنهاد ویژه: خرید گیفت کارت پلی استیشن

بازی A Way Out

از بازی‌های جذاب دونفره در سبک ماجراجویی و گیم پلی سوم شخص، بازی A Way Out است که شما و دوستتان باید به عنوان زندانیانی که از زندان فرار کرده‌اند، در ماجراجویی‌هایی شرکت کرده و پیش بروید. این بازی به صورت کاملا دونفره است.

بازی A Way Out
بازی A Way Out

بازی Cuphead

بازی Cuphead از بهترین بازی‌های مستقل سال‌های اخیر در سبک اکشن و ماجراجویی است که داستان‌گویی ساده و گیم‌پلی جذابی دارد. در این بازی شما و دوستتان می‌بایست به مبارزه با دشمنان خطرناک بپردازید و معماهای چالش برانگیز را حل کنید.

بازی Raymen Legends

یک بازی ویدیویی جذاب و هیجانی در سبک سکویی (پرشی) است که در آن شما و دوستتان به عنوان ریمن و دوستانش در مراحل مختلف بازی به ماجراجویی پرداخته و معماها را حل می‌کنید. گیم پلی سریع و گرافیک زیبا و هنری از جمله خصوصیات این بازی دونفره پلی استیشن است.

بازی Street Fighter V

یک بازی سبک مبارزه‌ای کلاسیک است که به خوبی توانسته شخصیت‌ها در میدان مبارزه را به تصویر بکشد. همچنین گیم پلی اعتیادآور و چالشی دارد و در این بازی شما و دوستتان با شخصیت‌های مختلف به مبارزه می‌پردازید.

بازی Street Fighter V
بازی Street Fighter V

بازی Takken 7

بدون شک بازی Taken 7 از بهترین بازی‌های سبک مبارزه‌ای است که در لیست ما به عنوان بهترین بازی‌های دونفره پلی استیشن نیز قرار گرفته است. در این بازی دو بازیکن در قالب شخصیت‌های مختلف رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند و با هم مبارزه می‌کنند.

بازی Minecraft

بازی ماینکرفت یک بازی فکری و آرکید محبوب است که به شما این امکان را می‌دهد تا در دنیای جهان باز آن سرگرم شوید. در این بازی که محوریت آن ساخت و ساز است، شما و دوستتان می‌توانید خلاقانه ساخت و ساز کنید و ماجراجویی‌های خود را آغاز کنید.

بازی ماینکرفت
بازی ماینکرفت

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled

یک بازی جذاب ویدیویی در سبک مسابقه‌ای است که در آن شما و دوستتان قادر هستید تا با استفاده از شخصیت‌های محبوب کراش بندیکوت و دوستانش در مسابقات ماشینی به رقابت بپردازید. این بازی با برخورداری از گرافیک زیبا و صداگذاری جذاب، تجربه‌ای عالی از مسابقات کارتینگ را در اختیار شما می‌گذارد.

جمع‌بندی

به عنوان جمع‌بندی باید به این نکته اشاره کنیم که بازی‌های دونفره پلی استیشن، نزدیک به ۷۰ بازی هستند که انتخاب و معرفی همه آنها مقدور نبود. اما کوشیدیم تا برخی از بهترین بازی‌های دونفره پلی استیشن را در این مقاله معرفی کنیم که البته ممکن است در انتخاب و معرفی برخی بازی‌های هم سطح با کمی اعمال سلیقه عمل کرده باشیم. اما با این حال بازی‌های معرفی شده در این مقاله، تجربه بازی دونفره و گروهی فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما می‌گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید