چگونه محصولات فورتنایت را ارزان تر بخریم؟

چگونه میتوانیم محصولات‌ فورتنایت را با ارزان ترین قیمت ممکن خریداری کنیم؟ برای فهمیدن جواب این سوال، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

فورتنایت

سه سال از عرضه بازی فورتنایت می‌گذرد و در این سه سال، فورتنایت با برگزاری ایونت‌ ها و همکاری های مختلف با خوانندگان مطرح و شرکت های سینمایی بزرگ دنیا مانند مارول و دی‌سی، کازمتیک (اسکین) های زیبایی را به بازی اضافه کرد که جذابیت بازی را برای طرفدارانش، بیشتر از پیش کرد.
اما چگونه میتوانیم این آیتم ها را (اسکین، ایموت، گلایدر و…) با قیمت کمتری خریداری کنیم؟

گیفتینگ

گیفت کردن، قابلیتی است که فورتنایت در همان سال دوم عرضه فورتنایت به بازی اضافه کرد و مورد استقبال پلیرها قرار گرفت. با استفاده از این قابلیت شما میتوانید آیتم های مختلف آیتم شاپ فورتنایت را برای دوستان خود بصورت هدیه (گیفت) ارسال کنید یا از دوستانتان بخواهید آیتمی را برای شما گیفت کند. اما سوالی که پیش می آید این است که این قابلیت چگونه به خرید ارزان تر آیتم ها کمک میکند؟

گیفت آیتم شاپ فورتنایت
گیفت آیتم شاپ فورتنایت

خدمات گیفتینگ کافه گیم

کافه گیم قابلیت گیفت آیتم شاپ را در قسمت فروشگاه خود قرار داده تا شما کاربران عزیز سایت کافه گیم بتوانید آیتم مورد نظرتان را با قیمتی بسیار کمتر از قیمت خرید مستقیم ویباکس تهیه کنید. برای مثال، اگر قیمت فعلی هزار ویباکس 150 هزار تومان باشد، شما میتوانید آیتم هزار ویباکسی را با قیمت 99 هزار تومان تهیه کنید.
علت پایین بودن قیمت گیفتینگ نسبت به خرید ویباکس این است که ما برای گیفت کردن ویباکس، اکانت های خودمان را با خرید پک های 10,000 ویباکسی شارژ میکنیم و هنگام خرید این پک ها، 3,500 ویباکس از طرف اپیک گیمز به صورت هدیه فعال می شود.
اما گیفتینگ مزایای دیگری هم دارد!

به اندازه نیازتان پرداخت کنید.

کمترین پک ویباکس قابل خرید در بازی، 1000 ویباکس می باشد. برای مثال شما برای خرید یک ایموت 200 ویباکسی، باید 1000 ویباکس خریداری کنید تا بتوانید ایموت مد نظرتان را خریداری کنید؛ اما با استفاده از خدمات گیفتینگ کافه گیم، شما باید هزینه همان 200 ویباکس را پرداخت کنید که نسبت به خرید هزار ویباکس، بسیار به صرفه تر است.

پک های ویباکسی موجود و قابل خرید خدمات گیفتینگ کافه گیم:

  • آیتم 200 ویباکسی
  • آیتم 300 ویباکسی
  • آیتم 400 ویباکسی
  • آیتم 500 ویباکسی
  • آیتم 800 ویباکسی
  • آیتم 1200 ویباکسی
  • آیتم 1500 ویباکسی
  • آیتم 2000 ویباکسی

نکات مهم

برای استفاده از خدمات گیفتینگ، شما باید حداقل دو روز قبل از سفارش، به آیدی های نوشته شده. در توضیحات محصول درخواست دوستی یا Friend Request ارسال کرده باشید. در صورتی که امروز درخواست دوستی ارسال کنید، تیم ما بعد از 2 روز قادر به ارائه خدمات به شما خواهند بود. این محدودیت از سوی سازنده بازی قرار داده شده و امکان دور زدن آن وجود ندارد.
محدودیت روزانه گیفت برای هر اکانت فورتنایت، 5 عدد گیفت در هر روز می باشد. با توجه به اینکه در حال حاضر فقط 5 اکانت برای گیفت کردن آیتم وجود دارد، روزانه قادر به ارائه خدمات گیفتینگ به 25 نفر هستیم. اولویت ما برای گیفت کردن آیتم با کسانی است که زودتر برای پشتیبانی ما، نام آیتمی که میخواهند دریافت کنند را ارسال میکنند.
ویباکس قابل گیفت کردن نیست. فقط آیتم های درون آیتم شاپ فورتنایت (مانند اسکین، ایموت، گلایدر، برخی از باندل های ویباکسی و….) قابل گیفت کردن هستند.
همین حالا خدمات گیفتینگ کافه گیم را امتحان کنید.