قبل از خرید محصولات فورتنایت حتما بخوانید

قبل از خرید محصولات فورتنایت حتما بخوانید

نکاتی که قبل از خرید محصولات فورتنایت حتما باید بخوانید

هنگام خرید یک محصول، باید نکاتی را در مورد محصول، اکانت و … بدانید تا بتوانید تجربه یک خرید راحت و بدون دردسر را برای خودتان رقم بزنید. پیشنهاد میکنیم این مطلب را حتما تا انتها مطالعه کنید.

با چه پلتفرمی بازی میکنید؟ نوع اکانت خود را درست انتخاب کنید.

در هنگام خرید و انتخاب نوع اکانت، حتما دقت کنید که پلتفرم خود را به صورت صحیح انتخاب کنید. برای مثال اگر با پلی استیشن فورتنایت بازی میکنید باید اکانت خود را پلی استیشن یا PSN انتخاب کنید. در صورتی که با ایکس باکس بازی میکنید، باید اکانت مایکروسافت یا ایکس باکس خود را وارد کنید. همچنین می توانید راهنمای انتخاب نوع اکانت را مطالعه کنید تا در انتخاب نوع اکانت اشتباه نکنید.

ریجن اکانت اپیک گیمز خود را به یاد داشته باشید.

تمام محصولات فورتنایت سایت کافه گیم (بجز آنهایی که در توضیحات، ریجن خاصی ذکر شده است) به صورت ریجن فری می باشند. یعنی مهم نیست که ریجن اکانت پلی استیشن یا اپیک گیمز شما کدام کشور باشد. میتوانید هر محصولی که خواستید را خریداری کنید و در کوتاه ترین زمان آن را روی اکانت خود دریافت کنید.

برخی از محصولات خاص مانند باندل سیو د ورلد  در حال حاضر برای ریجن روسیه قابل فعال سازی هستند اما سایر محصولات، محدودیت ریحن ندارند. برای مشاهده ریجن اکانت اپیک گیمز، میتوانید راهنمای مشاهده ریجن اکانت اپیک گیمز را مطالعه کنید.

تایید دومرحله ای اکانت خود را غیرفعال کنید.

تایید دومرحله ای اکانت، یک لایه امنیتی دیگر به اکانت شما اضافه میکند و در افزایش امنیت اکانت فورتنایت شما تاثیر زیادی دارد. اما هنگام خرید از سایت، باید تایید دومرحله ای اکانت خود را غیرفعال کنید تا تیم ما بتوانند بدون مشکل و در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را تکمیل کنند. میتوانید از آموزش های زیر برای غیرفعال کردن تایید دومرحله ای استفاده کنید:

آموزش فعال و غیرفعال کردن تایید دومرحله ای اپیک گیمز

آموزش فعال و غیرفعال کردن تایید دومرحله ای اکانت پلی استیشن

در صورت امکان، وارد فورتنایت نشوید.

بعد از ثبت سفارش، بهتر است تا زمان دریافت ایمیل و پیامک تکمیل سفارش وارد فورتنایت نشوید. زیرا با ورود شما به بازی، در صورتی که تیم ما وارد اکانت شما شده باشند، از بازی خارج خواهند شد و امکان انجام سفارش وجود ندارد.

اگر از پلی استیشن استفاده میکنید، نیاز نیست از اکانت خود خارج شوید یا کنسول را خاموش کنید. فقط دقت داشته باشید که فورتنایت را اجرا نکنید تا بتوانیم سریع تر سفارش شما را تکمیل کنیم. میتوانید تا زمان تکمیل سفارش از سایر بازی های پلی استشن خود استفاده کنید.

در صورتی که بعد از ثبت سفارش میخواهید فورتنایت را اجرا کنید، حتما به خاطر داشته باشید که بعد از خارج شدن ناگهانی از بازی، تا زمان دریافت ایمیل تکمیل سفارش نباید وارد بازی شوید.

به ایمیل اکانت خود حتما دسترسی داشته باشید.

هنگامی که از یک مرورگر جدید وارد اکانت پلی استیشن شما می شویم، ممکن است یک کد 6 رقمی به آدرس ایمیل اکانت شما ارسال شود و ما برای ورود به اکانت شما، به آن کد احتیاج پیدا خواهیم کرد. پس حتما ایمیل را روی گوشی یا کامپیوتر خود داشته باشید که بتوانید کد را در اختیار تیم ما قرار دهید.

از لینک بودن اکانت کنسول خود به اپیک گیمز اطمینان حاصل کنید.

اگر با پلی استیشن بازی میکنید، حتما مطمئن شوید که اکانتتان به اپیک گیمز لینک شده است. برای چک کردن لینک بودن اکانت، میتوانید آموزش لینک کردن اکانت را مطالعه کنید.

حروف رمز و ایمیل خود را به درستی وارد کنید.

دقت کنید که حتما رمز و ایمیل خود را به صورت صحیح وارد کنید. برای مثال اگر حرف اول پسورد شما بزرگ نیست و کیبورد گوشی شما حرف اول هر واژه را بزرگ تایپ می کند، این موضوع را در یادداشت خرید یادداشت کنید.

اگر سوال یا مشکل دیگری دارید…

اگر سوالی داشتید یا به کمک نیاز داشتید، همیشه میتوانید روی پشتیبانی های ما حساب کنید. سوالات خود را در ساعات کاری از طریق چت آنلاین سایت با پشتیبانی های ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید