آموزش استفاده از رندوم کی استیم

آموزش استفاده از رندوم کی استیم

استیم (Steam) که توسط شرکت ولو (Valve) توسعه یافته است، یک پلتفرم توزیع دیجیتال بازی است. فروشگاهی که در یک محیط چند رسانه‌ای به کاربران خود خدمات می‌دهد. بازی‌ها، بسته‌های الحاقی‌، نرم‌افزارها، ویدیو‌ها و چیزهای مرتبط با بازی‌ها از طریق استیم فروخته می‌شوند و می توانند مستقیما در رایانه دانلود شوند. امروز کاربران استیم به لطف همین قابلیت‌ها و خدمات یا تخفیف‌هایی که ارائه می‌شود، از مرز ۱ میلیارد نفر گذشته است. از این رو ما در کافه گیم قصد داریم تا با آموزش استفاده از Steam Random key، شما را با یکی از قابلیت‌های این فروشگاه بزرگ توزیع بازی با بیش از ۳۰ هزار بازی آشنا سازیم.

Steam Random key چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

Steam Random key محصولی به صورت کلیدهای تصادفی است ک در فروشگاه استیم عرضه می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید یک بازی را با قیمت بسیار پایین و مناسب دریافت کنید. البته بعضا نیز ممکن است ارزش آن کمتر از قیمتی باشد که برای اين کلید‌های تصادفی پرداخت کرده‌اید. و اما کاربرد آن برای کسانی است که دوست دارند بازی‌های با قیمت بالا را با مبالغ کمتر دریافت کنند. منتها این مستلزم شانس شما نیز هست و ممکن است یک بازی ارزان‌تر یا یک بازی که به آن علاقه ندارید را دریافت کنید. در واقع وقتی کلید‌های تصادفی را دریافت می‌کنید، دریافت بازی با قیمت بالا یا پایین‌تر از مبلغی که برای‌ خرید کلید‌های تصادفی پرداخت کرده‌اید، به شانس شما بستگی دارد. با این حال اگر می‌خواهید اقدام به این کار بکنید، حتما آموزش استفاده از Steam Random key را در بخش بعدی مطالعه کنید.
پیشنهاد ویژهپیشنهاد ویژه: خرید رندوم کی استیم

مراحل آموزش استفاده از Steam Random key

برای استفاده از Steam Random key نیاز به طی مراحل سخت و پیچیده نیست و به راحتی می‌توانید با عمل به مراحل آموزش استفاده از Steam Random key  که ما در این بخش ارائه داده‌ایم، از این امکان فروشگاه استیم استفاده کنید. این مراحل عبارت است از:

۱. قبل از هرچیز ابتدا باید وارد فروشگاه استیم شوید و سپس بر روی گزینه ای به نام Add A Game که در قسمت پایین این صفحه در سمت چپ آن قرار دارد کلیک نمایید.

۲. اینجا یک پنجره جدید باز می‌شود که می‌بایست بر روی گزینه NEXT در قسمت پایین سمت راست آن کلیک کنید.

۳. حالا پنجره دیگری با عنوان STEAM SUBSCRIBER AGREEMENT باز می‌شود که باید بر روی گزینه I AGREE کلیک کنید.

۴. به صفحه جدیدی منتقل می‌شوید که می‌بایست در داخل کادری با عنوان Product code، کد سی دی کی رندوم را که از قبل خریداری کرده‌اید را وارد کنید و سپس بر روی گزینه NEXT کلیک نمایید. این کد را می‌توانید از فروشگا‌ههای معتبر در این حوزه، از جمله از کافه گیم تهیه نمایید. حالا می‌توانید بازی‌ تصادفی را دریافت کنید. اگر چیزی دریافت نکردید مشکل از آی پی هست و باید با استفاده از نرم افزار تغییر آی پی، آن را بر روی کشوری بجز ایران قرار دهید.

کتابخانه بازی های استیم
کتابخانه بازی های استیم

مزایای استفاده از Steam Random key

استفاده از قابلیت Steam Random key، دارای مزایای خوب و ارزشمندی است که همین نیز باعث شده تا بسیاری از گیمرها یا علاقه‌مندان به بازی‌های دیجیتالی، به سراغ این قابلیت بروند و با خرید کد سی دی کی رندوم، شانس خود را برای دریافت بازی‌های خوب و حرفه‌ای، به صورت رایگان امتحان کنند. مزایایی که سبب شده تا ما نیز در طی اين مقاله، به آموزش استفاده از Steam Random key  بپردازیم. با این حال برخی از مزایای استفاده از این قابلیت عبارت است از:

  1. با خرید کلید تصادفی ممکن است بازی‌های جدیدی را تجربه کنید که قبلا درباره آنها نشنیده‌اید.
  2. اگر کمی خوش شانس باشید، با خرید کلید تصادفی که مبلغ کمی برای آن می‌پردازید، ممکن است بازی‌های ‌گران‌قیمت مثل بازی‌های AAA را برنده شوید و دریافت کنید.
  3. اصولا کلیدهای تصادفی از قیمت بسیار کمتر و مناسب‌تری به نسبت خرید مستقیم بازی برخوردار هستند.
  4. کد کلید تصادفی معمولا به صورت یک کد یا لینک است که قابلیت ارسال برای دیگران را دارد و می‌توانید آن را به دوستانتان هدیه دهید.
  5. ممکن است بازی‌هایی را دریافت کنید که به واسطه تحریم‌ها و محدودیت‌ها در ایران‌، دسترسی به آنها میسر نیست.

جمع‌بندی

ما در طول این مقاله کوشیدیم تا به صورت جامع و مختصر به آموزش استفاده از Steam Random key بپردازیم. اما با این حال باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که دسترسی به بازی‌ها با استفاده از کلیدهای تصادفی ممکن است بعضا خوشایند نباشد و بازی‌های تکراری و همچنین بازی‌های ارزان‌تر از هزینه‌‌ای که برای خرید کد کلید تصادفی پرداخته‌اید یا حتی بازی‌هایی که به آنها علاقه ندارید را دریافت کنید. در عین حال مزایای زیاد استفاده از کلید‌های تصادفی و احتمال کمتر مواجه شدن با چنین حالت‌هایی باعث می‌شود تا گیمرها‌ و علاقه‌مندان به بازی‌های استیم از این قابلیت استفاده کنند. همچنین می‌توانید برای خرید کد کلیدهای تصادفی یا راهنمایی‌های بیشتر، با واحد پشتیبانی کافه گیم تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید