آموزش بازیابی رمز اکانت کالاف دیوتی موبایل

آموزش بازیابی رمز اکانت کالاف دیوتی موبایل

بازی کالاف دیوتی موبایل (call of duty: mobile) از جمله بازی‌های محبوب و پرطرفدار ژانر تیراندازی است که بدون شک بیشتر گیمرها یا علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی آن را بازی کرده‌اند. به طوری که در زمان انتشار بازی کالاف دیوتی موبایل در تاریخ ۲ اکتبر سال ۲۰۱۹، دانلود این بازی جذاب فقط در ۲۴ ساعت اول به ۲۰ میلیون بار رسید. اما با این حال در کنار جذابیت‌های فوق‌العاده بالای بازی‌های ویدیویی، بعضا بروز برخی از مشکلات می‌تواند لذت انجام این بازی را از ما بگیرد. مثلا فراموشی رمز عبور اکانت کالاف دیوتی موبایل از جمله این موارد است که احتمال دارد برای هر گیمری اتفاق بیافتد و حال اینکه ما در این مقاله آموزشی قصد داریم تا روش بازیابی رمز عبور اکانت کالاف دیوتی موبایل را آموزش دهیم.

آیا رمز عبور اکانت کالاف دیوتی موبایل قابل بازیابی است؟

امکان بازیابی رمز عبور، همواره جزو سوال‌های افراد بسیاری است که بازی‌های آنلاین انجام می‌دهند. زیرا امکان از یاد بردن و فراموشی رمز عبور در بازی‌های آنلاین دور از انتظار نیست و بسیار محتمل است. بخصوص گیمرهای‌ بازی‌های ویدیویی محبوب و پرتقاضا مثل کالاف دیوتی موبایل که ممکن است رمز عبور خود را در این بازی آنلاین فراموش کنند. حال اینکه باید بگوییم هیچ جای نگرانی از این بابت وجود ندارد. چون ما در کافه گیم به شما روش بازیابی رمز عبور اکانت کالاف دیوتی موبایل را با استفاده از وبسایت اکتیویژن خواهیم آموخت.

بازی کالاف دیوتی موبایل
بازی کالاف دیوتی موبایل

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

چه عواملی باعث فراموشی رمز عبور اکانت کالاف دیوتی موبایل می‌شود؟

فراموشی رمز عبور اکانت بازی‌ها، اتفاقی است که ممکن است برای هرکس و هر گیمری اتفاق بیافتد، اما با این حال عواملی وجود دارند که می‌توانند سبب فراموشی یا افزایش احتمال فراموشی رمز عبور بازی‌ها، از جمله فراموشی رمز عبور اکانت کالاف دیوتی شوند که برخی از مهمترین آن عوامل عبارت است از:

  • استفاده از رمز عبورهای طولانی و پیچیده یا ترکیبی از حروف و اعداد و نمادها باعث می‌شود تا رمز عبور را فراموش کنید.
  • در صورتی که به طور مداوم call of duty بازی نکنید. زیرا موجب عدم استفاده مداوم از رمز عبور می‌شود و باعث فراموشی آن خواهد شد.
  • اگر از رمز عبورهای مشابه برای اکانت‌های مختلف استفاده کنید، ممکن است باعث اشتباه و فراموشی رمز عبور گردد.
  • وقتی رمز عبور خود را در جایی امن و مطمئن یادداشت نکنیم. زیرا حافظه کوتاه‌ مدت انسان فرار است و ممکن است هرچیزی را فراموش کنیم.
  • زمانی که به صورت مداوم رمز عبور خود را تغییر دهید.

مراحل بازیابی رمز عبور اکانت کالاف دیوتی موبایل

برای اینکه بتوانید به راحتی رمز عبور اکانت کالاف دیوتی موبایل را بازیابی کنید، ما در کافه گیم مراحل این کار را که به چند شکل انجام می‌شود، به صورت گام به گام توضیح می‌دهیم که به ترتیب عبارت است از:

بازیابی رمز عبور کالاف دیوتی موبایل با استفاده از ایمیل:

  1. ابتدا می‌بایست به سایت رسمی اکتیویژن وارد شوید و سپس بر روی قسمت Login کلیک کنید.
  2. اینجا گزینه‌هایی برای شما نمایش داده می‌شود که حاوی نام کاربری و رمز عبور است که از آنجایی که شما رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، می‌بایست بر روی گزینه Forget Password در پایین این فیلدها کلیک کنید.
  3. در این‌ مرحله وارد صفحه جدیدی می‌شوید که باید شناسه ایمیلی که برای اکانت کالاف دیوتی خود ثبت کرده‌اید را وارد کرده و آن را ارسال نمایید.
  4. لحظاتی بعد که بعضا ممکن است تا چند دقیقه نیز طول بکشد، از سوی وبسایت اکتیویژن یک ایمیل دریافت می‌کنید که برای تغییر رمز عبور اکانت کالاف دیوتی شما ارسال شده است.
  5. زمانی که ایمیل را در حساب ایمیل خود دریافت کردید، آن را باز کرده و سپس روی لینک ارسالی یا دکمه Reset Your Password کلیک کنید و اگر ایمیلی دریافت نکرده‌اید، ممکن است شناسه ایمیل را اشتباه ارسال کرده باشید که باید آن را اصلاح کرده و مجددا ارسال کنید. یا حتی ممکن است ایمیل به قسمت هرزنامه حساب جیمیل شما رفته باشد که می‌بایست آن قسمت را نیز چک کنید.
  6. وقتی وارد لینک دریافتی از اکتیویژن در حساب جیمیل خود می‌شوید‌، از شما طی پیغامی مبنی بر Reset Your Password می‌خواهد که پسورد خود را ریست کرده و تغییر دهید. اینجا می‌بایست رمز عبور خود را که متشکل از حروف و اعداد باشد را انتخاب کرده و ذخیره نمایید.
  7. حالا رمز عبور اکانت کالاف دیوتی شما بازیابی شده است و می‌توانید مجددا با مراجعه به وبسایت اکتیویژن، با رمز جدیدی که درست کرده‌اید، وارد حساب اکانت کالاف دیوتی خود شوید.

بازیابی رمز عبور کالاف دیوتی موبایل بدون استفاده از ایمیل:

بدون استفاده از ایمیل به چند روش می‌توانید اقدام به بازیابی رمز عبور اکانت کالاف دیوتی موبایل نمایید که دو روش آن بسیار رایح بوده و عبارت است از:

بازیابی رمز عبور کالاف دیوتی با استفاده از login Facebook یا Google play Login

  1. در ابتدا می‌بایست به قسمت تنظیمات تلفن همراه خود بروید و بر روی گزینه Apps یا My Apps کلیک کنید.
  2. برنامه کالاف دیوتی موبایل را پیدا کرده و ابتدا حافظه پنهان را از قسمت Storage/Clear Cache و سپس نصبی خود برنامه را پاک کنید.
  3. پس از حذف برنامه کالاف دیوتی مجددا آن را از پلی استور گوگل دانلود کرده و نصب نمایید.
  4. حال در این مرحله و پس از نصب باید با استفاده از گزینه login Facebook یا Google play Login وارد بازی شوید تا همه مراحل انجام شده آن به صورت خودکار دانلود شود و اکانت شما در دسترس قرار بگیرد.

بازیابی رمز عبور کالاف دیوتی موبایل با استفاده از شماره تلفن:

استفاده از این روش به شرطی است که شماره تلفن خود را به حساب کاربری کالاف دیوتی موبایل متصل کرده باشید. در این صورت می‌توانید با ورود به صفحه بازی کالاف دیوتی موبایل، روی گزینه فراموش کردن رمز عبور (Forget Password) کلیک نموده و سپس شماره تلفن مرتبط با حساب کاربری خود را وارد کنید تا طی انجام چند فرآیند، رمز عبور جدید ایجاد شود و در نتیجه بازیابی رمز عبور اکانت کالاف دیوتی موبایل میسر باشد.   

جمع‌بندی

ما در کافه گیم به عنوان جمع‌بندی به این نکته باید اشاره کنیم که بهتر است برای اینکه با مشکلاتی نظیر فراموشی رمز عبور اکانت بازی‌ها، از جمله فراموشی رمز عبور اکانت بازی کالاف دیوتی موبایل مواجه نشوید، رمز عبور خود را در یک جای امن و مطمئن یادداشت کنید تا به هنگام فراموشی بتوانید به آن مراجعه کنید. همچنین می‌توانید برای راحتی بازیابی رمز عبور اکانت کالاف دیوتی موبایل، آن را به اکانت شبکه‌های اجتماعی خود یا شماره موبایل خود متصل کنید تا در زمان فراموشی رمز عبور به سادگی قابل بازیابی باشد.

بازی کالاف دیوتی موبایل

به علاوه اگر از روش‌های آموزش داده شده ما در این مقاله به نتیجه نرسیدید، می‌توانید با تیم پشتیبانی بازی کالاف دیوتی موبایل تماس بگیرید و درخواست خود را برای بازیابی رمز عبور اکانت کالاف دیوتی موبایل مطرح نمایید. لذا پس از طرح درخواست شما، اطلاعاتی حاوی نام و حساب کاربری شما، آدرس ایمیل و شماره موبایل در کنار اطلاعات هویتی شما خواسته می‌شود و بعد از چند روز مشکل شما رسیدگی شده و رفع می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید