آیا تاریخ عرضه GTA 6 مشخص شد؟!

GTA 6

بالاخره یکی از اینسایدرهای معروف که پیش‌تر هم اطلاعات موثقی را لو داده بود، خبر از تاریخ رونمایی و عرضه‌ی GTA 6 داد!

چندی پیش استودیوی راکستار رسماً تایید کرد که GTA 6 در دست توسعه هست. اما به جز اطلاعاتی که یک هکر تونست لو بده، هیچ جزئیات دیگه‌ای تا الان، یعنی 18 اسفند 1401 از این بازی ندیدیم. اما یک سوال اصلی که برای همه‌ی ما وجود داره اینه که GTA 6 قراره چه زمانی عرضه شه تا عطش طرفدارای بی‌شمار این سری بعد از مدت‌ها رفع شه؟

جدیدترین تاریخ عرضه GTA 6

GTA 6

در این 10 سالی که از عرضه‌ی GTA V گذشته، در مورد نسخه بعدی GTA اطلاعات پراکنده و عموماً شایعه از سمت منابع مختلفی به بیرون درز پیدا کرده. چندی پیش یکی از معروف‌ترین اینسایدرهای صنعت گیم یعنی Tez2 که قبلاً هم لو دادن پروژه‌های راکستار رو توی پروندش داره، اعلام کرد که GTA 6 به صورت قطعی در سال 2023 معرفی میشه.

همچنین این فرد اطلاع داده بود که راکستار اواخر 2024 را برای عرضه این عنوان پرطرفدار در نظر داره. البته در ادامه به این نکته اشاره کرده بود که امکان تاخیر بازی تا سال 2025 هم وجود داره.

نکته جالبی که وجود داره اینه که این شخص مدعی شده راکستار برخی از محتوای بازی رو حذف کرده تا دیگه تاخیری در کار نباشه و فشار زیادی روی تیم سازنده نیاد. و بعد از عرضه، قراره این محتوا به صورت DLC منتشر بشن.

منبع این خبر اشاره کرده که مدیران شرکت ناشر و تیم سازنده اصرار زیادی دارن که این بازی به تعطیلات سال 2024 (یعنی اواخر 2024) برسه و نهایتا تا 2025 تاخیر بخوره. بنابراین عرضه GTA 6 در سال 2026 خیلی بعید به نظر میرسه.

دیدگاهتان را بنویسید