پیش‌نمایش Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty یک نسخه ی جدید از سری کامل بازی سایبرپانک خواهد بود که به گفته سازنده و توصعه دهندگان این نسخه قرار است یکی از پر خرج ترین dlc های این بازی باشد. برای برسی بیشتر با ماهمراه باشید .

برخی منابع نظرشان این است که phantom liberty  قرار است داستان جدید و نوآورانه داشته باشد که همین مورد شما را با یک بازی کامل تر اشنا میکند. چندی روز پیش یک رسانه لهستانی خبری مبنی براینکه بسته Phantom Liberty پر خرج‌ ترین بسته الحاقی تاریخ سی‌ دی پراجکت خواهد بود را منتشر کرد و شرکت CD Projekt Red نیز به آن واکنش مثبت نشان داد. حال میخواهیم یکی از بهترین بازی های سال را از جهت های مختلف نقد و برسی کنیم.

بازی سایبر پانک 2077 فانتوم لیبرتی همانند نسخه و فرنچایز های قبلی قرار است با کمک CD Projekt Red توسعه و عرضه شود. در این باره پلتفرم های مختلفی برای بازی انتخاب  شده است که اگر میخواهید  اطلاعات بیشتری در این باره بدست بیاورید  در پایان بخش برسی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty میتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید. و قطعا این نسخه جدید با بقیه بازی های سال 2023 رقابت خواهد کرد و جزو یکی از بهترین ها خواهد بود.

در مرحله اول توضیحات و بررسی بازی باید بدانیم که یکی از ستارهای هالیوود یعنی Idris Elba در این بازی حضور خواهد داشت که ما میتوانیم او به شکل یک مامور نظامی و خبره FIA در بازی ببینیم. مکان جدیدی واقع در آمریکا تشکیل شده که Solomon Reed نام داشته است و این مورد در حالی به اثبات رسیده که شرکت سی دی پراجکت اعلام کرد که قرار است گیمرهارا با یک نسل جدید از بازی های سایبرپانک آشنا کنند.

اولین خبر در رابطه با این بازی از خود سازنده آن در رویداد The Game Awards انجام گرفت که در حال حاضر در سال 2023باید منتظر ان باشیم. بی شک استفاده از یک داستان عمیق و جدید باعث خواهد شد تا به شکل خوبی با یک بازی ایده آل مواجه باشیم.

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

بازی خوبی که درصد انتخاب به عنوان یکی از بهترین بسته های الحاقی بوده است و باید ببینیم که آیا میتواند نظرات همه را به خودش جذب کند یا نه. در رابطه با طراحی و گرافیک بازی امیدواریم که کم اشتباه باشد وگرافیک بهتری داشته باشد البته شرکت CD Projekt Red سعی دارد با افزایش سطح این بخش گیم پلی بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty را به شکل بهتری به نمایش بگذارد. همانطور که میدانیم شرکت سازنده گرانترین بسته الحاقی تا به امروز جهان را در دست توسعه قرار داده و آیا میتواند هزینه ای که صرف این بسته کرده را از فروش بازی برگرداند یا خیر.

جلوه‌های بصری Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

برای افزایش و بهبود سطح بازی از یک موتور گرافیکی جدید برای این بازی  استفاده شده که بی شک توانایی و ویژگی های ان باعث میشود با یک بازی با گرافیک بسیار بالا سروکار داشته باشیم. این توضیحات باعث شده است تا نظرات بازی سایبر پانک 2077 فانتوم لیبرتی در سایت های جهانی به شدت مثبت باشد و این موضوع میتواند در ساخت بازی تاثیرگذار باشد آیا مانند قبل سی دی پراجکت قصد دارد از نظرات کاربران و طرفداران برای بهبود وضعیت بازی استفاده کند.

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

همانطور که دیدیم داستان بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty در سطح بسیار خوبی قرار گرفته  است که این مورد باعث میشود با یکی از اعتیادآور ترین و طولانی ترین سری بازی های Cyberpunk 2077 مواجه باشیم که دلیل های بسیاری برای سرگرم کردن شما داشته باشد. روایتگری عالی و عمق بالای داستان سرایی سبب خواهد شد تا با وفاداری به ریشه های اصلی بازی برای کسب تجربه جدید وارد این بازی شوید.

مثل همیشه داستان و محیط  بازی سایبر پانک 2077 فانتوم لیبرتی در سبک جهان باز و اکشن بوده است که شما میتوانید در مپ بزرگ این بازی ماجراجویی های بسیار داشته باشید .در بسته الحاقی جدید Phantom Liberty که در مکانی بنام Night City جریان داشته میتوانیم یک تم دارک و جاسوسی را ببینیم.

خوبی های این بخش میتواند شمارا در نقش شخصیت خوب داستان قرار دهد چرا که  قرار است Keanu Reeves در نقش Johnny Silverhand به داستان بازی برگردد و ادریس آلبا در نقش شخصیتی بنام Solomon Reed ایفای نقش کند. وقتی که این دو شخص در داستان و گیم پلی بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty  هستند باعث میشود شما روی چیزی که دوست دارید تمرکز داشته باشید و این امهم  ترین موضوعی است که شرکت توسعه دهنده و ناشر بازی بدنبال آن بوده است.

با نگاهی کوتاه به عکس های  بازی متوجه ویزگی های خوب در بازی  Cyberpunk 2077: Phantom Liberty  میشویم و در ادامه با ما همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

سیستم ک شما با ان میتوانید بازی را اجرا کنید هنوز بطور رسمی عرضه نشده اما با توجه به کیفیت و گرافیک بالای این بازی میتوان پیش بینی کرد که قرار است از یک سیستم نسبتا قوی برای اجرای بازی استفاده شود که به محض دریافت اطلاعات تکمیلی در این حوزه آنها را در همین مقاله برای شما قرار خواهیم داد.

تاریخ عرضه Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

این بسته الحاقی در تاریخ 4 مهر 1402 برای کنسول‌های نسل نهمی و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین بیان شده است که Cyberpunk 2077: Phantom Liberty آخرین گسترش بازی Cyberpunk 2077 خواهد بود.

سخن پایانی

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

برسی بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty به پایان رسید و سعی کردیم تمامی خبر ها را برای شما به اشتراک بگذاریم.منتظر نظرات شما در رابطه با بازی سایبر پانک 2077  فانتوم لیبرتی هستیم آیا این بازی شامل بهترین بازی های سال 2023 خواهد بود یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید