نسخه پیسی The Last Of Us Part 1 بدترین بازی ناتی داگ شد

the last of us part 1 pc

پورت The Last Of Us Part 1 بر روی رایانه‌های شخصی رکوردها را جابه‌جا کرده. این بازی با حداقل استقبال منتقدین و با حداکثر خشم بازیکنان مواجه شد. همچنین این بازی کمترین امتیاز را بین عناوین استودیوی ناتی‌داگ ثبت کرد.

تعداد زیادی از پلیرها باگ‌ها و گلیچ‌های متعددی را گزارش کرده‌اند و بازی حتی روی قوی‌ترین سیستم‌های گیمینگ از لحاظ فنی اصلاً عملکرد درستی نداره. یکی از معروف‌ترین و خنده‌دارترین باگ‌هایی که بازیکنان باهاش روبه‌رو شدن، اینه که بافت‌های مدل مو و ابرو و ریش لود نمیشن. کرش‌های فراوان بازی، این باگ‌های بصری و افت فریم باعث شده که با بدترین بازی ناتی‌داگ روبه‌رو بشیم.

درحال حاضر امتیاز متاکریتیک نسخه پیسی The Last Of Us Part 1 شده 56 و امتیاز کاربران هم روی 1.9 از 10 قرار داره. همین نمرات کافی هستن تا افتخار بدترین بازی منتشر شده از سوی ناتی‌داگ را به نسخه پیسی The Last Of Us Part 1 تقدیم کنیم.

the last of us part 1 pc

اما حالا که توسعه‌دهندگان از مشکلات بازی باخبر شدند، انتظار داریم که در هفته‌های آتی با انتشار بروزرسانی‌های متعدد، وضع بازی بهتر بشه و شاهد افزایش یوزر اسکور هم باشیم. هنوز معلوم نیست که چرا تیم ناتی‌داگ The Last Of Us Part 1 را با همچین وضعیتی عرضه کردند. این احتمال وجود داره که به دلیل زمان‌بندی ناشر، و عرضه در فاصله زمانی کمی از پایان سریال این عنوان، توسعه‌دهندگان تحت فشار قرار داشتند. بنابراین با بدترین نسخه‌ی موجود از سری The Last Of Us روبه‌رو شدیم!

در همین حال، ناتی‌داگ به دلیل اینکه نسخه پیسی The Last Of Us Part 1 به کیفیت مورد انتظار طرفداران نرسیده عذرخواهی کرده . همچنین اعلام کردند که تیم آن‌ها سخت در تلاش است تا مشکلاتی را که در حال حاضر مانع از تجربه بازی می‌شود حل کند تا اطمینان حاصل شود که بازی به سطح کیفی مورد انتظار رسیده.

دیدگاهتان را بنویسید