بررسی دلایل بک خوردن آیتم های گیفتینگ سایر فروشگاه ها

این روزها سخت گیری های اپیک گیمز بیشتر شده و دوباره شاهد بک (برگشت) خوردن آیتم های گیفتینگ و ویباکس های خریداری شده از فروشگاه های متفرقه از اکانت مشتریان هستیم. آیا این بک خوردن ها شامل حال شما هم می‌شود؟ با کافه گیم همراه باشید.

مطالب مرتبط: چگونه محصولات فورتنایت را ارزان تر بخریم؟

دلیل حذف آیتم های گیفتینگ و ویباکس ها

مهم ترین دلیل این بک خوردن ها، استفاده از ویباکس اکانت های هکی برای گیفت کردن آیتم های آیتم شاپ است. بسیاری از فروشگاه ها که ویباکس های گیفتینگ خود را با قیمت های غیر معقول و بسیار پایین عرضه می‌کنند، در واقع با استفاده از ویباکس های غیرقانونی در حال کسب درآمد هستند؛ این ویباکس ها با دلار های غیرقانونی و با استفاده از کارت های اعتباری غیرقانونی خریداری می‌شوند و هنگامی که صاحب کارت برای پیگیری مبالغ خود شکایت می‌کند، اپیک گیمز ویباکس های خریداری شده را از اکانت حذف می‌کند و مسلما تمام آیتم های گیفت شده نیز از اکانت ها حذف می‌شوند.

آیا محصولاتی که از فروشگاه کافه گیم خریداری می‌کنید هم بک می‌خورند؟

جواب این سوال یک کلمه است؛ خیر.

تمام محصولات و خدمات ارائه شده توسط فروشگاه کافه گیم، با متدهای پرداخت و دلار های کاملاً قانونی خریداری می‌شوند و هرگز آیتم های خریداری شده توسط کافه گیم از اکانت های شما حذف نخواهند شد. ما به شما تضمین 100 درصدی می‌دهیم که آیتم ها هیچوقت از اکانت شما حذف نشوند و همچنین مشکلی برای اکانتتان پیش نیاید.

امکان بک خوردن چه محصولاتی وجود دارد؟

با هر محصولی که از فروشگاه های نامعتبر تهیه می‌کنید، احتمال Ban شدن اکانت خود را بالا می‌برید. اگر نمی‌خواهید از ما خریداری کنید، بهتر است قبل از خرید از سایر فروشگاه ها سوابق آن فروشگاه و تمام جوانب امنیتی را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید. مهم ترین نکته برای اعتماد به یک سایت، داشتن نماد اعتماد الکترونیکی است که فروشگاه کافه گیم از همان ابتدای فعالیت خود و برای جلب اعتماد و رضایت شما کاربران عزیز، آن را دریافت کرده است.

چرا با وجود ارزان بودن قیمت گیفتینگ های ما، امکان بک خوردن وجود ندارد؟

جواب این سوال مشخص است؛ ویباکس هایی که ما برای گیفتینگ خریداری میکنیم، پک های 13500 ویباکسی قانونی هستند و مستقیما توسط تیم کافه گیم و با دلار کاملا قانونی خریداری می شوند و هیچوقت برگشت نخواهند خورد.

همچنین شما کاربران عزیز می‌توانید برای استفاده از خدمات گیفتینگ ما، وارد محصولی که در زیر قرار داده ایم شوید و محصولات و آیتم های فورتنایت را با قیمتی پایین تر و به صرفه تر از خرید مستقیم ویباکس خریداری کنید.

گیفتینگ قانونی فورتنایت

دیدگاهتان را بنویسید