آموزش پیدا کردن کد اد فرندز در استیم

آموزش پیدا کردن کد اد فرندز در استیم

استیم یک پلتفرم بزرگ توزیع بازی‌های دیجیتالی است که امروز کاربران آن از مرز یک میلیارد نفر عبور کرده است. پلتفرمی پرطرفدار که به لطف خدمات و تخفیف‌هایی که ارائه می‌دهد، تا به امروز به حیات خود ادامه داده و بسیار محبوب شده است. همچنین استیم یک جنبه اجتماعی نیز دارد و به کاربران خود اجازه می‌دهد تا از طریق این پلتفرم با هم ارتباط برقرار کنند. حال اینکه برای ارتباط با دیگران نیاز به اد کردن آنها دارید که این کار با استفاده از کد اد فرندز (ADD FRIENDS) نیز قابل انجام است و ما در کافه گیم قصد داریم تا در طی این مقاله به آموزش پیدا کردن کد اد فرندز در استیم بپردازیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

کد اد فرندز در استیم ‌چیست و چه کاربردی دارد؟

فروشگاه استیم این قابلیت را برای کاربران خود فراهم کرده است که با دوستان یا سایر گیمرها از طریق استیم ارتباط برقرار کرده و بازی کنید. حال اینکه استفاده از کد اد فرندز یک روش‌ راحت برای اضافه کردن یک دوست یا سایر گیمرها به لیست دوستان شما است تا بتوانید با او یا به اتفاق او تجربه یک بازی دو یا چندنفره را داشته باشید. در حقیقت یافتن دوستان با استفاده از اسامی آنها به خاطر شباهت‌های که در بین اسامی میلیون‌ها کاربر وجود دارد سخت است، اما کد اد فرندز یک کد نه رقمی در بخش Steam Client  است که متعلق به یک نفر است و به راحتی می‌توان با استفاده از آن اقدام به اد کردن دوستان کرد. از این رو کد اد فرندز را باید کد شناسه دوستان در استیم دانست که برای اضافه کردن دوستان به اد لیست خود در استیم بسیار کاربردی است.

آیا کد اد فرندز تنها روش‌ اضافه کردن دوستان در استیم است؟

استفاده از کد اد فرندز ساده‌ترین و در عین حال راحت‌ترین راه برای اضافه کردن دوستان در استیم است. اما با این حال تنها روش اضافه کردن دوستان نیست و شما می‌توانید از روش‌های دیگری اعم از اضافه کردن دوستان از طریق فرستادن لینک، از طریق جستجوی نام کاربری یا از طریق داخل بازی اقدام به این کار کنید.

کتابخانه بازی های استیم
کتابخانه بازی های استیم

مزایای قابلیت اد فرندز در استیم چیست؟

قابلیت اد فرندز در استیم به شما امکان برقراری ارتباط با دوستان یا سایر بازیکنان در استیم را می‌دهد و این می‌تواند به تجربه بازی شما بیافزاید. با این حال اگر بخواهیم از مزایای قابلیت اد فرندز در استیم بگوییم عبارت است از:

  • در صفحه فرندز استیم شما می‌توانید به راحتی با دوستان خود ارتباط مستقیم برقرار کنید. این ارتباط شامل چت و گروه‌های چت یا ارسال پیام و ویس چت است.
  • می‌توانید تجربیات و پیشرفت‌هایی که در بازی به دست آورده‌اید را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و همچنین از تجربیات و پیشرفت‌های آنها بیاموزید.
  • می‌توانید با استفاده از قابلیت اد فرندز، دوستان یا سایر گیمرها را برای مسابقه و رقابت یا شرکت در تورنمنت‌های مختلف و بازی‌های گروهی دعوت کنید.
  • با استفاده از قابلیت اد فرندز قادر هستید تا بازی‌های خود را با آنها به اشتراک بگذارید یا حتی به آنها بازی هدیه بدهید.

چگونه کد اد فرندز را در استیم پیدا کنیم؟

همانطور که اشاره داشتیم، استفاده از کد اد فرندز برای اضافه کردن دوستان، یک روش ساده و در عین حال راحت است. اما برای اینکه بتوانید دوستان خود را با استفاده از کد اد فرندز در استیم اد کنید، باید طبق آموزش پیدا کردن کد اد فرندز در استیم این بخش از مقاله عمل کنید که مراحل آن عبارت است از:

  1. اول باید از طریق سایت یا اپلیکیشن استیم، وارد اکانت استیم خود شده و Log in شوید.
  2. حالا روی آخرین گزینه منوی افقی که نام اکانت شما هست ماوس را نگه دارید. اینجا یک پنجره باز می‌شود که باید روی گزینه Friends کلیک کنید.
  3. در این مرحله باید از لیستی که در سمت چپ استیم قرار دارد، روی گزینه Add friends کلیک نمایید.
  4. اینجا کد اد فرندز شما با عنوان Your Friend Code که یک کد ۹ رقمی است در دسترس خواهد بود. حالا می‌توانید با مشاهده و در اختیار گذاشتن این کد برای دوستان یا سایرین، از این طریق آنها شما را اد کرده و ارتباط برقرار کنید. به علاوه شما هم می‌توانید با در اختیار داشتن کد اد فرندز دوستتان و وارد کردن آن در قسمتEnter a friend Code آنها را پیدا کرده و اد کنید.

فروشگاه استیم

جمع‌بندی

هر کد اد فرندز استیم منحصر به یک کاربر است که همین باعث می‌شود تا دوستان خود را به راحتی پیدا کنید. از این رو ما در این مقاله با عنوان آموزش پیدا کردن کد اد فرندز در استیم کوشیدیم تا به این موضوع بپردازیم و مراحل انجام آن را به اختصار بیان کنیم. لذا با توجه به اهمیت قابلیت اد فرندز در استیم برای کاربران، می‌توانید از این روش برای اضافه کردن دوستان خود در استیم استفاده کنید. با این حال چنانچه به راهنمایی‌های بیشتر نیاز داشتید، می‌توانید از واحد پشتیبانی ما در کافه گیم کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید