آموزش فعال و غیرفعال کردن دریافت گیفتینگ فورتنایت

آموزش فعال و غیرفعال کردن دریافت گیفتینگ فورتنایت

بازی فورتنایت یک بازی آنلاین چندنفره از استودیو بازی‌سازی مطرح اپیک گیمز است که طرفداران زیادی هم دارد. این بازی در عین حال که یک بازی محبوب و جذاب است و شما را در قالب یک بازیکن در یک جزیره قرار می‌دهد تا در مقابل سایر بازیکنان برای زنده ماندن و بقا بجنگید، قابلیت‌ها و امکانات قابل توجهی نیز ارائه می‌دهد که از آن جمله‌ می‌توان به گیفتینگ فورتنایت اشاره کرد. حال اینکه ما در این مقاله از کافه گیم، مختصری درباره گیفینگ فورتنایت خواهیم گفت و سپس به آموزش فعال و غیر فعال کردن دریافت گیفتینگ فورتنایت خواهیم پرداخت. پس در ادامه همراه ما باشید.

گیفتینگ فورتنایت چیست و چه کاربردی دارد؟

گیفتینگ فورتنایت یک قابلیت جذاب در بازی فورتنایت است که با استفاده از آن می‌توانید برای بازیکنان دیگر یا دوستانتان هدیه‌های مجازی ارسال کنید. این هدیه‌های مجازی شامل مواردی نظیر اسکین‌ها، ابزارها، لباس‌ها و سایر موارد قابل هدیه دادن در بازی فورتنایت است. این هدایا را می‌توانید از فروشگاه داخل بازی خریداری کرده و سپس برای هرکسی که می‌خواهید به صورت گیفتینگ ارسال نمایید. و اما کاربرد گیفتینگ فورتنایت می‌تواند در به اشتراک گذاشتن لذت بازی و همچنین نشان دادن اهمیت دوستی خود با دوستانتان باشد. به علاوه این هدایا می‌توانند به بهبود تجربه بازی دوستانتان یا بازیکنانی که آنها را دریافت می‌کنند کمک کند.

گیفتینگ فورتنایتپیشنهاد ویژه: خرید گیفتینگ فورتنایت با بهترین قیمت

چگونه دریافت گیفتینگ فورتنایت را فعال یا غیر فعال کنیم؟

از آنجایی که گیفتینگ فورتنایت یک قابلیت جذاب است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا از این قابلیت برای به اشتراک گذاشتن لذت بازی و ایجاد ارتباط بیشتر با دوستانشان استفاده کنند و هدیه بدهند، بسیاری از افراد همواره این سوال را دارند که چگونه دریافت گیفتینگ فورتنایت را فعال یا غیر فعال کنیم؟ در مقام پاسخ، ما در این بخش به آموزش فعال و غیر فعال کردن دریافت گیفتینگ فورتنایت می‌پردازیم که مراحل انجام آن عبارت است از:

۱. ابتدا می‌بایست وارد حساب EpicGames خود شوید. از طریق وب‌ سایت رسمی EpicGames و اپلیکیشن EpicGames Launcher نیز امکان‌پذیر است.

۲. منوی اصلی را باز کنید.

۳. روی نماد چرخ دنده کلیک کرده و سپس تنظیمات را انتخاب کنید.

۴. روی آیکون Silhouette کلیک کنید تا صفحه Account and Privacy  باز شود.

۵. در صفحه Account and Privacy  به قسمت Can Receive Gift‌ رفته و سپس گزینه Yes یا NO را انتخاب کنید. انتخاب گزینه Yes به معنای فعال کردن دریافت گیفتینگ فورتنایت و انتخاب گزینه No به معنای غیر فعال کردن دریافت گیفتینگ فورتنایت است.

ایتم شاپ امروز فورتنایتبدون وارد شدن به بازی ایتم شاپ امروز فورتنایت رو ببین!

جمع بندی

در پایان به عنوان جمع‌بندی باید به این نکته اشاره کنیم که اصولا فعال یا غیر فعال کردن گیفتینگ فورتنایت دارای مزایای بسیاری است که از آن جمله‌ می‌توان برای فعال کردن آن به مزایایی نظیر امکان ارسال هدایا و تقویت ارتباطات با دوستان یا ایجاد تجربه متفاوت از بازی اشاره کرد. همینطور غیر فعال کردن گیفتینگ فورتنایت دارای مزایایی نظیر حفظ امنیت حساب از بابت جلوگیری از دریافت هدایای ناشناس و همچنین کنترل هزینه‌ها از جهت ممانعت از خرید هدایای ناخواسته اشاره نمود. بر این اساس ما در این مقاله از کافه گیم کوشیدیم تا آموزش فعال یا غیر فعال کردن دریافت گیفتینگ فورتنایت را بر اساس آنچه در وب سایت رسمی اپیک گیمز منتشر شده است ارائه دهیم. با این حال تصمیم به فعال یا غیر فعال کردن گیفتینگ فورتنایت بستگی به ترجیحات شما دارد.

دیدگاهتان را بنویسید