تغییرات و بررسی فصل ۴ چپتر ۴ فورتنایت

تغییرات و بررسی فصل ۴ چپتر ۴ فورتنایت

بالاخره انتظارها به پایان رسید و ما شاهد عرضه فصل ۴ چپتر ۴ بازی فورتنایت بودیم. نسخه‌ای جذاب و متفاوت از بازی فورتنایت که در تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۲مصادف با ۲۵ آگوست ۲۰۲۳ توسط اپیک گیمز عرضه شد. هرچند که از قبل یک سری از تغییرات احتمالی پیش بینی می‌شد و حدس و گمان‌هایی وجود داشت، اما حالا بسیاری از آنها رنگ واقعیت به خود گرفته‌اند و در فصل ۴ چپتر ۴ بازی فورتنایت، شاهد آن تغییرات هستیم. از این رو ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا به تغییرات و بررسی فصل ۴ چپتر ۴ بازی فورتنایت بپردازیم تا گیمرها و علاقه‌مندان به این بازی محبوب بدانند که چه تغییراتی در انتظارشان خواهد بود. پس همراه ما باشید.

در حقیقت بازی فورتنایت یک بازی بتل رویال محبوب و پرطرفدار است که بسیاری از گیمرها و علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌ها، آپدیت‌ها و تغییرات آن را با دقت دنبال می‌کنند. یک بازی آنلاین رایگان که اخیرا هم فصل ۴ چپتر ۴ این بازی منتشر شد و از آن به عنوان یکی از فصل‌های مهم و تاثیرگذار در تاریخچه این بازی یاد می‌کنند. لذا با توجه به اهمیت و تغییرات مهمی که در این فصل و چپتر از بازی فورتنایت صورت گرفته است، ما به معرفی برخی از مهمترین این تغییرات می‌پردازیم که عبارت است از:

کادو تورن جزیره را به خانه خود تبدیل کرده است.

خون آشام کادو تورن، جزیره را به خانه خود تبدیل کرده و ثروت و گنجینه جزیره را برای تامین مالی برخی از املاک و مستغلات زیبا اعم از Relentless Retreat، Sanguine، Eclipsed Estate از بین می‌برد. حال اینکه شما می‌بایست اجناس را از املاک تورن سرقت کنید تا آنچه متعلق به جزیره است را پس بگیرید. و مهمتر از آن برای خنثی کردن نقشه نهایی تورن، سرنوشت جزیره در خطر است و دزدی آخرین راه حل است.
پیشنهاد ویژهپیشنهاد ویژه: خرید محصولات فورتنایت

نقشه جدید شده و تغییر کرده است.

یکی از تغییرات بزرگی که در فصل ۴ چپتر ۴ بازی فورتنایت انجام شده است، نقشه بازی است که در کل جزیره تغییر کرده است. نقشه دارای سه POI جدید است که همه این مناطق جدید به خون آشام شروری به نام Kado Thorne تعلق دارند. همچنین نگهبانان Thorne به مناطق دیگری از نقشه تسلط یافته‌اند. به علاوه این مناطق با تم‌ها و طراحی‌های منحصر به فردی آرایش شده است که می‌توانند امکانات و چالش‌های جدیدی را برای بازیکنان فراهم آورند.

لوکیشن جدید فصل 4 چپتر 4 فورتنایت
لوکیشن جدید فصل 4 چپتر 4 فورتنایت

اسلحه‌ها و امکانات جدید در اختیار دارید.

از دیگر تغییراتی که انتظار آن هم می‌رفت و در فصل ۴ چپتر ۴ بازی فورتنایت نیز شاهد آن هستیم، اضافه شدن اسلحه‌ها و امکانات جدید است. آنها شامل ۳ سلاح‌ جدید همچون  یک تفنگ ساچمه‌ای، یک مسلسل دستی و یک تفنگ تهاجمی می‌شوند. به علاوه امکانات حمل و نقل جدیدی هم وجود دارد که تجربه بازی را تنوع بخشیده و باعث می‌شود تا بازیکنان به استراتژی‌های جدیدی روی بیاورند.

اسلحه و شخصیت های جدید سیزن 4 چپتر 4 فورتنایت
اسلحه و شخصیت های جدید سیزن 4 چپتر 4 فورتنایت

قابلیت Survivor Medals اضافه شده است.

از دیگر قابلیت‌هایی که به‌ فصل ۴ چپتر ۴ فورتنایت اضافه شده است، Survivor Medals است. برای کسب Survivor Medals باید ایستادگی کرده و جزو بازمانده‌ها باشید. برای این کار و دریافت مدال‌ها باید یک Survivor Quest را در Battle Royal یا Zero Build انجام دهید که شما را به چالش می‌کشد تا از تعداد ثابتی از حریفان پیشی بگیرید. هر چه میزان کمیاب مدال‌ شما بیشتر باشد، کوئست‌ها سخت تر می‌شوند. متخصص‌ترین بازمانده‌ها مدال اسطوره ۱ را می‌گیرند. همچنین پس از به دست آوردن مدال Common 1، قفلLIAMA Back Bling  را باز خواهید کرد. همچنین برای باز کردن قفل سبک‌های جدید برای LIama Prized، می‌بایست به‌ صدر سایر موارد کمیاب برسید.

رتبه‌بندی مجدد تنظیم شده است.

از دیگر تغییرات فصل ۴ چپتر ۴ فورتنایت، همانطور که قبلا نیز اعلام شده بود، این است که رتبه همه مجدد تنظیم شده است. لذا شما فقط باید یک مسابقه رتبه‌بندی شده در فصل ۴ را انجام دهید تا رتبه شما مشخص شود. از این رو عملکرد شما در اولین مسابقه تعیین کننده رتبه اولیه شما نیست. در عوض رتبه شما را نشان می‌دهد و سپس نوار پیشرفت رتبه شما را بر اساس عملکرد شما در مسابقه به روز می‌کند.

بتل پس این فصل تغییر کرده است.

در واقع بتل پس این فصل با جدیدترین کراس اوور جنگ ستارگان برجسته شده است. با Ahsoka Tano از Rosario Dawson که در اواخر این فصل به عنوان پوسته جایزه میان فصل به بازی می‌آید. این باعث می‌شود هفت نفر دیگر از ۱۰۰ سطح اول بتل پس، از جمله کراس اوور دوم، قفل را باز کنند. در این صورت به شکل khaby Lame، ستاره TikTok است که دومین بار یک پوسته از سری آیکون‌ها در بتل پس گنجانده شده است. شش شخصیت دیگر همگی از تخیل خود اپیک گیمز می‌آیند. از جمله نولان چنس رهبر تیم دزدی، کادو تورن شرور خون اشام، قهرمانان دزدی که اعم از راننده فراری، پایپر پیس، فیش تیک عضلانی، هکر می و آنتونیا و یک مرد نقابدار هستند.

کاراکترهای بتل پس فصل 4 چپتر 4 فورتنایت
کاراکترهای بتل پس فصل 4 چپتر 4 فورتنایت

جمع‌بندی

به عنوان جمع‌بندی باید به این نکته اشاره کنیم که فصل ۴ چپتر ۴ بازی فورتنایت به دلیل تغییرات و بهبودهای گسترده، معرفی سیستم جدید و افزایش تنوع و استراتژی از اهمیت بالایی برخوردار است. لذا همین اهمیت و لزوم معرفی آپدیت‌ها و جدیدترین انتشاریافته‌های بازی‌های محبوب از سوی کافه گیم که یک وب سایت مرجع خرید بازی است، سبب شده تا در این مقاله به جدیدترین فصل و چپتر بازی فورتنایت بپردازیم و مهمترین تغییرات رخ داده در آن را بیان کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید