بررسی بازی رایگان Genshin Impact

بررسی بازی رایگان Genshin Impact

بازی Genshin Impact با حال و هوایی مشابه سری معروف Legend Of Zelda، یکی از بهترین تجربه‌ها برای طرفداران سبک نقش آفرینی و انیمه می‌باشد. پلتفرم‌های مقصد این بازی شامل نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4 و 5، رایانه‌های ویندوزی و گوشی‌های اندرویدی و iOS هستند. استودیوی چینی miHoYo در سال 2012 تاسیس شده است و عناوین مختلفی را در کارنامه‌ی خود دارد که همه‌ی آن‌ها اتمسفر انیمه‌ای دارند. تیم بزرگ miHoYo از بیش از 2 هزار نفر تشکیل شده است و احتمالاً‌ درحال گسترش بازی بعدی خود هستند اما اطلاعاتی از آن در دسترس نیست.

ممکن است در ابتدا تصور کنید که Genshin Impact هم از بازی‌های رایگان موبایلی است که فقط تیزرهای تبلیغاتی جذابی دارد. اما باید بدانید که سخت در اشتباه هستید. طبق آخرین آمار، این عنوان توانست محبوبیت بسیار بالایی را در بین گیمرها پیدا کند و بیش از 9 میلیون پلیر آن را تجربه کرده‌اند. اما موفقیت‌های Genshin Impact به آمار دانلود ختم نمی‌شود. این بازی توانست جوایز بسیار زیادی را از آن خود کند. این جوایز شامل بهترین بازی فروشگاه گوگل و بهترین بازی iOS در سال 2020 است. همچنین Genshin Impact توانست میانگین امتیاز 84 را در وب‌سایت متاکریتیک ثبت کند که این نمره را بسیاری از بازی‌های AAA و پرهزینه نتوانسته‌اند به‌دست بیاورند.

نقشه بزرگ بازی Genshin Impact
نقشه بزرگ بازی Genshin Impact

سبک هنری و جلوه‌های بصری

استایل طراحی محیط بازی به شدت از عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild الهام گرفته شده است. بنابراین به همان زیبایی دنیای زلدا می‌باشد. نکته قابل توجه این است که با وجود این که Genshin Impact بر روی گوشی‌های هوشمند نیز عرضه شده است، بر روی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی نیز از گرافیک بسیار چشم‌نوازی بهره می‌برد. اما باعث تعجب است که بازی بر روی آیپد از نرخ فریم 60 استفاده می‌کند اما بر روی کنسول‌ها 30 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. هنگام گشت و گذار در دنیای بازی، علاوه بر نورپردازی زیبا و سبک هنری، از پویایی و وجود موجودات مختلف در محیط لذت خواهید برد.

گرافیک خیره کننده بازی Genshin Impact
گرافیک خیره کننده بازی Genshin Impact

گیم‌پلی و داستان Genshin Impact

در محیط بازی، موجودات و شخصیت‌های دیگری نیز وجود دارند و با پیشرفت در بازی، کرکترهای دیگری به جز شخصیتی که بازی را با او آغاز کرده‌اید در دسترس شما قرار می‌گیرد. هرکدام از این شخصیت‌ها قدرت و ویژگی‌های به خصوصی دارند که تنوع بسیار جذابی را در گیم‌پلی بازی ایجاد کرده‌اند. برای مثال، یکی از شخصیت‌ها قابلیت از بین بردن دشمنان به واسطه آتش را دارد و البته هرکدام از این افراد نقطه ضعف و قدرت خود را دارند. برای مثال، آب نقطه ضعف اتش است اما برای کرکتری که قدرت او الکتریسیته است، آب یک قدرت اضافه در مبارزات به شمار می‌آید. در هر لحظه حتی در میان مبارزات نیز می‌توانید کرکتر خود را تعویض نمایید.

مرتبط با این نوشته: خرید کریستال Genshin Impact

طراحی مراحل داستانی بازی از تنوع نسبتاً مناسبی برخوردار هستند و در گفتگوها امکان انتخاب دیالوگ‌ها نیز وجود دارد اما شاهد داستان چندان قوی‌ای نیستیم. داستان Genshin Impact از جایی شروع می‌شود که یک خواهر و بردار که به طور مداوم در حال سفر بین دنیاهای مختلف هستند، به یک جزیره می‌روند و در آن جا یک موجود خطرناک با آن‌ها درگیر می‌شود و یکی از آن‌ها را اسیر می کند. حال شما باید انتخاب کنید که کدام یک آزاد می‌شود تا بتوانید بازی را با او شروع کنید.

همچنین امکان تجربه این بازی به صورت چند نفره را دارید که انجام چالش‌های آن نیز بسیار سرگرم‌کننده هستند. اما مبارزات بازی چندان چالش برانگیز ظاهر نشده‌اند. موسیقی‌های این اثر توسط یک گروه ارکستر بزرگ نواخته شده‌اند و همانند بازی‌های RPG بزرگ، برای هر منظقه از بازی موسیقی جداگانه‌ای ساخته شده و لذت گشتن در محیط بازی را چندین برابر کرده است.

گیم پلی بازی Genshin Impact
گیم پلی بازی Genshin Impact

آیا Genshin Impact ارزش تجربه دارد؟

مانند هر عنوانی، این بازی هم بی‌نقص نیست اما نکات مثبت آن به عنوان یک بازی مستقل، پررنگ‌تر هستند. داستان بازی کاملاً سطحی است اما ترکیب گیم‌پلی متنوع و گرافیک هنری فوق‌العاده‌ی آن می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند. بنابراین اگر به بازی‌های نقش آفرینی علاقه دارید و طراحی انیمه‌ای شخصیت‌ها می‌تواند شما را جذب کند، Genshin Impact را به هیچ عنوان از دست ندهید.

دانلود بازی گنشین ایمپکت

بازی گنشین ایمپت یا نیروی گنشین برای پلتفرم های ویندوز، پلی استیشن 4، اندروید و iOS در دسترس است. برای دانلود هر بازی باید به فروشگاه همان پلتفرم مراجعه کنید. برای راحتی بیشتر، لینک دانلود بازی در پلتفرم های مختلف در زیر قرار داده شده است:

لینک دانلود Genshin Impact برای اندروید

لینک دانلود Genshin Impact از اپ استور

صفحه بازی در فروشگاه پلی استیشن

سایت رسمی بازی 

1 دیدگاه برای “بررسی بازی رایگان Genshin Impact

دیدگاهتان را بنویسید