8 مورد که در Red Dead Redemption 3 می‌خواهیم ببینیم

Red Dead Redemption 3

سری بازی‌های ویدئویی Red Dead Redemption در مقایسه با بسیاری از بازی‌های ویدئویی موجود، یکی از بهترین‌ها بوده است و دلایل زیادی برای موفقیت آن وجود دارد. ازآنجایی‌که آخرین نسخه این سری Red Dead Redemption 2 بود که در سال 2018 منتشر شد، اکنون فکر می‌کنیم که باید یک بازی جدید در این سری وجود داشته باشد تا تجربه گیمرها از سری رد دد ردمپشن را ارتقا دهد. بنابراین گمانه‌زنی‌ها و انتظارات زیادی از Red Dead Redemption 3 وجود دارد. پس بیایید نگاهی به انتظارات مردم از آینده این سری بیندازیم.

نمی‌توان انکار کرد که پس از عرضه موفقیت‌آمیز رد دد ردمپشن 2، انتظارات زیادی از Red Dead Redemption 3 داریم. هرچند که قبل از عرضه GTA VI هیچ خبری از نسخه بعدی رد دد نمی‌شود، اما در ادامه این مقاله به 8 موردی که دوست داریم در Red Dead Redemption 3 ببینیم اشاره کرده‌ایم.

نقشه‌ها و مکان‌های جدید

بعد از بازی‌کردن در نقشه RDR2، نظر عموم طرفداران این است که اکنون خواهان تغییرات و گستردگی بیشتر در نقشه‌ها و مکان‌های Red Dead Redemption 3 هستند. طرفداران این سری بازی نمی‌خواهند به شهرهای کوچک مثل شهر ولنتاین مجدداً سفر کنند. برخی از این مکان‌ها مانند Blackwater ممکن است هنوز جذاب باشند، درحالی‌که اکثر ما مشتاقانه منتظر اضافه‌شدن مکان‌های کاملاً جدید و دیدنی در دنیای غرب وحشی راکستار هستیم.

سیستم سفر سریع

Red Dead Redemption 3

یکی از ضعیف‌ترین ویژگی‌های Red Dead Redemption 2 که باعث ناامیدی بسیاری از طرفداران شده، سیستم سفر بازی است که بسیار محدود کار میکرد. گاهی اوقات گیمرها حوصله‌ی طی کردن مسافت‌های طولانی در دنیای بازی را ندارند؛ بنابراین، اگر گزینه‌ای برای یک سیستم سفر واقعاً سریع و در عین حال باورپذیر وجود داشته باشد، برای Red Dead Redemption 3 یک نقطه قوت قابل توجه خواهد بود.

تجربه آنلاین بهتر

بخش آنلاین بازی RDR2 یکی از عناصر مورد انتظار آن بود. متاسفانه توجه بیشتر راکستار به GTA Online باعث شد آنطور که باید و شاید از پتانسیل Read Dead Online استفاده نشود. و همین مسئله باعث نارضایتی طرفدران این سری شده بود. بنابراین در Red Dead Redemption 3 خواهان یک بخش غنی آنلاین با پشتیبانی عالی از راکستار هستیم.

سطح جدیدی از واقعیت‌گرایی

یکی دیگر از جنبه‌های سری رد دد ردمپشن که نیاز به تغییر دارد، شبیه‌سازی درون بازی است. هرکسی که قبلاً این سری را بازی کرده باشد می‌داند که بازی بسیار واقع‌گرایانه است و سعی دارد به واقعیت شبیه باشد. اما برخی از طرفداران بازی‌های RDR در این مورد اختلاف‌نظر دارند. به هرحال این موضوع بخش جدا نشدنی این سری است و انتظار داریم که راکستار با رعایت تعادل در شبیه‌سازی غرب وحشی مجددا ما را شگفت‌زده کند.

عرضه DLC و محتوای اضافی

rdr undead nightmare

میشه گفت تمامی طرفداران رد دد ردمپشن 2 خواهان عرضه محتوای داستانی برای این بازی بودند. یکی از خوشایندترین اتفاقاتی که برای Red Dead Redemption افتاد، عرضه DLC به نام Undead Nightmares بود که با استقبال گیمرها و منتقدین مواجه شد. بنابراین همه ما انتظار تکرار همچین حرکتی برای RDR 2 داشتیم. اما در حال حاضر تا امروز هیچ محتوای داستانی‌ای برای این بازی عرضه نشده است. در مورد Red Dead Redemption 3 قطعا انتظار داریم که حداقل یک DLC داستانی عرضه شود.

بهبود برخوردهای تصادفی

یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی RDR 2 که باید اصلاح شود، برخوردهای تصادفی‌ای است که بازیکنان را به درگیری‌هایی وادار می‌کنند که نمی‌خواهند در آن شرکت کنند. گیمرها ممکن است به طور تصادفی با شخصی در خیابان‌های باریک Saint-Denis برخورد کنند، با هم درگیر شوند و تحت تعقیب قرار گیرند. این ممکن است منجر به کشته‌شدن فرد شود درحالی‌که آنها فقط در حال عبور بودند. ممکن است این مورد چندان آزاردهنده به چشم نیاید اما اصلاح آن می‌تواند تاثیر زیادی بر تجربه Red Dead Redemption 3 داشته باشد.

سیستم تیراندازی بهبودیافته

Red Dead Redemption 3

یک چیز مهمی که گیمرها از آن در RDR2 ناراضی هستند، سیستم شلیک با اسلحه و نحوه کنترل آن در هنگام هدف‌گیری است. در بازی، سنگر گرفتن گاهی اوقات کمی آزاردهنده است، و به دنبال آن، هدف‌گیری گاهی اوقات اذیت‌کننده. بازیکنان در این مورد باید به سیستم هدف‌گیری خودکار بازی تکیه می‌کردند.

عظمت و پویایی دنیا

عظمت دنیای RDR2 را به هیچ وجه نمی‌توان انکار کرد. دنیای عظیم و پویا در بازی RDR 2 یکی از نقاط عطف این فرنچایز است و انتظار می‌رود هر زمانی که Red Dead Redemption 3 عرضه شود، طرفداران با دنیایی بزرگ‌تر و شگفت‌انگیزتر روبه‌رو شوند.

دیدگاهتان را بنویسید