بررسی باندل جوکر فورتنایت

خرید باندل جوکر فورتنایت

امروز قصد داریم باندل The Last Laugh فورتنایت که با نام باندل جوکر شناخته می‌شود را بررسی کنیم، با کافه گیم همراه باشید.

محصولات مرتبط: باندل جوکر فورتنایت

 

جوکر

جوکر یکی از شناخته ترین و محبوب ترین شخصیت‌های سینمایی این روزهاست و تقریباً برای همه‌ی ما شناخته شده است. کمتر کسی پیدا می‌شود که نام جوکر را نشنیده باشد یا عکس آن را ندیده باشد. این شخصیت ضدقهرمان شرورِ دنیای DC با آخرین همکاری اپیک گیمز و DC Comics، پای خود را به دنیای کارتونی و هیجان‌انگیز فورتنایت باز کرده تا جذابیت بازی را برای طرفداران این شخصیت محبوب، بیشتر کند.

جوکر
جوکر

معرفی باندل، زمان عرضه و پلتفرم ها

باندل جوکر فورتنایت، یکی از باندل های جدید بازی پرطرفدار فورتنایت می باشد که در تاریخ 18 نوامبر (28 آبان) برای پلتفرم های پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس و نینتندو سوییچ عرضه شد. این باندل تاکنون به صورت دیجیتالی عرضه نشده و فقط در فروشگاه های فیزیکی ایالات متحده و اروپا عرضه شده است.

مشاهده شده که برخی سایت های خارجی اقدام به فروش این باندل به صورت مجازی کرده اند؛ لازم به ذکر است که باندل جوکر تا زمان نگارش این مطب، به صورت دیجیتال عرضه نشده  و در فروشگاه (استور) بازی قرار نگرفته است و فروشگاه‌های خارجی ای که اقدام به فروش این محصول میکنند، در واقع محصول را از فروشگاه های فیزیکی خریداری کرده و کد آن را با قیمت بالاتر عرضه می‌کنند.

محتویات باندل جوکر

محتویات این باندل به شرح زیر است:

1,000 V-Bucks

Joker, Midas Rex & Poison Ivy

Laugh Riot, Back Bloom & Midas Crest Back Blings

Bad joke, the Joker’s Revenge, Ivy Maker & Kingmaker

خرید باندل جوکر فورتنایت
خرید باندل جوکر فورتنایت

قیمت باندل جوکر. بخریم یا نخریم؟

باندل جوکر بصورت فیزیکی با قیمت 30 دلار عرضه شده که سایت های مذکور، این باندل را به صورت دیجیتالی و با قیمتی بین 33 الی 40 دلار عرضه می‌کنند. که با توجه به قیمت فعلی دلار، خرید این محصول در حال حاضر مقرون به صرفه نیست و باید منتظر عرضه دیجیتالی این محصول باشیم تا با قیمت کم‌تر و برای تمام مناطق (ریجن ها) در فروشگاه بازی قرار بگیرد.
اگر می‌خواهید زودتر از سایرین این باندل را داشته باشید، می‌توانید اکنون آن را خریداری کنید اما پیشنهاد ما این است که تا زمان قرارگرفتن این باندل در آیتم شاپ صبر کنید تا بتوانید با قیمت مناسب‌تری آن را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید