آموزش نصب فورتنایت و سیو د ورلد برای کامپیوتر

آموزش نصب فورتنایت و سیو د ورلد برای کامپیوتر

اگر میخواهید فورتنایت یا بخش سیو د ورلد فورتنایت را روی کامپیوتر خود نصب کنید اما نمیدانید که چگونه این کار را انجام دهید، با کافه گیم همراه باشید.

دانلود برنامه اپیک گیمز لانچر

Epic games launcher فروشگاه رسمی اپیک گیمز (سازنده بازی فورتنایت) است و این بازی فقط از طریق لانچر اختصاصی اپیک گیمز نصب و اجرا می شود. برای نصب اپیک گیمز لانچر، وارد لینک زیر شوید. (دسترسی برای کاربران ایرانی مقدور نیست. از نرم افزار های تغییر آی پی یا سرویس رفع تحریم شکن استفاده کنید.)

epicgames.com/store/en-US/download

بعد از ورود به سایت بالا، با صفحه زیر مواجه می شوید. روی Download Epic Games launcher کلیک کنید.

دانلود فورتنایت برای کامپیوتر

بعد از اتمام بارگیری، فایل دانلود شده را اجرا کنید و روی Install کلیک کنید.

نصب اپیک گیمز لانچر

بعد از اتمام دانلودها و نصب شدن اپیک گیمز لانچر، برنامه به صورت خودکار اجرا می شود. در صورت عدم اجرا میتوانید روی آیکون ایجاد شده بر روی دسکتاپ با نام Epic Games Launcher کلیک کنید یا از طریق منوی استارت و جستجوگر ویندوز نام برنامه را جستجو و سپس اجرا کنید.

بعد از اجرای اپیک گیمز لانچر، صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد. در صورتی که اکانت پلی استیشن، ایکس باکس و … دارید و میخواهید با اکانتتان وارد شوید، روی پلتفرم مورد نظر کلیک کرده و سپس فرایند ورود از طریق پلتفرم انتخابی خود را تکمیل کنید. بعد از تکمیل فرایند ورود، به اپیک گیمز لانچر هدایت می شوید.

صفحه لاگین اپیک گیمز

در صورت لینک نبودن اکانت به اپیک گیمز، صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد. برای لینک کردن اکانت خود به اپیک گیمز، آموزش لینک کردن اکانت به اپیک گیمز را مطالعه کنید. در صورتی که با اکانت اپیک گیمز وارد شدید یا اکانتتان از قبل لینک شده است، نیاز نیست این مرحله را انجام دهید و باید به مرحله بعد بروید.

صفحه لینک کردن اکانت به اپیک گیمز
صفحه لینک کردن اکانت به اپیک گیمز

پس از ورود به اکانت، باید وارد قسمت Store شوید و با استقاده از گزینه جستجو (Search) عبارت Fortnite را جستجو کنید.

بعد از پیدا کردن فورتنایت، روی آن کلیک کنید. سپس در صفحه زیر، روی View Offers کلیک کنید.

در صورتی که از قبل فورتنایت را به لیست بازی های خود (Library) اضافه کرده باشید گزینه Owned (تصویر زیر) و در صورتی که اضافه نکرده باشید، گزینه Get را مشاهده می کنید. برای افزودن فورتنایت به لیست بازی های خود روی Get کلیک کنید.

بعد از کلیک روی Get صفحه ای مانند تسویر زیر را مشاهده می کنید. روی Place Order کلیک کنید.

با موفقیت توانستید فورتنایت را به لایبراری خود اضافه کنید. حالا به بخش Library بروید و روی تصویر فورتنایت کلیک کنید.

برای تغییر مسیر نصب فورتنایت روی گزینه Browse کلیک کنید. در صورتی که قصد تغییر مسیر پیش فرض را ندارید، نیاز نیست چیزی را تغییر دهید.

به صورت پیش فرض، بخش سیو د ورلد فورتنایت برای شما دانلود و نصب نخواهد شد. برای نصب سیو د ورلد روی گزینه Options کلیک کنید. سپس در صفحه باز شده، روی Fortnite Save the world کلیک کنید و تیک آن را فعال کنید. در صورتی که میخواهید بازی با کیفیت بالاتر و جزییات بیشتر نصب شود، تیک گزینه High Resolution Textures را نیز فعال کنید. با فعال کردن این گزینه، حجم بازی تقریبا دوبرابر خواهد شد. بعد از اعماد تغییرات دلخواه خود، روی Apply کلیک کنید.

نصب سیو د ورلد فورتنایت

بعد از اتمام اعمال تغییرات دلخواه، روی Install کلیک کنید و منتظر بمانید تا نصب فورتنایت تکمیل شود.

بعد از نصب، میتوانید بازی را از طریق میانبری (Shortcut) که روی دسکتاپ ایجاد شده اجرا کنید.

3 دیدگاه برای “آموزش نصب فورتنایت و سیو د ورلد برای کامپیوتر

  1. mahdi123 گفته:

    سلام ببخشید من هر موقعی که میرم داخل سیو د ورلد و مپ رو انتخاب می‌کنم و استارت رو میزنم ارور میده و میگه دانلود نشده و میندازه از گیم بیرون وقتی اپیک گیمز رو باز میکنم و میرم بخش آپشن ها و سئو د ورلد رو دان میکنم و باز هم بر میگردم و میرم داخل گیم باز ارور رو میده میگه دان نشده و بر میگردم میبینم که باز هم دکمه دان هست و یه جورایی فایل رو پاک کرده پلتفرمم پی سی هستش اگه میشه بگید مشکلش چیه ممنون از سایت خوبتون

    • مدیریت پشتیبانی گفته:

      سلام وقت بخیر. این مشکلات میتونه هر دلیلی داشته باشه، از نصب یک نرم افزار فریز اطلاعات هارد گرفته تا سخت گیری آنتی ویروسی که نصب کردید. برای همین بنده نمیتونم راه حل نهایی بهتون بدم.ولی اگر مطمعنید که هارد کامپیوتر تون مشکلی نداره، بهتره اول از گزینه verify استفاده کنید تا فایل های فورتنایت کامل بررسی بشن که ناقص نباشن.
      بهتره قبل دانلود سیو د ورلد حجم کل پوشه فورتنایت رو با بعد نصب شدن و همچنین بعد از به وجود اومدن مشکل مقایسه کنید.اگه حجم فایل بعد وارد شدن به بازی با قبل نصب سیو د ورلد برابره، مطمعنا مشکل شما پاک شدن فایل ها است که باید آنتی ویروس و بقیه نرم افزار هایی که نصب دارید رو بررسی کنید که اختلالی ایجاد نکنن.
      اگر باز هم این مشکل ادامه داشت بهتره فورتنایت رو در یک درایو دیگه هارتون نصب کنید.

  2. ALFA گفته:

    سلام من یه مشکلی دارم سیو د وردم بعد از هر اپدیت پاک میشه و باید از اول دانلود کنم راه حلی دارید؟یعتی وقتی اپدیت میکنم و میرم تو بازی باید باید دوباره بیام تو اپشنز و دوباره تیک سیو د ورلد رو بزنم تا دان بشه با اینکه قبل از اپدیت این کارو کرده بودم /این اتفاق چند بار افتاده واسم ممنون میشم کمک کنید

دیدگاهتان را بنویسید