آموزش مشاهده ریجن اکانت اپیک گیمز

آموزش مشاهده ریجن اکانت اپیک گیمز

اپیک گیمز یک شرکت بازی سازی چند ملیتی است که دفتر مرکزی آن در آمریکا قرار دارد. این شرکت با ساخت و انتشار موتور بازی سازی Unreal Engine و بازی بتل رویال فورتنایت به شهرت رسید و هم اکنون دارای فروشگاه اختصاصی خود با نام EpicGames Store است که امکان خرید و نصب بازی های مختلف رایگان و غیر-رایگان را در محیطی امن برای کاربران فراهم کرده است.

اکانت اپیک گیمز

برای استفاده ازخدمات و فروشگاه اپیک گیمز استور، لازم است که حتما در سایت اپیک گیمز ثبت نام کرده و اکانت داشته باشیم. با یک حساب میتوان از تمام سرویس های اپیک گیمز استفاده کرد. بعد از ساخت اکانت، در صورتی که محصولی (رایگان یا غیر رایگان) را از فروشگاه دیجیتالی اپیک گیمز استور خریداری کنید یا به Library خود اضافه کنید، ریجن یا کشور اکانت شما به مدت 6 ماه قفل می شود و امکان تغییر دادن آن تا 6 ماه میسر نیست.

ریجن اکانت اپیک گیمز از این جهت بسیار مهم است که قیمت بازی ها و محصولاتی که در فروشگاه اپیک گیمز استور عرضه می شوند، برای همه مناطق و کشورها یکسان نیست و ممکن است یک بازی در کشور به خصوصی بسیار گران و در کشور دیگری بسیار ارزان باشد.

نحوه مشاهده ریجن اکانت اپیک گیمز

  1. برای مشاهده ریجن اکانت اپیک گیمز، مطابق مراحل زیر عمل کنید:
  2. وارد سایت اپیک گیمز شوید و سپس وارد اکانت خود شوید. (به دلیل تحریم کاربران ایرانی، حتما از نرم افزار تغییر IP یا DNS و برنامه های رفع تحریم استفاده کنید)
  3. به صفحه تنظیمات اکانت وارد شوید.
  4. در این صفحه، به قسمت Address بروید. در فیلد Region/Country ریجن اکانت شما نوشته شده است.
ریجن اکانت اپیک گیمز
ریجن اکانت اپیک گیمز

دیدگاهتان را بنویسید