سرویس گوگل Voice: شماره مجازی دائمی برای اپل آیدی

سرویس گوگل Voice: شماره مجازی دائمی برای اپل آیدی

اگر شما هم قصد دارید تا یکی از کاربران محصولات اپل نظیر آیفون، آیپد، iPod یا Mac باشید، به اپل آیدی نیاز دارید که به مثابه یک کارت هویت برای کاربران این محصولات به حساب می‌آید. منتها برای ساخت اپل آیدی به یک شماره تلفن نیاز دارید که متاسفانه شماره‌های ایران به دلیل‌ تحریم‌ها از سوی اپل پشتیبانی نمی‌شوند. از این رو ما قصد داریم تا در این مقاله به موضوع سرویس گوگل Voice شماره مجازی دائمی برای اپل آیدی بپردازیم. روشی مناسب که می‌تواند به شما کمک کند تا مشکل داشتن یک شماره تلفن خارجی معتبر برای ساخت اپل آیدی را حل کنید. پس در ادامه همراه ما باشید.

سرویس گوگل Voice چیست و چه کاربردی دارد؟

سرویس گوگل Voice مبتنی بر اینترنت است که یک شماره تلفن منحصر به فرد را در اختیار شما قرار می‌دهد. این شماره به نام شماره مجازی گوگل شناخته می‌شود. همچنین این شماره پس از دریافت برای افرادی که سعی دارند با شما از این طريق ارتباط برقرار کنند، ثابت می‌ماند. همینطور گوگل Voice به شما این امکان را می‌دهد تا تماس‌ها را کنترل کنید، شماره‌ها را مسدود کنید و حتی قوانینی را برای هر تماس گیرنده اعمال نمایید. به علاوه می‌توانید از شماره مجازی گوگل Voice به مانند یک شماره معمولی ایالات متحده استفاده کنید. ضمن اینکه برای ایجاد یک حساب کاربری جدید در شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام و واتساپ که به تایید حساب با شماره تلفن نیاز دارند، یا ساخت اکانت‌هایی مثل اپل آیدی می‌توانید از سرویس شماره مجازی گوگل Voice استفاده کنید.

برخی از قابلیت های سرویس گوگل ویس
برخی از قابلیت های سرویس گوگل ویس

اپل آیدی چیست و چه کاربردی دارد؟

اپل آیدی نوعی اکانت شناسایی کاربر از سوی اپل است که به آنها اجاره می‌دهد تا از فروشگاه و خدمات غنی محصولات اپل در آیفون و آیپد یا Mac وiPod  استفاده کنند. از این رو کسانی که اقدام به خرید این محصولات می‌کنند، یکی از اولین کارهایی که برای استفاده بهینه از دستگاه‌های اپل خود باید انجام دهند، ساخت اپل آیدی است. با استفاده از حساب کاربری اپل آیدی می‌توانید از اپل استور، آیتونز، آی‌کلود و سایر خدمات شرکت اپل بهره‌مند شوید. همچنین برای ساخت اپل آیدی می‌توانید از طریق دستگاه‌های اپل یا از طریق وب سایت Apple اقدام کنید.

آموزش ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شمارهپیشنهاد مطالعه: آموزش ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شماره

منتها یکی از مشکلاتی که همیشه ما ایرانی‌ها با آن مواجه بوده‌ایم، تحریم‌ها هستند که سبب شده تا اپل آیدی از شماره‌های با پیش کد ایران پشتیبانی نکند و برای ساخت آن به مشکل بخوریم. قبلا کاربران ایرانی با روش‌های مختلف و تکنیک‌های دور زدن‌ این محدودیت‌ها، همواره موفق به ساخت اپل آیدی رایگان و بعضا با پرداخت هزینه بوده‌اند. اما این تا وقتی بود که به فرم ثبت نام اپل آیدی در جهت اجرای سیاست‌های امنیتی این شرکت، فیلد شماره تلفن اضافه نشده بود. با این حال امروز برای مشکل شماره تلفن نیز راه حل مناسبی وجود دارد که استفاده از شماره مجازی دائمی سرویس گوگل Voice است که در بخش‌های‌ بعدی به آن خواهیم پرداخت.

اپل آیدی
اپل آیدی

چگونه شماره مجازی دائمی سرویس گوگل Voice تهیه کنیم؟

در واقع شماره مجازی دائمی سرویس گوگل Voice یک شماره از کشور آمریکا با پیش شماره آن کشور است که انجام تماس یا پیامک با آن در خود آمریکا رایگان است. شماره‌ای که دائمی هست و مثل جیمیل که می‌سازید متعلق به شما بوده و اگر از هر ۵ الی ۶ ماه از آن استفاده کنید، تاریخ مصرف ندارد. و به طور کلی استفاده از خدمات گوگل Voice برای همه کاربران حساب Gmail رایگان است. که البته این رایگان بودن شامل کشورهای تحت تحریم آمریکا همچون ایران نمی‌شود. لذا بهترین راه برای تهیه شماره مجازی دائمی گوگل Voice خرید آن است. برای خرید شماره مجازی گوگل Voice نیز هیچ جای نگرانی وجود ندارد، زیرا امروز سایت‌های زیادی وجود دارند که حساب‌های Google Voice را ارائه می‌دهند. از جمله می‌توانید شماره مجازی گوگل Voice را از وب سایت معتبر کافه گیم، به عنوان مرجع فروش انواع بازی و گیفت کارت با قیمت‌های مناسب خریداری نمایید.

چگونه از شماره مجازی دائمی سرویس گوگل Voice برای اپل آیدی استفاده کنیم؟

یکی از استفاده‌های بسیار کاربردی که از شماره مجازی دائمی سرویس گوگل می‌شود، برای اپل آیدی است. زیرا به خاطر تحریم‌ها، نمی‌توان از شماره‌های ایران در فیلد ثبت‌نام اپل آیدی استفاده کرد. از این رو ما در این بخش مراحل استفاده از شماره مجازی دائمی سرویس گوگل Voice برای اپل آیدی را اورده‌ایم که عبارت است از:

  • ابتدا باید وارد سایتی شوید که با آن اپل آیدی ساخته می‌شود. اینجا باید اطلاعات هویتی و همچنین ایمیل و رمز عبور و کشور شماره که باید ایالات متحده آمریکا باشد و شماره گوگل ویس را وارد کنید. در انتها پس از تکمیل کردن این اطلاعات و پرکردن اعداد داخل یک عکس، می‌بایست گزینه Continue را بزنید.
  • اینجا اطلاعاتی که در بخش قبلی پر کرده‌اید اگر مشکلی نداشته باشد، از سوی شرکت اپل ایمیلی در قالب یک کد ۶ رقمی برای شما ارسال می‌شود که باید آن را تایید کنید.
  • پس از تایید ایمیل در مرحله قبل، حالا باید شماره مجازی را از طریق کدی که مجددا از سوی شرکت اپل برای شماره موبایل شما فرستاده می‌شود را تایید کنید. و چون از شماره مجازی دائمی سرویس گوگل Voice استفاده کرده‌اید، برای دیدن کد و تایید آن باید از طریق اپلیکیشن اندروید و iOS یا نسخه تحت وب گوگل Voice اقدام نمایید.

جمع‌بندی

در پایان به عنوان جمع‌بندی باید عنوان کنیم که ساخت اپل آیدی با استفاده از شماره مجازی دائمی سرویس گوگل Voice، تنها روش امن و مطمئن برای ما ایرانی‌ها هست تا بتوانیم راحت و بدون دردسر اقدام به ساخت اپل آیدی نماییم. زیرا این شماره‌ها از امنیت بالایی برخوردار هستند و در عین حال قابل انتقال به جیمیل شخصی نیز می‌باشند. با این حال استفاده از روش‌های دیگر مثل داشتن آشنا در خارج از کشور و اقدام از طریق آنها برای دادن شماره واقعی خارج از ایران، همواره می‌تواند به جهت دسترسی پیدا کردن آنها به حساب کاربری شما نا ایمن باشد.

دیدگاهتان را بنویسید