بهترین مادهای Resident Evil 4 Remake

resident evil 4 remake

در سبک ترس و بقا، برخی عناوین مانند Resident Evil 4 وجود دارند که استانداردهای این ژانر را چند پله ارتقا دادند. نسخه ریمیک این بازی اثبات کرد که کپکام همچنان در حفظ و بازسازی شاهکارهای قدیمی خودش پیشرو هست. از بهبودهای گرافیکی و تغییر دوربین و ظاهر شخصیت‌ها گرفته، تا تغییراتی مثبت در گیم‌پلی. همین امر باعث شد تا Resident Evil 4 Remake تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های امسال بشه.

مانند همه بازی‌های محبوب و سایر عناوین رزیدنت ایول، این نسخه هم از ماد پشتیبانی می‌کنه. در این بین، مادهای مفید و حتی خنده‌دار زیادی عرضه شدند که استفاده از برخی از آن‌ها خالی از لطف نیست. در این مقاله به چند مورد از این مادها اشاره کردیم، پس با ما همراه باشید.

تنظیم میدان دید

همونطور که از تیتر هم پیداست، این ماد باعث بهبود FOV یا همون میدان دید میشه. ریمیک Resident Evil 4 در واقع از زاویه دوربین بالای شانه استفاده می‌کنه که در نوع خودش خوبه اما ممکنه که شما زاویه دید بازتر و وسیع‌تری نیاز داشته باشید. این ماد تغییری در گیم‌پلی بازی ایجاد نمی‌کنه و تاثیری در برداشتن آیتم‌ها و مبارزات و… نداره. این ماد همچنین باعث میشه دشمنانی که از پشت به شما حمله می‌کنند را راحت‌تر ببینید.

افزایش فضای inventory

بازی‌های رزیدنت ایول همیشه از فضای inventory کمی برخوردار هستند. به حدی که برخی‌ها از دراپ کردن و مدیریت آیتم‌ها در Resident Evil 4 خسته شده‌اند. بنابراین اگر شما هم از این دست افراد هستید، پیشنهاد می‌کنیم این ماد را نصب کنید. این ماد می‌تواند تعداد آیتم‌های ذخیره شده را تا 999 افزایش دهد. برای مثال، 999 نارنجک در inventory خود داشته باشید!

ظاهر لئون Resident Evil 4 کلاسیک

resident evil 4 remake

نسخه ریمیک لئون در Resident Evil 4 ظاهر بسیار خوبی دارد اما خب ممکن است برخی از گیمرهای قدیمی که خاطره زیادی با نسخه کلاسیک این بازی دارند، خواهان استفاده از ظاهر قدیمی این کرکتر در این بازی باشند. پس اگر لئون 2005 را بیشتر دوست دارید، این ماد برای شما ساخته شده.

تله‌های خرس واضح

resident evil 4 remake

تعداد زیادی تله خرس در Resident Evil 4 وجود دارند که برخی از آن‌ها به صورت هوشمندانه‌ای استتار شده‌اند؛ بنابراین آن‌ها را فقط زمانی می‌بینید که لئون در یکی از آن‌ها گیر بیفتد. گاهی اوقات این تله‌ها چندان منصفانه نیستند و ممکن است اعصاب خرد کن هم باشند! این ماد باعث می‌شود که تله‌ها به راحتی دیده شوند. در این ماد می‌توانید یکی از سه رنگ قرمز، نقره‌ای و طلایی را برای تله‌ها انتخاب کنید.

چراغ قوه دستی

resident evil 4 remake

این ماد برای این طراحی شده که در Resident Evil 4 Remake بتونید چراغ قوه را برای اوقاتی که به آن نیاز ندارید، خاموش کنید. برای استفاده از این ماد به صفحه کلید احتیاج دارید. چرا که باید یکی از کلیدها را برای این کار اختصاص دهید.

حذف علامت‌گذاری‌های زرد

resident evil 4 remake

در نسخه ریمیک Resident Evil 4، رنگ زرد بر روی اکثر آیتم‌های قابل تعامل مانند جعبه‌ها و بشکه‌ها کشیده شده تا بازیکن بتواند راحت‌تر این موارد را تشخیص داده و لوت کند. این ماد تمام این نشانگرهای زرد را از بازی حذف می‌کند تا بازی به فرم اصلی نسخه 2005 بازگردد. بعد از استفاده از این ماد، باید هر شی را امتحان کنید تا ببینید شکسته می‌شود یا خیر.

نوار سلامت دشمنان

resident evil 4 remake

این ماد یک نوار سلامت را روی هر دشمن قرار میده و شما می‌تونید بدانید که هر دشمن به چقد ضربه نیاز دارد. با این ماد همچنان می‌تونید بفهمید که کدام سلاح بیشترین آسیب را به دشمنان وارد می‌کند و یک راه مناسب برای بهینه‌سازی استفاده از مهمات باشد.

هدشات‌های کشنده

resident evil 4 remake

بعد از فعال کردن این ماد، تنها یک هدشات لازم است تا گانادوهای بازی کشته بشند. علاوه بر این که برای برخی‌ها این موردطبیعی‌تر است، سرعت گیم‌پلی شماهم افرایش پیدا می‌کنه. با ماد گفته شده، سلاح دستی لئون تبدیل به یک اسلحه‌ی مرگبار میشه که کافیه فقط بتونید باهاش هدشات کنید.

شرک!

resident evil 4 remake

یکی از بامزه‌ترین و جالب‌ترین مادهای Resident Evil 4 Remake که این روزها حسابی غوغا به پا کرده. این ماد شرک را جایگزین شخصیت سالوادور می‌کند. البته در برخی قسمت‌ها مشکلات فنی به چشم میان ولی اگه عاشق کرکتر نوستالژیک شرک هستید، این ماد را دانلود کنید. البته این ماد کامل نیست و در برخی موارد در کات‌سین‌ها کار نمی‌کند و همچنین هیچ تغییری در صداگذاری کرکتر سالوادور ایجاد نمی‌کند.

0 دیدگاه برای “بهترین مادهای Resident Evil 4 Remake

دیدگاهتان را بنویسید