بازی Lego Fortnite چیست؟

بازی Lego Fortnite چیست؟

اخیرا در تاریخ ۷ دسامبر ۲۰۲۳ بازی Lego Fortnite با همکاری اپیک گیمز و لگو منتشر شد. یک بازی جدید بقا و ساختن که رقیبی جدی برای بازی Minecraft خواهد بود. این بازی همچنین به صورت رایگان از داخل بازی Fortnite به بازیکنان ارائه می‌شود. همینطور برای انجام بازی لگو فورتنایت، باید ابتدا بازی فورتنایت را دانلود کرده باشید. پس از این کار می‌توانید از داخل بازی به آن دسترسی پیدا کنید. در این بازی همه چیز از شخصیت‌ها گرفته تا ساختارها از محصولات لگو الهام گرفته شده است. نقشه‌ای نیز که اپیک گیمز می‌گوید می‌توانید در آن کاوش کنید، بسیار بزرگ است و ۱۹ برابر نقشه جانبی بتل رویال فورتنایت است.‌

بازی Lego Fortnite چیست؟

در واقع اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم که Lego Fortnite چیست؟ آن را می‌توان به عنوان نسخه‌ای از Lego در بازی Fortnite دانست. بازی دارای یک حالت خلاقانه Microsoft است که در آن می‌توانید هر آنچه را که می‌خواهید بسازید. همچنین یک حالت بقا وجود دارد که در آن با چالش‌های موجود در جهان مقابله خواهید کرد. همینطور این بازی از قابلیت همکاری آنلاین با دوستان برخوردار است که تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیز را به بازیکنان ارائه می‌دهد. جهان‌های این بازی که با مواد منحصربه‌فرد ساخته شده‌اند، رویکرد متفاوت همه را به خود جلب خواهد کرد.

هر دنیای عظیم بازی Lego Fortnite طی یک فرآیند ایجاد می‌شود و بنابراین برای هر بازیکن منحصربه‌فرد است. در مناطقی مانند ساحل سنگی صخره‌ها و سایه خنک جنگل‌های سرسبز، پر از رمز و راز است که باید کشف کرد. همانطور که بازیکنان در جهان‌های وحشی که ساخته‌اند کاوش می‌کنند، ساکنان بی‌خطر و دوستانه‌ای خواهند یافت.(در واقع بسیاری از شخصیت‌ها و موجودات از بازی فورتنایت می‌آیند) از جمله حیواناتی مانند گاو و گوسفند که از آجرهای لگو ساخته شده‌اند. همچنین ممکن است ساکنان و موجودات نه چندان دوستانه‌ای مثل گرگ‌های وحشی، عنکبوت‌ها و حتی دزدان دریایی را کشف کنند.

جمع‌بندی

در جمع‌بندی این مطلب از کافه گیم که با عنوان بازی Lego Fortnite چیست؟ ارائه شد، باید به این نکته اذعان کنیم که در این بازی برخی از بازیکنان بازی ماجراجویی را ترجیح می‌دهند، برخی دیگر بر ساخت، گسترش و ارتقاء دهکده‌ها تمرکز دارند. از این رو عاشقان ماجراجویی می‌توانند در باس نبردهای افسانه‌ای شرکت کنند و سایر بازیکنان نیز دهکده‌های خود را رشد می‌دهند. این دو در بازی Lego Fortnite با هم کار می‌کنند تا دنیای وحشی خود را رام کنند.

با این حال این بازی یک گزینه عالی برای گیمرهای مشتاق به ساختن با عناصر لگو است. می‌توانید از لذت ساختن آثار لگو و پرکردن دنیای آن‌ها با ساختارهای که می‌توانند به‌طور یکپارچه با هم ترکیب شوند لذت ببرید. این بازی همچینن بر اساس خلاقیت و تخیل هر بازیکن، فرصت‌های بی‌پایانی را باز می‌کند و ارزش تجربه بازی بسیار بالایی دارد. در واقع بازیLego Fortnite  هر دو زمین آشنای فورتنایت و آجرهای منحصربه‌فرد گروه Lego را ترکیب می‌کند تا زمین بازی لذت‌بخش و خلاقانه‌ای را برای بازیکنان فراهم کند. لذا به همین دلیل است که بهترین ویژگی‌ها را دارد و به همه اجازه می‌دهد تا آن طور که می‌خواهند بازی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید