افزایش قیمت محصولات فورتنایت در چپتر 3 توسط اپیک گیمز

افزایش قیمت محصولات فورتنایت در چپتر 3 توسط اپیک گیمز

با شروع چپتر سوم فورتنایت و در پی ریزش ناگهانی و بی سابقه ارزش لیر ترکیه، اپیک گیمز تغییرات قیمت جدیدی برای همه ریجن ها اعمال کرده است که باعث افزایش قیمت محصولات فورتنایت شده است. با کافه گیم همراه باشید تا علت این افزایش قیمت را بررسی کنیم.

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه بهره بانکی را “مادر تمام بدبختی‌ها” می‌دانست و برخلاف تمام آموزه‌های اقتصادی و نظرات کارشناسان، ادعا می‌کرد که بهره بالای بانکی عامل تورم بالاست و بهره پایین تورم پایین را به دنبال خواهد داشت.  در پی کاهش چشمگیر نرخ بهره پایه از سوی بانک مرکزی ترکیه، بازار مالی ترکیه واکنش نشان داد و ارزش لیر بار دیگر سیر نزولی طی کرد. لیر ترکیه که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۵ درصد ارزش خود را مقابل دلار را از دست داده، کماکان روی مدار نزولی است.

این کاهش ارزش لیر سر و صدای زیادی به پا کرد. به طوری که اپل نیز مجبور شد قیمت محصولات خود را در ترکیه 25 درصد افزایش دهد. مطمئنا این خبرها به گوش هیئت مدیره اپیک گیمز هم رسیده است و تصمیم گرفته اند تا به قول خودشان PRICING ALIGNMENT جدید برای ترکیه و سایر کشورها اعمال کنند.

علت افزایش قیمت محصولات فورتنایت

اپیک گیمز هر چند مدت یک بار، یکسان سازی و تغییرات قیمت جدیدی برای محصولات خود اعمال میکند. آخرین باری که اپیک گیمز یکسان سازی قیمت ها را انجام داد، سال 2019 بود که قیمت محصولات فورتنایت بعد از شروع چپتر دوم فورتنایت به طور ناگهانی و چشمگیری برای همه ریجن ها افزایش پیدا کردند.

لینک مشاهده صفحه FORTNITE PRICING ALIGNMENT در سایت اپیک گیمز

این اتفاق دوباره رخ داده است و قیمت ویباکس، استارتر پک و باندل های مختلف فورتنایت افزایش نسبتا زیادی را تجربه کرده اند. قیمت محصولات و ریجن های افزایش یافته را میتوانید در تصویر پایین یا لینکی که در بالا قرار داده ایم مشاهده کنید:

قیمت محصولات فورتنایت در چپتر سوم
قیمت محصولات فورتنایت در چپتر سوم

اگر از ابتدای فعالیت ما با ما همراه بوده باشید، میدانید که همیشه سعی کرده ایم تا همه محصولات خود را با کمترین سود ممکن در سایت قرار بدهیم اما پس از این افزایش قیمت ها و همچنین افزایش قیمت دلار در کشور، چاره ای به جز یکسان سازی و افزایش قیمت ها نداریم.

امیدواریم این تصمیم ما را درک کنید و بدانید که چاره دیگری به جز افزایش قیمت ها وجود نداشت.

قیمت کرو پک و باندل ها موقتا تغییر نکرده است

فورتنایت در بیانیه رسمی ای که در سایت خود منتشر کرده، به این نکته هم اشاره کرده است که با توجه به اشتراکی بودن اشتراک ماهانه Crew فورتنایت، تا مدت نامشخصی قیمت آن ثابت می ماند و بعد از مدتی قیمت آن افزایش پیدا میکند. پس در حال حاضر میتوانید کرو پک فورتنایت و سایر باندل ها را با قیمت قبل خریداری کنید.

اگر در رابطه با افزایش قیمت ها یا محصولات فورتنایت سوالی دارید، پشتیبانی های ما در ساعات کاری پاسخگوی شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید